تئاتر

شهر علم و هنر؛ مهم ترین جاذبه گردشگری مدرن والنسیا

شهر علم و هنر (City of Arts and Sciences)، مجتمع تفریحی و فرهنگی زیبایی در شهر والنسیا است و مهم ترین جاذبه گردشگری مدرن این شهر به شمار میرود. بعلاوه این بنا در فهرست 12 گنجینه کشور اسپانیا واقع شده است و پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه بازدید از ساختمان های فیوچرستیک...

25 فروردین 1403

مجوز احداث سینما در جوانرود صادر شد، وجود 2 مرکز نشر فعال در شهر کم برخوردار

مسعود قادری در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران در کرمانشاه، گفت: عدم پیگیری ها و بی توجهی بعضی مدیران در گذشته موجب شد که این شهر از داشتن سینما سال ها محروم بماند.

9 تیر 1402

دو بازیگر اصلی سریال آکتور 50 سال پیرتر شدند

نوید محمدزاده و احمد مهرانفر، دو نقش اصلی سریال آکتور، با هنر گریم بی نظیر بابک اسکندری، 50 سال پیرتر شدند.

24 اسفند 1401

از آکتور؛ مجموعه نو نوید محمدزاده چه می دانیم؟

نوید محمدزاده پس از تجربه پیروز سریال قورباغه با مجموعه تازه ای به نام آکتور به شبکه نمایش خانگی بازگشته است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

24 بهمن 1401

زیباترین زنان تاریخ سینما از دید مردم

می گویند زیبایی امری سلیقه ای است و به عوامل زیادی بستگی دارد. با این حال، تعدادی از کاربران وبسایت نظرسنجی Ranker زیباترین زنان معاصر را انتخاب نموده اند.

24 دی 1401

شش جاذبه گردشگری که در سفر به آلبانی باید ببینید

کشور کوچک آلبانی با منظره ها خیره کننده، اماکن تاریخی قدیمی و تمدن چندین هزار ساله خود، هرچند هنوز مسیر دور و درازی در پیش دارد، ولی در سال های اخیر به سرعت در حال حرکت به سمت تبدیل شدن به یکی از شاخص ترین مقصدهای گردشگری اروپا بوده است. آلبانی که زاده...

18 دی 1401

تالار های نمایشی دوازدهم مهر اجرا ندارند

به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) تالارهای نمایشی در دوازدهم مهرماه نمایشی ندارند.

10 مهر 1401

بهترین هتل های سنت پترزبورگ از نظر گردشگران

سنت پترزبورگ مقصدی رویایی و چشم نواز است که هر گردشگری را متحیر می کند. اگر قصد سفر به این مقصد زیبا را داشتید، بد نیست بدانید گردشگرانی که پیش از شما به این مقصد رفته اند از کدام هتل ها رضایت بیشتری داشته اند. با فهرستی از 5 هتل برتر سنت پترزبورگ همراه...

2 مهر 1401

چرا جواب منفی و برخی از مهم ترین فیلم های اخیر فصل بندی دارند؟

میان نوشته یا همان میان نویس (Intertitle) از روزهای اولیه تاریخ سینما وجود داشته است اما در سال های اخیر به شکل متفاوتی استفاده می گردد و معناهای تازه ای پیدا نموده است. میان نویس قصه را به چند بخش کوچک تر تقسیم می نماید و اغلب به جای ظاهر شدن روی تصاویر فیلم،...

18 شهریور 1401

بهترین زمان سفر به اسپانیا

در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت اسپانیا سفری به اسپانیا خواهیم داشت و بهترین سفر به اسپانیا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

17 شهریور 1401

هادی حجازی فر دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی شد

طی هم اندیشی مدیرکل هنر های نمایشی با خانواده انجمن صنفی نمایشگران عروسکی، هادی حجازی فر به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک منصوب شد.

3 تیر 1401

بهره برداری گذر فرهنگ و هنر کشور در کاشان

دومین گذر فرهنگ و هنر کشور در شهر کاشان به بهره برداری رسید تا هنرمندان صنایع دستی در این شهر استقرار یافته و کسب و کار فرهنگی توسعه یابد.

4 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 5 ستاره سوئیسوتل در برلین

هتل سوئیسوتل برلین | Swissôtel Berlinاین هتل پست مدرن هتل سوئیسوتل برلین Swissôtel Berlin نام داشته و در منطقه خرید برلین، کودام Kudamm قرار گرفته است و تا تیرگارتن the Tiergarten تنها دو خیابان فاصله دارد. به دلیل موقعیت عالی هتل در برلین به راحتی می توانید به جاذبه های مطرح...

28 فروردین 1401

ابزورد نقطه تلاقی شعر و تئاتر است

به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، ابزورد یک منظومه بلند از سید جواد اشکذری نویسنده، شاعر و هنرمند مشهدی به عنوان متفاوت ترین اثر وی به تازگی منتشر شده است.

19 بهمن 1400

رونمایی از مادر شبنم قلی خانی !

خبرنگاران:شبنم قلی خانی بازیگر بی حاشیه و زیبا روی سینما وتلویزیون با تیپ و ظاهری زیبا کنار مادرش ظاهر شد .

4 بهمن 1400

استایل بسیار شیک نفیسه روشن با مانتوی نارنجی

خبرنگاران:نفیسه روشن این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

1 آذر 1400

شما هم می توانید آرامش خود را حفظ کنید، به شرطی که...

* با شوخ طبعی به آرامش خود یاری کنید. فکر نکنید که فقط و فقط باید کارهای سخت را انجام دهید. چنان چه دیدتان را نسبت به انجام کار کمی عوض کنید، جدی ترین کارها هم مثل یک شوخی به نظر می رسد. شوخی را جدی بگیرید.

17 مهر 1400

برخورد با نقض مقررات ستاد کرونا توسط اصناف ، اعلام صنوف دارای محدودیت

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به تمدید محدودیت های کرونایی در پایتخت از برخورد با موارد نقض مقررات از سوی صنوف خبر داد.

27 آبان 1399

دو، تجربه جدید گلستانی و پرستویی مهرماه به پایان می رسد

خبرنگاران: مراحل فیلم برداری فیلم سینمایی دو از هفته آخر مردادماه آغاز شده است و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت. اغلب لوکیشن های این اثر سینمایی در منزلی حوالی خیابان ایتالیا در تهران فیلمبرداری شده است.

21 آذر 1398