چهره تهاجمی تازه ترین مدل شاسی بلند نام آشنای نیسان در ایران، عکس

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، گجت نیوز نوشت: نیسان مورانو 2024 با تغییرات جزئی و افزایش قیمت معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند ژاپنی Nissan Murano آشنا خواهیم شد.

چهره تهاجمی تازه ترین مدل شاسی بلند نام آشنای نیسان در ایران، عکس

شرکت نیسان در آوریل سال 2014 برای نخستین بار از نسل سوم شاسی بلند مورانو پرده برداشت و آن را به بازار آمریکا عرضه کرد. این خودرو که یکی از قدیمی ترین شاسی بلندهای عرضه شده در بازار آمریکا محسوب می گردد و در ایران هم ماشین شناخته شده ای است.

معرفی نیسان مورانو 2024

نیسان تیپ پایه S نیسان مورانو 2024 را حذف نموده و اکنون تیپ پایه این خودرو همان تیپ SV خواهد بود. تیپ SV که نسخه محرک جلو است 39 هزار و 255 دلار قیمت دارد که نیسان قیمت آن را نسبت به نسخه سال قبل 760 دلار افزایش داده است.

البته بخشی از این افزایش قیمت به افزایش هزینه حمل تا مقصد مربوط می گردد که از 1295 دلار سال قبل به 1335 دلار در امسال افزایش پیدا نموده است.

امکانات رفاهی و ایمنی

نیسان برای شاسی بلند قدیمی مورانو در مدل 2024 نسبت به سال قبل تغییرات خاصی را در نظر نگرفته و فقط تیپ SV این خودرو اکنون به شکل استاندارد از سقف پانوراما بهره می برد.

نیسان مورانو 2024 بر اساس نوع تیپ به امکاناتی متعددی چون سیستم اطلاعاتی تفریح نیسان کانکت با اندروید اتو و اپل کارپلی، کنترل تهویه اتوماتیک دو منطقه ای، چراغ های جلو و عقب LED، سیستم صوتی پریمیوم Bose با 11 بلندگو، نورپردازی داخلی LED، تریم طرح چوب، صندلی های چرمی با دوخت الماسی و رینگ های 20 اینچی مجهز شده است. تمام تیپ های این خودرو نیز به پکیج Safety Shield 360 نیسان شامل سیستم های ایمنی و یاری راننده مجهز شدند.

مشخصات فنی

نیسان مورانو 2024 همچون قبل از موتور 3.5 لیتری V6 تنفس طبیعی بهره می برند که دارای تکنولوژی زمان بندی متغیر سوپاپ بوده و می تواند قدرتی برابر با 260 اسب بخار را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس CVT به چرخ های جلو یا تمام چرخ ها منتقل می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ جعبه گیگابایتی مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "چهره تهاجمی تازه ترین مدل شاسی بلند نام آشنای نیسان در ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره تهاجمی تازه ترین مدل شاسی بلند نام آشنای نیسان در ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید