ورود بیش از 10 میلیون توریست به گیلان از ابتدای تابستان

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ورود بیش از 10 میلیون توریست به گیلان از ابتدای تابستان صورت پذیرفت.

ورود بیش از 10 میلیون توریست به گیلان از ابتدای تابستان

ولی جهانی با اشاره به جاذبه های جهانگردی گیلان اظهار کرد: همزمان با شروع فصل تابستان از ابتدای تیر تا به امروز 10 میلیون و 84 هزار و 42 نفر جهانگرد از مرز زمینی و هوایی وارد استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه گیلان به جهت قابلیتهای تاریخی و جهانگردی در ایام تعطیلات میزبان جهانگردان و مسافران بسیاری است، اضافه نمود: از ابتدای فصل تابستان تا به امروز بیش از 8 میلیون نفر شب جهانگرد در مراکز اقامتی استان اقامت داشتند.

مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی گیلان با اشاره به استقبال کم نظیر سرمایه گذاران در بخش جهانگردی استان گفت: برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها و جشنواره های متنوع در نقاط مختلف گیلان باعث شناسایی و رونق فرصتهای سرمایه گذاری در بخش جهانگردی شده است.

جهانی با بیان اینکه در استان 156 بومگردی فعال داریم که همیشه مورد استقبال جهانگردان است، توضیح داد: علاوه بر این 3554 تاسیسات جهانگردی فعال داریم که 382 مورد آنها بین راهی هستند.

منبع: همگردی

به "ورود بیش از 10 میلیون توریست به گیلان از ابتدای تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود بیش از 10 میلیون توریست به گیلان از ابتدای تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید