دو، تجربه جدید گلستانی و پرستویی مهرماه به پایان می رسد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، خبرنگاران: مراحل فیلم برداری فیلم سینمایی دو از هفته آخر مردادماه آغاز شده است و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت. اغلب لوکیشن های این اثر سینمایی در منزلی حوالی خیابان ایتالیا در تهران فیلمبرداری شده است.

دو، تجربه جدید گلستانی و پرستویی مهرماه به پایان می رسد

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ جعبه گیگابایتی،دو تجربه جدید سینمایی پرویز پرستویی همچنان در مرحله فیلمبرداری است.

پروانه ساخت فیلم سینمایی دو به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی، 24 تیرماه امسال از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شد.

مراحل فیلم برداری فیلم سینمایی دو از هفته آخر مردادماه آغاز شده است و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت. اغلب لوکیشن های این اثر سینمایی در منزلی حوالی خیابان ایتالیا در تهران فیلمبرداری شده است.

پرویز پرستویی در این فیلم به غیر از تهیه کنندگی نقش اصلی را نیز بازی می کند. نکته قابل توجه اینجاست که گلستانی در فیلم خودش بازی نمی کند و در کنار پرستویی، چند بازیگر تئاتر و همچنین مهتاب نصیرپور و صابر ابر بازی می کنند.

آخرین حضور مهتاب نصیرپور در سینمای ایران بازی در فیلم فرزند خاک به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر، در سال 86 بود. ضمن اینکه این بازیگر در فیلم سینمایی به نام پدر نیز با پرستویی همبازی بوده است.

مرتضی پورصمدی مدیر فیلمبرداری و محمدرضا منصوری مدیر تولید این پروژه هستند. فیلمنامه دو را گلستانی نوشته است و فیلم داستان مردی است که بعد از سالها اقامت در خارج از کشور به ایران برمی شود و درگیر ماجراهایی می شود.

فیلم سینمایی دو به کارگردانی سهیلا گلستانی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی در حالی جلوی دوربین می رود که این روزها فیلم امروز با همکاری این دو نفر اکران موفقی را پشت سر گذاشت. پرستویی و گلستانی فیلم میهمان داریم را نیز در نوبت اکران دارند.

دو اولین فیلم بلند سینمایی سهیلا گلستانی در مقام کارگردان است و اولین اکران آن در بخش مسابقه فیلم های اول (نگاه نو) سی و سومین جشنواره فیلم فجرخواهد بود.

منبع: تسنیم

به "دو، تجربه جدید گلستانی و پرستویی مهرماه به پایان می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو، تجربه جدید گلستانی و پرستویی مهرماه به پایان می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید