سریال و پخش خانگی

10 زمینه سازی دنیای سینمایی مارول برای گردهم آمدن قهرمانان پسران نیمه شب

استودیوی مارول در حال حاضر سرنخ های زیادی در رابطه با تشکیل گروه مورد انتظار پسران نیمه شب (Midnight Sons) در دنیای سینمایی مارول به مخاطبان نشان داده است. گروه پسران نیمه شب مارول کامیکس برای اولین بار در سال 1992 و در جلد سوم کمیک روح سوار (Ghost Rider) شماره 31 به طور...

29 فروردین 1403

اگر سیزده را به در نکنیم، اتفاقی می افتد؟

در روز سیزده به در، افراد دو دسته می شوند. بعضی ها عاشق گشت وگذار در طبیعت اند و بعضی دیگر ترجیح می دهند در رختخواب بمانند و سر را از زیر پتو بیرون نیاورند. هر چند گردش روز سیزدهم فروردین یکی از رسوم قدیمی ما ایرانیان است اما اگر جزو دسته دوم باشید، احتمالا...

12 فروردین 1403

واردات خودروهای نیسان به ایران مجوز گرفت

شرکت نامی خودرو برای واردات خودروهای نیسان به ایران مجوز گرفت.بنابراعلام این شرکت در چند ماه پیش رو شاهد مدل های تازه نیسان به کشورمان خواهیم بود.

25 مهر 1402

دانلود آهنگ تلو با صدای محسن چاوشی ؛ قطعه نو محسن چاوشی برای سریال زخم کاری

قطعه تلو دومین ترانه محسن چاوشی برای سریال زخم کاری جمعه هم زمان با پخش قسمت ششم این مجموعه منتشر خواهد شد. برای شنیدن نسخه کامل این ترانه ادامه مطلب را بخوانید و آهنگ تلو با صدای محسن چاوشی را دانلود کنید.

18 مهر 1402

اگر درباره فیلم سوپرمن جیمز گان کنجکاوید، برایت برن را دیدن کنید

این روزها همه هواداران دی سی منتظر فیلم سوپرمن: میراث (Superman: Legacy) به کارگردانی جیمز گان هستند، غافل از اینکه این کارگردان سال ها قبل با ساختن فیلم برایت برن (Brightburn) سوپرمن را از یک ابرقهرمان به یک هیولای فیلم های ژانر وحشت تبدیل کرد؛ یک کودک شکست ناپذیر...

8 مهر 1402

برترین بازی های سبک بقا برای موبایل؛ از ترسناک تا استراتژی و آنلاین

پلتفرم موبایل اخیراً پیشرفت بسیار زیادی داشته و پرطرفدارترین پلتفرم گیمینگ به حساب می آیند. به همین علت است که ما شاهد حضور عناوین بسیار بزرگ روی این پلتفرم هستیم. نکته اصلی اینجاست که با توسعه پلتفرم موبایل و افزایش بازی های موجود در آن، انتخاب از بین...

1 مرداد 1402

8 فیلم پسا آخرالزمانی برتر که باعث می شوند در انبارتان خوراک ذخیره کنید

فیلم های آخرالزمانی یا پسا آخرالزمانی همان طور که از عنوان شان پیداست، قرار است تصویر تاریکی از آینده به ما نشان دهند. اگر از بخش تخیل بگذریم، بیشتر این فیلم ها نسبت به اعمال امروز ما در زمین هشدار می دهند؛ اعمالی که روی زندگی ما و بقا و سلامت زمین تأثیر...

11 تیر 1402

تصاویر ، بی ام و نمایشگاه بوم هوش مصنوعی برگزار کرد ، نمایش انیمشن های هوش مصنوعی روی BMW i5

بی ام و این هفته نمایشگاهی به نام بوم هوش مصنوعی برقی در نمایشگاه هنر بازل برپا کرد. این اولین باری است که آثاری مجازی با نام شاهکار هوش مصنوعی نهایی، به یک تجربه هنری فیزیکی تبدیل شده اند.

30 خرداد 1402

دو بازیگر اصلی سریال آکتور 50 سال پیرتر شدند

نوید محمدزاده و احمد مهرانفر، دو نقش اصلی سریال آکتور، با هنر گریم بی نظیر بابک اسکندری، 50 سال پیرتر شدند.

24 اسفند 1401

اعلام برندگان اسکار 2023 ، همه چیز همه جا به یکباره جایزه ها را درو کرد

مراسم نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار انتها به انتها رسید و فیلم همه چیز همه جا به یکباره طبق پیش بینی ها هفت جایزه از جمله برترین فیلم، کارگردانی و سه جایزه بازیگری را به خود اختصاص داد.

22 اسفند 1401

فیلمبرداری سریال جیران در کاخ گلستان

یکی از لوکیشن های اصلی سریال جیران، مجموعه تاریخی کاخ گلستان است. مجموعه ای که حدود 20 تا 30 درصد از فضای آن برای فیلمبرداری این سریال، مورد استفاده قرار گرفته است.

4 اسفند 1401

از آکتور؛ مجموعه نو نوید محمدزاده چه می دانیم؟

نوید محمدزاده پس از تجربه پیروز سریال قورباغه با مجموعه تازه ای به نام آکتور به شبکه نمایش خانگی بازگشته است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

24 بهمن 1401

تنها وجه اشتراک بنیانگذار آمازون و مالک تسلا این سریال است!

ایلان ماسک و جف بزوس که هر دو از بزرگ ترین ثروتمندان و میلیاردرهای دنیا هستند، به نظر می رسد، دست کم بر سر یک چیز توافق داشته باشند؛ هر دوی آن ها فکر می کنند سریال نو آخرین بازمانده از ما (the Last of Us) ساخته شبکه اچ بی او یک نمایش تلویزیونی عالی است. ...

16 بهمن 1401

زیباترین زنان تاریخ سینما از دید مردم

می گویند زیبایی امری سلیقه ای است و به عوامل زیادی بستگی دارد. با این حال، تعدادی از کاربران وبسایت نظرسنجی Ranker زیباترین زنان معاصر را انتخاب نموده اند.

24 دی 1401

دیزنی بخش بزرگی از سهام و استودیوهای فیلم و تلویزیون فاکس قرن 21 را خرید

پس از مدت ها صحبت و مذاکره؛ به نظر می رسد توافق نهایی خرید بخشی از شرکت 21st Century Fox به وسیله والت دیزنی به دست آمده و رسما استودیوهای فیلم و تلویزیونی این رسانه بزرگ در اختیار دیزنی قرار می گیرند.

19 آذر 1401

ببینید ، لحظه تلخی که پدر فیلم کشته شدن دختر نوجوانش را می بیند

سکانسی از تازه ترین قسمت پوست شیر با حضور شهاب حسینی و هادی حجازی فر پربازدید شده است.

10 آبان 1401

فروش سایبرپانک 2077 از 20 میلیون نسخه عبور کرد

پس از نزدیک به دو سال از عرضه فاجعه بار سایبرپانک 2077، حال به نظر می رسد که این بازی به یک نقطه عطف تازه در فروش خود دست پیدا نموده است.

13 مهر 1401

چگونه فیلم های جنگ های ستاره ای (جنگ ستارگان) را به ترتیب دلخواه دیدن کنیم؟

همه فیلم ها و سریال های تلویزیونی جنگ های ستاره ای یا جنگ ستارگان را این روزها می گردد از دیزنی پلاس دیدن کرد. این مطلب، کار علاقه مندان این مجموعه را خیلی ساده نموده است. البته ما در ایران همچنان باید به دانلود دلخوش باشیم. اما سوال این است که این همه فیلم...

8 تیر 1401

هر آنچه درباره سریال نو پرسی جکسون دیزنی پلاس می دانیم

با وجود استقبال ضعیف منتقدان از فیلم های پرسی جکسون، گویا قرار است سریال تلویزیونی ساخته شده بر مبنای این مجموعه از دیزنی پلاس پخش گردد.

20 خرداد 1401

اعتراضِ امیرحسین رستمی به پخش نشدن جناب عالی

امیرحسین رستمی با برشمردن سریال هایی که نقشش در آن ها به قول خودش قیچی شده است از جمله رئیسِ مسعود کیمیایی و خاک آشنا بهمن فرمان آرا، به خارج شدن سریال جناب عالی از فهرست برنامه های نوروزی شبکه نسیم اعتراض کرد.

13 خرداد 1401
تعداد: (40)