تصاویر ، بی ام و نمایشگاه بوم هوش مصنوعی برگزار کرد ، نمایش انیمشن های هوش مصنوعی روی BMW i5

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، بی ام و این هفته نمایشگاهی به نام بوم هوش مصنوعی برقی در نمایشگاه هنر بازل برپا کرد. این اولین باری است که آثاری مجازی با نام شاهکار هوش مصنوعی نهایی، به یک تجربه هنری فیزیکی تبدیل شده اند.

تصاویر ، بی ام و نمایشگاه بوم هوش مصنوعی برگزار کرد ، نمایش انیمشن های هوش مصنوعی روی BMW i5

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی و به نقل از موتور 1، این نمایشگاه که BMW i5 را به عنوان یک بوم پویا برای هنر مولد به نمایش گذاشت، شامل آثار هنرمندان معاصر است و تا 18 ژوئن 2023 (28 خرداد) برپا بود.

بی ام وی با همکاری ناتان شیپلی از گودبای(Goodby) ، سیلوراستاین اند پارتنرز و گری یه از آرت درانک، انیمیشن های سفارشی فراوری شده به وسیله هوش مصنوعی را با استفاده از مدل هایی که روی مجموعه داده ای از آثار هنرمندان معاصر آموزش دیده اند، توسعه داد. این مدل های هوش مصنوعی بر اساس یک مدل بنیادی ساخته شده اند که با بیش از 50 هزار تصویر که 900 سال از تاریخ هنر را در بر می گیرد، آموزش دیده است. هوش مصنوعی انیمیشن های انتزاعی جدیدی را بر اساس سبک های هنری کلاسیک و معاصر فراوری می نماید که سپس روی یک مدل از خودروی BMW i5 نمایش داده می گردد.

بوم هوش مصنوعی برقی از معماری هوش مصنوعی استایل گان (StyleGAN) نویدیا استفاده می نماید که برای برانگیختن سبک های هنری مختلف و فراوری انیمیشن های انتزاعی در حال تکامل آموزش دیده است. با تغییر پارامترهای مختلف الگوریتم، هوش مصنوعی با آثار هنرمندان خاص سازگار می گردد و انیمیشن هایی ایجاد می نماید که جوهر هنر آن ها را به تصویر می کشد. این اکتشاف پتانسیل هوش مصنوعی در هنرسازی موضوع یک گفتگوی مداوم در خصوص کاربردهای آن است.

انیمیشن ها که سبک متمایز و زیبایی شناسی هر هنرمند را در بر می گیرد، به وسیله نقشه برداری روی BMW i5 ارائه می شوند. آینه ها انیمیشن ها را بهبود می بخشند و منعکس می نمایند و تجربه ای همه جانبه را برای بینندگان فراهم می نمایند.

شیپلی و یه با تمرکز بر توانایی هوش مصنوعی در حمایت و تقویت دیدگاه های هنرمندان به جای جایگزینی آن ها، به نقش هوش مصنوعی در هنر نزدیک می شوند. آزمایش مسئولانه و متفکرانه با هوش مصنوعی در هنر، با اولویت دادن به رویکرد انسان مقدم است، لازم است. به گفته بی ام و، این رویکرد تعهد آن را به فناوری انسان محور و پایداری تقویت می نماید و پتانسیل هوش مصنوعی را به عنوان یک ابزار خلاق آنالیز می نماید.

بیشتر بخوانید:

  • ببینید | تیزرهای BMW i5 منتشر شد | اعجوبه تمام برقی از راه می رسد

BMW i5 اخیرا به عنوان بخشی از سری 5 2024 معرفی گردید و بردی تا 475 کیلومتر را از یک باتری 84.3 کیلووات ساعتی ارائه می دهد. بی ام و i5 eDrive40 دارای 335 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور است که طرف 5.7 دهم ثانیه سرعت این خودرو را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رساند و حداکثر سرعت 194 کیلومتر در ساعت را امکان پذیر می نماید. بی ام و M60 که مدل قدرتمندتر سری 5 است، 590 اسب بخار قدرت دارد و ظرف 3.7 ثانیه سرعت خود را از 0 به 100 کیلومتر در ساعت می رساند و حداکثر سرعت 230 کیلومتر در ساعت را ارائه می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، بی ام و نمایشگاه بوم هوش مصنوعی برگزار کرد ، نمایش انیمشن های هوش مصنوعی روی BMW i5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، بی ام و نمایشگاه بوم هوش مصنوعی برگزار کرد ، نمایش انیمشن های هوش مصنوعی روی BMW i5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید