معرفی برترین مراکز خرید وان به همراه آدرس

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، تمدن ها و پادشاهی های مختلف ورارتویی، ارمنی، بیزانسی، سلجوقی و عثمان، .تاریخ وان را شکل داده اند. هر یک از این دوران سازه های قابل توجهی مانند قلعه وان (اورارتویی) و کلیسای صلیب مقدس (ارمنی) بر جای گذاشته اند. طبیعت، بعلاوه شهر وان را با دریاچه ای برکت داده است که دارای بزرگ ترین حجم آبی ترکیه است. اگر پس از گشت و گذار در وان زیبا، قصد خرید در شهر را دارید، با این راهنمای برترین مراکز خرید وان با مجله گردشگری ال گشت همراه شوید.

معرفی برترین مراکز خرید وان به همراه آدرس

در واقع یکی از جذابیت های اصلی سفر به وان ترکیه، امکان خرید با قیمت های مناسب است. شهر وان دارای چندین مرکز خرید است و با در نظر گرفتن کوچک بودن شهر متوجه خواهید شد که در آن مساحت زیادی به مراکز خرید اختصاص داده شده است. بیشتر برندهای بزرگ در شهر وان حضور دارند. بعلاوه در شهر وان امکان خرید اجناس خارجی که ممکن است در ایران قیمت آن ها بسیار گران تر باشد، با قیمت های مناسب تر فراهم است.

محبوب ترین مراکز خرید وان

وان ای.وی.ام - VAN AVM

یک مرکز خرده فروشی مدرن و چند طبقه با فروشگاه های برند، غذاخوری های فست فود و سینما. این برترین و بزرگ ترین مرکز خرید در شهر وان ترکیه است. یک مرکز خرید مدرن با بیشتر برندهای معروف، فودکورت خوب و غیره. اینجا اولین مرکز خرید استاندارد وان است و می تواند تمام انتظارات شما از یک مرکز خرید مدرن را برآورده کند.

آدرس: ترکیه، وان، ایپکیول، محله سرحات، بلوار جمهوریت، پلاک 147

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

تلفن: +90 432 222 02 02

مرکز تجاری آیدین پریهان - Aydın Perihan İş Merkezi

اینجا یکی از برترین مراکز خرید وان ترکیه است. برندهای زیادی را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. دسترسی به این مرکز خرید بسیار آسان است و به علت محیط زیبا و دلبازش معروفیت دارد.

آدرس: ترکیه، وان، محله باحچیوان، پلاک 4

ساعات کاری: 7 صبح تا 10 شب

تلفن: +90 432 215 91 65

مرکز خرید تورکوآز وان - Turkuaz AVM

اینجا یکی از مراکز خرید محلی در وان است که در مقایسه با سایر مراکز خرید وان معمولا قیمت های بهتری دارد. امکانات تفریحی و رستوران و کافه هم برای گردشگران در این مرکز خرید در نظر گرفته شده است.

آدرس: ترکیه، وان، ایپکیول، محله باحچیوان، خیابان کاظم کارابکیر

ساعات کاری: 8:30 صبح تا 12 نیمه شب

آتایوس سیلور - Atayos Silver

اینجا یکی از مراکز خرید وان است که ایرانی ها زیاد به آن سر می زنند. در واقع اینجا مرکز خرید زیورآلات طلا و نقره در شهر وان است. گشتن مرکز خرید حدود 30 دقیقه طول می کشد و اطراف آن سوپرمارکت هایی است که برای خرید شکلات به عنوان سوغاتی مناسب هستند.

آدرس: ترکیه، وان، ایپکیول، محله باحچیوان، بلوار کاظم کارابکیر، پلاک C/12

ساعات کاری: 9:30 صبح تا 9 شب

انور ای.وی.ام - Enver AVM

جایی که علاوه بر خرید، می توانید شاهد بازی تخته مغازه دارن محل در آن باشید.

آدرس: حاجی بکر، گلستان

وان یویانیکلار ای.وی.ام - VAN UYANIKLAR AVM

اینجا یک مرکز خرید زیبا است در شهر تاریخی وان ترکیه.

آدرس: اسنلر، تاشکین

ساعات کاری: 24 ساعته

تلفن: +90 543 502 25 99

فروشگاه برشگاه - مراکز خرید وان - Bershka

نام برند برشکا (Bershka) برای تمامی دوستداران خرید آشناست و اغلب ایرانی ها این برند را می شناسند و آن را دوست دارند. در واقع این برند متعلق به گروه اسپانیایی ایندیتکس (Inditex) است که یکی از مهم ترین مراکز اصلی برای خرید پوشاک در وان می باشد. این فروشگاه امروزه در بیش از 70 کشور جهان از جمله کانادا، امریکا، مالزی، ایتالیا، دبی، روسیه، تایلند، کره جنوبی و البته ترکیه شعبه دارد که یکی از شعبه های آن در شهر وان دایر است. این فروشگاه از سال 1998 آغاز به کار نموده و در آن معروف ترین برندهای پوشاک مانند زارا(Zara) ، زارا هوم (Zara Home) ، پول اند بیر (Pull&Bear)، ماسیمو دوتی(Massimo Dutti) ، اویشو(Oysho)، استرادیواریوس (Stradivarius) و اوترکه (Uterqüe) حضور دارند.

گشتی در بازار روسی ها

کشور ترکیه به علت ارتباطات سیاسی و مالی خوبی که با همسایه روسی خود دارد، بازار روسی ها در شهر وان (Russian bazaar) را راه اندازی نموده تا تبادل فرهنگی میان این دو کشور باشد. بازار روسی وان، از چند خیابان تشکیل شده و کالاهای فراوری روسیه و صنایع دستی و پوشاک ساخت این کشور در این بازار عرضه می شوند.

مراکز خرید وان - بازار قدیمی، نمایانگر فرهنگ ترکیه

بازارهای سنتی هر شهر، علاوه بر یاری مالی که به بومی های هر منطقه می نمایند، نشانگر فرهنگ، آیین و رسومات افراد بومی آن منطقه نیز می باشند. به همین علت بازار سنتی و قدیمی شهر وان هم از جاذبه های گردشگری و از مراکز خرید وان است که توصیه می گردد برای بهتر شناختن فرهنگ این کشور از آن تماشا کنید.

خیابان جمهوریت

مراکز خرید مدرن مانند شاپینگ مال ها گزینه بسیار خوبی برای خرید هستند، اما از بازارهای قدیمی تر، فروشگاه ها و مغازه هایی که در یک یا چند خیابان پراکنده شده اند، غافل نشوید! خیابان جمهوریت شهر وان هم مثالی از همین نوع بازارها است. در این خیابان از کالاهای سنتی و بومی تا برندهای جهانی را می توانید با قیمت های مناسب پیدا کنید.

ورود به اروپای وان

بازار اروپا حدودا در مرکز شهر وان واقع شده است و جزو جالب ترین مراکز خرید وان به شمار می آید. این بازار که یکی دیگر از بازارهای قدیمی وان است، دارای اجناس مختلف با قیمت های مقرون به صرفه است که با هر اندازه بودجه ای می توان در این بازار چیزی برای خرید پیدا کرد. این نکته نیز قابل ذکر است که بازار اروپا جزو یکی از برترین مراکز خرید برای خرید عمده به شمار می آید و ایرانیان بسیار زیادی در این بازار در حال تهیه اجناس خود هستند.

حیات ای.وی.ام - Hayat AVM

فروشگاهی در وان که طیف گسترده ای از محصولات را به فروش می رساند و به همه نیازهای شما پاسخ می دهد.

آدرس: ولی میثات بیگ، کوچبی

ساعات کاری: 8 صبح تا 11 شب

تلفن: +90 432 210 00 38

مراکز خرید وان - Limon Pazarı - بازار لیمون وان

بازار لیمون وان (Limon Pazarı) آخرین مرکز خریدی است که در این مقاله سعی داریم تا به معرفی آن بپردازیم. لیمون وان یکی دیگر از مراکز خرید وان و جزو بازارهای قدیمی وان است. این بازار نیز در بین ایرانیان دارای محبوبیت خاصی است زیرا دارای فروشگاه های مختلف با قیمت های نسبتا مناسب است و می توان به راحتی در این مجموعه خرید کرد. دسترسی به این بازار نیز به علت نزدیک بودن آن به مرکز شهر بسیار راحت است.

آروبانی بدستنی ساوات چارشیسی - Arubani Bedesteni Savat Çarşısı

محل فروش صنایع دستی و جواهرات. اینجا هم محل ساخت محصولات است و هم محل فروش آن ها. جواهرات در مدل های متنوع ساخته شده و بسیار زیبا هستند.

آدرس: سلیمبی، خیابان ملن

بوینر وان مرکز - Boyner Van Merkez

این فروشگاه یک هایپر مارکت پوشاک است. تنوع محصولات بالایی دارد و می توانید به عنوان یک گزینه خرید در بین تعداد بی شماری از فروشگاه های مد و لباس و مراکز خرید وان به آن نگاه کنید.

آدرس: باحچیوان، خیابان جمهوریت

ساعات کاری: 10 صبح تا 10 شب

تلفن: +90 432 212 43 13

مرکز خرید متروپولیتن وان - Van Metropolitan Mall

یکی دیگر از مراکز خرید وان که در آن می توانید کلیه مایحتاج تان را پیدا و بخرید.

آدرس: یوزباسیوغلو، مرکز خرید متروپولیتن

ساعات کاری: از 12 نیمه شب تا 11:30 شب

تلفن: +90 432 215 03 30

کلام آخر درباره مراکز خرید وان

وان شهری در شرق ترکیه است که ویژگی های منحصر به فردی دارد که یکی از آن ها گربه های نادری هستند که به طور جالبی در اطراف دریاچه وان زندگی می نمایند. گربه های وان با چشم های کنجکاوشان رنگ های متفاوتی دارند - یکی، کهربایی و یکی، آبی - و جالب تر اینکه به شنا در دریاچه وسیع وان هم علاقه دارند. اما جدا از گربه های عجیب و غریب، وان به تاریخ ریشه دار خود می بالد که به 5000 سال قبل از میلاد می رسد. اما خرید کردن در وان هم قطعا خالی از لطف نخواهد بود.

در خصوص مراکز خرید وان به طور کلی می توان گفت که وان دارای مراکز خرید بزرگی است که در آن ها می توانید لباس، لوازم الکترونیکی یا مواد غذایی پیدا کنید. بعلاوه جواهر فروشی های زیادی وجود دارند که ساوات می فروشند، نقره ای که به شیوه ای خاص در منطقه ساخته می گردد. بعلاوه روس بازاری (بازار روسی) هم وجود دارد، یک بازار بزرگ در فضای باز که بازتماشامایندگان از روسیه و ایران در آن کالاهای خود را می فروشند.

  • معروف ترین مراکز خرید وان کدام اند؟

مرکز خرید وان ای وی ام، تورکوآز و برشکا جزو معروف ترین مراکز خرید شهر وان می باشند و بازارهای روسی و اروپایی نیز جزو بازارهای خیابانی معروف این شهر می باشند.

  • فروشگاه های وان شامل چه امکاناتی هستند؟

مراکز خرید وان شامل مفازه های فروش پوشاک، نقره و طلا، رستوران و کافی شاپ، زمین بازی بچه ها و… می باشند.

  • برترین فصل سفر به وان برای خرید چه زمانی است؟

برترین زمان سفر به وان برای خرید در فصل بهار و پاییز است.

منبع: الی گشت

به "معرفی برترین مراکز خرید وان به همراه آدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین مراکز خرید وان به همراه آدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید