4 مدل گوشی که به هیچ عنوان ارزش خرید ندارد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، خرید ابزارهای تازه ازجمله گوشی هوشمند، تبلت یا هر ابزار تکنولوژی دیگری می تواند بسیار سرگرم کننده باشد اما مهم است که در این فرایند از بعضی از دستگاه هایی که نباید خریداری کنید مطلع باشید. گاهی اوقات، تشخیص این دستگاه ها می تواند سخت باشد. برای مثال، به بعضی از دستگاه های اپل فکر کنید که برای همه مناسب نیستند. یکی از آن ها اپل واچ است که اگرچه ابزار جالبی است اما هنوز آنقدر توانایی ندارد که بتواند نظر طیف وسیعی از افراد را به خود جلب کند. بنابراین، اگر قصد خرید گوشی دارید بهتر است بدانید که چه گوشی هایی ارزش خرید ندارند. در این صورت، می توانید گزینه بهتر و مناسب تری را برای خود انتخاب کنید.

4 مدل گوشی که به هیچ عنوان ارزش خرید ندارد
  1. گوشی های هوشمندی که از نسخه های قدیمی تر اندروید استفاده می نمایند

بیشتر هواداران اندروید از شرایط وحشتناک آپدیت این سیستم عامل مطلع هستند. تنها دستگاه های اندرویدی که بلافاصله پس از انتشار نسخه تازه، آن را دریافت می نمایند، دستگاه های نکسوس خود گوگل هستند. برای سایر گوشی های هوشمند و تبلت های موجود در بازار، به روزرسانی ها به وسیله کمپانی های فراورینماینده و حامل های بی سیم ارائه می شوند که آن ها نیز ممکن است ارائه نسخه تازه را ماه ها به تعویق بیندازند یا حتی آن را به بعضی از گوشی ها ارائه ندهند.

بنابراین، اگر قصد خرید گوشی اندرویدی دارید بهتر است یک گوشی تازه مانند گوشی a32 یا a32s گلکسی سامسونگ را انتخاب کنید که اگرچه در مشخصات آن مطرح شده است که از 4G پشتیبانی می نماید اما در حال حاضر، آپدیت اندروید را دریافت می نماید. قیمت این گوشی بر اساس قیمت روز گوشی ها می تواند متفاوت باشد.

وقتی در حال خرید یک گوشی اندرویدی هستید مهم است که به نسخه سیستم عاملی که در این گوشی وجود دارد توجه کنید و بعلاوه این مورد را در نظر بگیرید که آیا این گوشی آپدیت های اندروید را دریافت می نماید یا نه. برخوردار بودن از آخرین نسخه اندروید نه تنها به شما یاری می نماید که از تازهترین ویژگی های این سیستم عامل بهره مند شوید، بلکه باگ های قبلی سیستم عامل و مسائل امنیتی قبلی آن را نیز نخواهید داشت.

  1. گوشی های ارزان قیمت از برندهای بزرگ

اگرچه شرکت هایی مانند سامسونگ، سونی، اچ تی سی و ال جی، گوشی های هوشمند رده بالایی فراوری می نمایند اما در هنگام خرید گوشی های رده پایین آن ها بهتر است محتاط باشید. وقتی بودجه محدودی دارید ممکن است ترجیح بدهید که یک گوشی ارزان قیمت از یک برند شناخته شده را انتخاب کنید اما در این شرایط، برندهای کمترشناخته شده می توانند گوشی های کاربردی تری به شما ارائه دهند. برای مثال، گوشی های وان پلاس می توانند انتخاب خوبی در این شرایط باشند. گوشی وان پلاس نه تنها قیمت ارزان ای دارد، بلکه سعی شده است که در آن از برترین ویژگی های استفاده گردد. بنابراین، خرید موبایل وان پلاس ممکن است گزینه بهتری در شرایط کمبود بودجه باشد.

اگر گوشی هوشمند از برندی محبوب می خواهید گوشی های میان رده و بالارده این برندها ارزش خرید دارند اما گوشی های پایین رده آن ها نه تنها قیمت بالاتری دارند، بلکه ویژگی های آن ها نیز در مقایسه با ویژگی های سایر گوشی های هوشمند پایین رده چندان قابل توجه نیست. بنابراین، در این شرایط مهم است که مشخصات گوشی های پایین رده را به خوبی و بدون توجه به برند آن ها آنالیز کنید تا درنهایت، بتوانید گوشی ای را با برترین مشخصات ممکن انتخاب کنید.

  1. گوشی های پرچمداری که آپدیت آن ها نزدیک است

از سوی دیگر، اگر در پی خرید گوشی هوشمند اندرویدی پیشرفته هستید، به این معنی نیست که نباید در خصوص گوشی ها و برندها تحقیق کنید. اگر آماده ارتقاء گوشی خود هستید اما متوجه شده اید که نسخه تازهی از مدلی که در نظر دارید نزدیک به انتشار است، بهتر است صبر کنید. به این ترتیب، می توانید از تازهترین ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های هوشمند بهره مند شوید.

علاوه بر این، انتظار برای نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار، احتمال اینکه از گوشی با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید بهره مند شوید را افزایش می دهد. همانطور که می دانید گوشی ای که از نسخه تازهتر اندروید برخوردار است، عملکرد بهتری نسبت به گوشی هایی دارد که نسخه قدیمی تر اندروید را دارند و البته از اطلاعات شما نیز بهتر محافظت می نمایند.

  1. گوشی ای که در خصوص آن تحقیق ننموده اید

ناگفته نماند که هرگز نباید گوشی ای خریداری کنید که در خصوص آن به خوبی تحقیق ننموده اید. ممکن است وقتی وارد فروشگاه های موبایل می شوید، به راحتی تحت تاثیر انواع دستگاه ها و گوشی های موجود در فروشگاه قرار بگیرید اما اگر قبل از آن به مقدار کافی در خصوص گوشی ها تحقیق نموده باشید می توانید انتخاب فکرشده تری داشته باشید. به یاد داشته باشید که هرگز نباید بدون آنالیز دقیق گزینه ها، گوشی هوشمند خریداری کنید. حتی مهم است که نظرات افراد مختلف را نیز در خصوص گوشی ها بخوانید.

شما با گزینه های زیادی به خصوص در هنگام خرید گوشی اندرویدی روبرو هستید. بنابراین، عدم آنالیز کافی در این مورد می تواند باعث گردد که گوشی نامناسبی را انتخاب کنید. برای جلوگیری از این اتفاق، مهم است آنالیز کنید چقدر بودجه دارید، چه مشخصاتی از گوشی می خواهید و می خواهید از گوشی برای چه مواردی بهره ببرید. بنابراین، کمی تحقیق کنید تا وقتی وارد فروشگاه های موبایل می شوید تحت تاثیر تنوع و زیبایی آن ها قرار نگیرید.

درنهایت، خرید گوشی هوشمند هزینه بر است و بنابراین، مهم است که برای تصمیم گیری در خصوص خرید گوشی، به خوبی فکر و تحقیق کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا این فرصت را برای شما فراهم نموده است که انواع گوشی ها را آنالیز و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. بعلاوه، می توانید به وسیله این سایت، نظرات افراد را در خصوص گوشی های هوشمند آنالیز کنید. قبل از انتخاب گوشی موردنظر خود حتما به مشخصات گوشی، سیستم عامل آن و بعلاوه، قیمت و ارزان بودن آن توجه کنید.

منبع: فرارو

به "4 مدل گوشی که به هیچ عنوان ارزش خرید ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مدل گوشی که به هیچ عنوان ارزش خرید ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید