تانک دنیای گوشی های هوشمند معرفی گردید

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، گوشی مقاوم Unihertz Tank 3 از باتری غول پیکر 23٬800 میلی آمپرساعتی، دوربین دید در شب و چراغ LED با روشنایی 1٬200 لومن بهره می برد.

تانک دنیای گوشی های هوشمند معرفی گردید

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی ، یونی هرتز (Unihertz)، برند چینی سازنده گوشی های هوشمند مقاوم، در ماه نوامبر 2023 (آبان و آذر 1402) جدیدترین محصول خود موسوم به یونی هرتز تانک 3 (Unihertz Tank 3) را برای بازارهای جهانی معرفی کرد. فروش دستگاه مذکور در چین از امروز شروع شده و نکته عجیب اینکه قیمت گوشی در این کشور بیشتر از بازارهای جهانی است.

به نقل از زومیت، Unihertz Tank 3 از فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی و رم 16 گیگابایتی بهره می برد و در بازارهای جهانی با قیمت 500 دلار به فروش می رسد. قیمت گوشی یونی هرتز در چین 650 دلار معین شده و این در حالی است که بیشتر محصولات چینی در این کشور قیمت کمتری نسبت به بازارهای جهانی دارند.

قلب تپنده Unihertz Tank 3، تراشه مدیاتک Dimensity 8200 است و به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید 13 عرضه می گردد. ویژگی بسیار جالب این گوشی مقاوم، باتری 23٬800 میلی آمپرساعتی است که از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می نماید.

با توجه به باتری بسیار بزرگ Unihertz Tank 3، ضخامت این دستگاه 31 میلی متر و وزنش 666 گرم است. بدنه گوشی بسیار مقاوم طراحی شده و این مورد علت دیگری برای افزایش ضخامت و وزن دستگاه محسوب می گردد.

طبق اطلاعات فروشگاه AliExpress، گوشی Unihertz Tank 3 از نمایشگر LCD به ابعاد 6.79 اینچ با وضوح Full HD پلاس (2٬460 در 1٬080 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می برد که در بالای آن شاهد دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی هستیم.

قاب پشتی دستگاه میزبان سیستم دوربین سه گانه است که شامل دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین دید در شب 64 مگاپیکسلی می گردد. ساختار دقیق دوربین سوم معین نیست.

Unihertz Tank 3 گواهی IP68 دارد و بنابراین دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به فاصله یاب لیزری با بُرد 40 متر، حسگر مادون قرمز، چراغ قوه LED با روشنایی 1٬200 اومن، دو دکمه کناری با قابلیت سفارشی سازی و حسگر اثر انگشت اشاره نمود.

گوشی مقاوم Unihertz Tank 3 از دو سیم کارت همزمان، شبکه های 5G زیر 6 گیگاهرتز، وای فای، بلوتوث 5.3، درگاه USB-C، حسگر GNSS و NFC نیز پشتیبانی می نماید. با توجه به معینات فنی یوتی هرتز تانک 3، این دستگاه می تواند به راحتی وارد لیست برترین گوشی مقاوم بازار گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "تانک دنیای گوشی های هوشمند معرفی گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تانک دنیای گوشی های هوشمند معرفی گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تانک دنیای گوشی های هوشمند معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید