موسیقی

شهر علم و هنر؛ مهم ترین جاذبه گردشگری مدرن والنسیا

شهر علم و هنر (City of Arts and Sciences)، مجتمع تفریحی و فرهنگی زیبایی در شهر والنسیا است و مهم ترین جاذبه گردشگری مدرن این شهر به شمار میرود. بعلاوه این بنا در فهرست 12 گنجینه کشور اسپانیا واقع شده است و پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازدید از ساختمان های فیوچرستیک...

25 فروردین 1403

نمایشگاه گردشگری؛ بدون خوراک، صنایع دستی و موسیقی

نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در حالی قرار است از 23 تا 26 بهمن ماه در تهران برپا شود که خوراک و صنایع دستی از آن حذف شده و درباره حضور گروه های موسیقی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

4 بهمن 1402

بازدید از آبشارهای شگفت انگیز ماسال

درست است که ماسال به عنوان منطقه ای مرتفع و بکر با کلبه های چوبی شناخته می گردد، اما این شهر به خاطر وجود آبشارهای متنوع به شهر آبشار هم معروف است.

10 دی 1402

بدترین خوردنی ها برای مغز

حفظ سلامت مغز برای به تاخیر انداختن ابتلا به بیماری های مغز و اعصاب همانند آلزایمر امری لازم است.

12 آذر 1402

کدام رشته های دانشگاهی در آمریکا محبوب شده است؟ ، رشد 78 درصدی فارغ التحصیلان مراقبت های بهداشتی

طی یک دهه (2011 تا 2021) 21 رشته دانشگاهی میان دانشجویان آمریکا رشد قابل توجه فارغ التحصیلی داشته و 17 رشته هم با کاهش متقاضی همراه شده است.

19 شهریور 1402

قوچ گولو ؛بهشتی در ارسباران

عشایر آتمیانلو یکی بزرگترین عشایر منطقه ارسباران در ییلاق قوچ گولو شهرستان اهر آذربایجان شرقی می باشد که بیش از 100 خانوار در آن زندگی می نمایند که این تجمع هر ساله از اواسط خرداد در ییلاق قوچ گولو ساکن می شوند.

18 مرداد 1402

همایش نهضت مشروطه در کاخ گلستان برگزار می گردد

به مناسبت یکصد و هفدهمین سالگرد نهضت مشروطه، همایش نهضت مشروطه ایران از روز شنبه 14 مرداد تا سه شنبه 17 مرداد ماه در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار می گردد.

11 مرداد 1402

اینجا همه با هم کنار آمده اند!

خبرنگاران : می گویند در سرزمین آبشارها، غارها و ییلاق ها، سرزمین کلوت ها و بوته های گل محمدی، دیار زیره و چاشنی هایی با انواع طعم ها، گرما با سرما و آدم ها با صخره ها، آشتی نموده اند و آنقدر با هم کنار آمده اند که به یک همزیستی مسالمت آمیز رسیده اند!

20 خرداد 1402

عایدی خواننده زیرزمینی از اولین کنسرتش در تهران

کنسرت آرمین زارعی در شرایطی برگزار گردید که ابعاد این اجرا، حکایت از شروع فصل نوینی از حیات موسیقی در کشور دارد؛ فصلی که می تواند طلیعه دار اتفاق های امیدبخش بعدی بوده و جریان روز موسیقی را به افق های تازه ای رهنمون کند.

28 اسفند 1401

اعلام برندگان اسکار 2023 ، همه چیز همه جا به یکباره جایزه ها را درو کرد

مراسم نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار انتها به انتها رسید و فیلم همه چیز همه جا به یکباره طبق پیش بینی ها هفت جایزه از جمله برترین فیلم، کارگردانی و سه جایزه بازیگری را به خود اختصاص داد.

22 اسفند 1401

فیلمبرداری سریال جیران در کاخ گلستان

یکی از لوکیشن های اصلی سریال جیران، مجموعه تاریخی کاخ گلستان است. مجموعه ای که حدود 20 تا 30 درصد از فضای آن برای فیلمبرداری این سریال، مورد استفاده قرار گرفته است.

4 اسفند 1401

کتاب پاستیل های بنفش اثر کاترین اپلگیت؛ داستان دوستی های خیالی ما

کتاب پاستیل های بنفش یک داستان نه چندان معمولی برای گروه سنی نوجوانان است که قصه زندگی جکسون را دنبال می نماید. در این داستان جکسون و خانواده اش سعی می نمایند از بی خانمانی فرار نمایند.

3 بهمن 1401

زیباترین زنان تاریخ سینما از دید مردم

می گویند زیبایی امری سلیقه ای است و به عوامل زیادی بستگی دارد. با این حال، تعدادی از کاربران وبسایت نظرسنجی Ranker زیباترین زنان معاصر را انتخاب نموده اند.

24 دی 1401

سرگرمی زمستانی در کره جنوبی ، به یاد ماندنی برای تمام سنین

هر کسی که در زمستان به سئول سفر کند به شما می گوید که آب و هوای کره جنوبی (همسایه چین، ژاپن، کره شمالی و روسیه) می تواند بی رحم، سرد، طوفانی و خشک باشد. بعلاوه زمستان برای افرادی که مراقب پوستشان هستند، همچون کابوس می ماند. در ماه ژانویه در مرکز کره جنوبی...

17 دی 1401

نقد و آنالیز لپتاپ HP Victus 15؛ یک لپتاپ ارزان

لپتاپ HP Victus 15 که تنها 800 دلار قیمت دارد، یکی از جدیدترین محصولات شرکت پر آوازه اچ پی (HP) است که در سال 2022 به عنوان یک لپتاپ میان رده وارد بازار شده است. اگر در پی یک لپتاپ بسیار بالا رده هستید که از کارت گرافیک سری RTX 30 بهره می برد و قابلیت های مختلفی مثل کیبورد...

13 دی 1401

دیدنی های طبیعی بوشهر: معرفی سواحل بوشهر

بوشهر شهری ساحلی در امتداد خلیج فارس و در جنوب غربی ایران است. دیدنی های بوشهر نه تنها بناهای تاریخی به یادگار مانده از دوران ساسانیان، قاجار و زندیه حتی هخامنشیان است بلکه دیدنی های طبیعی بوشهر شامل سواحل مجذوب کننده بوشهر است: از ساحل بنود و ساحل ری...

21 مهر 1401

مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی جوان تمدید شد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، مهلت ارسال آثار به جشنواره موسیقی جوان تمدید شد.

8 مهر 1401

بهترین هتل های سنت پترزبورگ از نظر گردشگران

سنت پترزبورگ مقصدی رویایی و چشم نواز است که هر گردشگری را متحیر می کند. اگر قصد سفر به این مقصد زیبا را داشتید، بد نیست بدانید گردشگرانی که پیش از شما به این مقصد رفته اند از کدام هتل ها رضایت بیشتری داشته اند. با فهرستی از 5 هتل برتر سنت پترزبورگ همراه...

2 مهر 1401

بهترین زمان سفر به اسپانیا

در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت اسپانیا سفری به اسپانیا خواهیم داشت و بهترین سفر به اسپانیا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

17 شهریور 1401

ابلاغ مراتب ثبت ملی 12 میراث فرهنگی ناملموس و یک میراث در خطر به استاندار مازندران

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، ابلاغ مراتب ثبت ملی 12 میراث فرهنگی ناملموس و یک میراث در خطر به استاندار مازندران صورت گرفت.

23 مرداد 1401
تعداد: (34)