نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد برگزار گردید

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد و با حضور طنزپردازان مطرح و برجسته استان قم برگزار گردید.

نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد برگزار گردید

به گزارش گروه استان های وبلاگ جعبه گیگابایتی، نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد و با حضور طنزپردازان مطرح و برجسته استان قم به همت موسسه آموزش عالی طلوع مهر و بنیاد قم پژوهی با هدف دوبرابر شدن ظرفیت طنز استان قم درکنار برنامه هایی همانند قمپز شب گذشته در این شهر برگزار گردید.

گفتنی است در این محفل استاد ناصر فیض شاعر و طنزپرداز قمی به عنوان مهمان و محمدجواد یثربی به عنوان مجری برنامه حاضر بودند؛ بعلاوه اساتیدی از جمله استاد عباس فرساد که نخستین شاعر با زبان و گویش قمی هستند نیز گردهم آمدند.

بحث اصلی در این محفل دانشجویی طنز شعر و نثر بلبلی بود که جزو قدیمی ترین خوراکی های قمی محسوب می گردد که متاسفانه امروز در آستانه فراموشی قرار گرفته و دقایقی نیز به شرح پیشینه و تاریخچه این خوراکی قدیمی پرداخته شد.

گفتنی است؛ آقایان حسین صادقی، فرهاد موحدی، سید شهاب جدا، محمدحسین فیض اخلاقی، مهدی ابوالحسنی، حسن رحمانی نکو و رضا عیوضی که از طنزپردازان مطرح قمی هستند دقایقی به خواندن آثار خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جلسه ماهانه محفل دانشجویی طنز شعر و نثر با موضوع آزاد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید