یک خودروی تماما برقی در راه ایران، دایون M1 در خیابان های تهران دیده می گردد، عکسجراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران، عکس

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، تب و تاب ورود خودروهای برقی به ایران بیشتر از قبل شده و بعضی از خودروسازان به این امر علاقه نشان دادند.البته معین نیست که قرار است چه زیرساخت هایی برای شارژ خودروهای برقی، جوابگوی ورود این نوع ماشین ها باشد.

یک خودروی تماما برقی در راه ایران، دایون M1 در خیابان های تهران دیده می گردد، عکسجراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران، عکس

امیرمسعود عابدین: MPV تازه و تماما برقی دایون در حال طی کردن مراحل فنی برای ورود به بازار و مونتاژ در یکی از کارخانه های خودروسازی کشور است.هنوز شرکت خصوصی که قرار است مسئولیت مونتاژ این خودرو را برعهده بگیرد، تعیین نشده است.

طراحی محافظه کارانه با تمرکز بر خودروی خانوادگی بودن، از ویژگی های ظاهری دایون M1 هستند.چراغ های مستطیلی و کشیده منتهی به یک جلوپنجره که در مرکز آن، محل شارژ باتری ها تعبیه شده، بیشترین خودنمایی را در این قسمت دارند.

خانوادگی و MPV بودن خودرو با نگاه به نمای کناری آن، کاملا تعیین می گردد.

در نمای پشتی، با چراغ متصلی روبه رو هستیم که ما را به یاد طراحی محصولات پژو می اندازد.گرافیک این چراغ L مانند است.در مجموع طراحی این خودرو در قیاس با رقبای چینی هم سگمنت خود، مثل فردا سوبا M4 و هایما 7X، ساده تر است.

با همین دید سادگی خودرو، وارد کابین می شویم.به کار بردن تریم های رنگی مختلف در کنار استفاده از نمایشگر بزرگ مرکزی، از مجذوب کنندهیت های فضای داخلی دایون M1 محسوب می شوند.

6 یا 7 نفره بودن خودرو یکی از مزایایی است که خانواده هایی با جمعیت زیاد را به خود جذب می نماید.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی غم انگیز با هاچ بک مجذوب کننده آمریکایی برای همواره/ عکس

جراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران/ عکس

امکانات شاخصی مثل رادار نقطه کور و رادار خطی، آنالیز شرایط خودرو با استفاده از اپلیکیشن مخصوص تلفن همراه(ممکن است در نسخه مونتاژی حضور نداشته باشد)، تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دوربین ثبت وقایع، تنظیم برقی و گرمکن صندلی های جلو و... در دایون M1 دیده می گردد.

پیشرانه نصب شده در محور جلوی خودرو قادر است 197 اسب بخار قدرت و 320 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.این پیشرانه پس از هربار شارژ کامل قادر است حدودا 550 کیلومتر مسافت را طی کند.

باید منتظر اطلاعات بیشتری درباره تعیینات قطعی و زمان و قیمت عرضه آن باشیم.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ جعبه گیگابایتی مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "یک خودروی تماما برقی در راه ایران، دایون M1 در خیابان های تهران دیده می گردد، عکسجراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خودروی تماما برقی در راه ایران، دایون M1 در خیابان های تهران دیده می گردد، عکسجراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید