ابزورد نقطه تلاقی شعر و تئاتر است

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی در خراسان رضوی، ابزورد یک منظومه بلند از سید جواد اشکذری نویسنده، شاعر و هنرمند مشهدی به عنوان متفاوت ترین اثر وی به تازگی منتشر شده است.

ابزورد نقطه تلاقی شعر و تئاتر است

این کتاب شامل 26 شعر سپید است که در چهار پرده، داستانِ دو بازیگر تئاتر از عشق تا مرگ را ترسیم می نماید.

سید جواد اشکذری نویسنده و هنرمند مطرح تئاتر مشهد در معرفی تازهترین اثرش می گوید: در دهه 70 حضور مستمری در شب شعرهای دانشجویی و حرفه ای داشتم اما هیچ گاه به این باور نرسیده بودم که در این حوزه قلم بزنم و در دهه های 80 و 90 چاپ آثارم بیشتر به سمت حوزه های تئاتر و رسانه رفت.

اشکذری با اشاره به نقطه تلاقی شعر و تئاتر در ابزورد اضافه می نماید: منظومه بلند ابزود نقطه مشترک شعر که در من نهادینه شده بود و تئاتر که در آن سال ها زندگی می کردم، به شمار می آید که این نقطه تلاقی در اسفند سال گذشته ایجاد شد.

وی یادآور می گردد: این اشعار سپید در فضایی مسخ گونه در یک ماه برایم به دنیا آمد و قرار نبود در یک منظومه به سوی واقعیت برود و فقط تخیلی از دو وادی گذشته و حال من در یک فضایی ابزوردی بود.

ابزورد اثر تازه سید جواد اشکذری با طراحی جلد احسان رضایی به وسیله انتشارات آزاد سرو منتشر شد.

سید جواد اشکذری، نویسنده، کارگردان، منتقد و روزنامه نگار مشهدی تا به امروز کتاب های تمام استاد، فواره و عبور، وسط پاییز، سایه همایون، بر بسیط بارش مهتاب، آقای صدای خاطره انگیز، تئاتر + 10 را منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ابزورد نقطه تلاقی شعر و تئاتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزورد نقطه تلاقی شعر و تئاتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید