آخرین نسل از هیوندای النترا به ایران می آید، عکس

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، گجت نیوز نوشت: هیوندای النترا 2023 طی روزهای آینده به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان کره ای هیوندای Elantra آشنا خواهیم شد.

آخرین نسل از هیوندای النترا به ایران می آید، عکس

خبرها حاکی از آن است که شرکت کوشا خودرو میخواهد به زودی حدود 300 دستگاه از سدان کلاس C هیوندای النترا 2023 را با شماره اتاق CN7 به وسیله سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه کند. به همین دلیل تعیینات و امکانات نسل هفتم این خودرو کره ای برای عرضه به بازار ایران تعیین شده که در ادامه جزئیات آن را آنالیز خواهیم کرد.

تعیینات فنی هیوندای النترا 2023

نخستین سری از هیوندای النترا 2023 با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی گاما MPi روانه بازار ایران خواهد شد که این پیشرانه می تواند قدرتی برابر با 128 اسب بخار و گشتاور 154 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه به وسیله گیربکس اتوماتیک 6 سرعته AT به چرخ های جلو انتقال پیدا خواهد نمود. این خودرو در بخش فنی در سطح کیا سراتو 1.6 لیتری کوشا خودرو واقع شده است.

این سدان کره ای دارای 4675 میلی متر طول، 1825 میلی متر عرض، 1430 میلی متر ارتفاع و 2720 میلی متر فاصله محوری بوده و حجم باک آن به 47 لیتر می رسد. بعلاوه این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر می تواند مصرف سوخت ترکیبی کمتر از 7.5 لیتر را به همراه داشته باشد. وزن خالص هیوندای النترا 2023 نیز در بازارهای جهانی با اتاق CN7 بسته به سطح امکانات به 1160 تا 1340 کیلوگرم می رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی

با توجه به سقف واردات، مدل وارداتی هیوندای النترا 2023 در بازار ایران از امکاناتی چون سنسور باد تایرها، اپل کارپلی، اندروید اتو، سنسور نور، سانروف، جلوآمپر آنالوگ با نمایشگر 4.2 اینچی دیجیتال، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر 8 اینچی لمسی، بلوتوث، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی دستی، تریم داخلی پارچه، چراغ های هالوژن، جلوپنجره مشکی، رینگ آلومینیومی 16 اینچی و دو ایربگ بهره می برد.

لازم به ذکر است این خودرو در بازارهای جهانی در مدل فول یا لوکس خود با امکاناتی چون جلوآمپر دیجیتال، سیستم صوتی حرفه ای BOSE، تریم داخلی چرم، دوربین 360 درجه، هفت ایربگ 11 نقطه ای، صندلی برقی راننده، حافظه صندلی راننده، سردکن صندلی های جلو، گرم کن صندلی های جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، رانندگی اتوماتیک بین خطوط، رادار خطی، فناوری LED چراغ ها و نور بالای اتوماتیک قابل سفارش است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "آخرین نسل از هیوندای النترا به ایران می آید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین نسل از هیوندای النترا به ایران می آید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید