گلکسی A24 مقرون به صرفه ترین گوشی سامسونگ با آپدیت 5 ساله است

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، مدتی قبل سامسونگ در ویتنام بی سروصدا از گوشی گلکسی A24 رونمایی کرد و این گوشی هنوز نتوانسته توجهات زیادی را جلب کند. اما در این میان، باید بگوییم که این مقرون به صرفه ترین گوشی سامسونگ با آپدیت 5 ساله است. به طور تعیین با وجود اینکه گلکسی A24 قیمت پایینی دارد، ولی 4 نسخه نو اندروید را دریافت خواهد نمود و تا 5 سال از آپدیت های امنیتی بهره مند می گردد.

گلکسی A24 مقرون به صرفه ترین گوشی سامسونگ با آپدیت 5 ساله است

سامسونگ برای این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED استفاده نموده که رفرش ریت 90 هرتز ارائه می نماید. در پنل پشتی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی قرار گرفته است و در کنار آن یک دوربین اولترا واید و یک دوربین ماکرو دیده می گردد. قلب تپنده این گوشی چیپست Helio G99 مدیاتک است که در کنار آن 6 یا 8 گیگابایت رم انجام وظیفه می نماید. البته هر دو مدل این گوشی مبتنی بر 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می تواند عمر باتری بسیار خوبی ارائه کند و بعلاوه به لطف پشتیبانی از شارژ 25 واتی، لازم نیست برای شارژ شدن باتری مدت زیادی منتظر بمانید. اما همانطور که گفتیم، در نهایت این پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت یکی از مهم ترین ویژگی های گلکسی A24 محسوب می گردد. این گوشی با قیمت پایه حدود 275 دلار راهی بازار ویتنام شده و هنوز تعیین نیست برای بازارهای جهانی با چه قیمتی به دست کاربران می رسد. اما بدون شک قیمت جهانی آن در همین محدوده خواهد بود.

باید یادآوری کنیم تا همین چند سال قبل، شرکت های سازنده گوشی های اندرویدی حتی برای گوشی های پرچم دار هم پشتیبانی نرم افزاری بلندمدتی ارائه نمی کردند. حتی همین حالا هم بیشتر گوشی های اندرویدی در این زمینه حرف زیادی برای گفتن ندارند. اما سامسونگ تصمیم گرفته در این زمینه رویکرد مشابه اپل را اتخاذ کند و در نتیجه اکثریت گوشی های این شرکت چندین سال پس از عرضه از آپدیت های تازه بهره مند خواهند شد. باید خاطرنشان کنیم این گوشی به زودی راهی بازار ایران هم می شوند و بعد از ورود به این بازار، می توانید به وسیله وبلاگ جعبه گیگابایتی این گوشی مجذوب کننده را بخرید.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A24 مقرون به صرفه ترین گوشی سامسونگ با آپدیت 5 ساله است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A24 مقرون به صرفه ترین گوشی سامسونگ با آپدیت 5 ساله است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید