فصل حراجی در کیش و قشم

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، قدم زدن در ساحل آب های نیلگون خلیج فارس و لمس ماسه های داغ ساحل در کنار تماشای طلوع و غروب خورشید و خرید در خنکای دلچسب پاساژها آن هم فصل حراجی در کیش و قشم نور علی نور است.

فصل حراجی در کیش و قشم

وبلاگ جعبه گیگابایتی : ما ایرانی ها عاشق خرید هستیم و سفر بدون خرید به ما نمی چسبد.حالا اگر عاشق جزایر شگفت انگیز جنوبی کیش و قشم هستید و دلتان لک زده برای خرید های پر تخفیف این مطلب را از دست ندهید.

قدم زدن در ساحل آب های نیلگون خلیج فارس و لمس ماسه های داغ ساحل در کنار تماشای طلوع و غروب خورشید و خرید در خنکای دلچسب پاساژها آن هم با تخفیفات ویژه نور علی نور است.

فصل حراجی در کیش درست زمانی است که شما باید تحت هر شرایطی خودتان را به این جزیره برسانید. واقعیت این است که خرید کردن چه برای خانم ها و چه برای آقایون به شدت مجذوب نماینده است. البته بماند که خرید تراپی یک فعالیت عجیب و غریب برای بانوان محسوب می گردد که تحت هر شرایطی می تواند حال آن ها را خوب کند. حالا شما تصور کنید جزیره لوکس و مجذوب نماینده کیش حراجی های متعددی را در مرکز خرید های خود قرار داده باشد. این یک فرصت طلایی و بی نظیر است که تحت هیچ شرایطی نباید آن را از دست داد. ما هم چنین قصدی نداریم!

به همین علت در این مطلب قرار است شما را با دقیق ترین تاریخ های حراج در جزیره کیش آشنا کنیم که اگر دست خالی به این جزیره سفر کردید، حداقل دیگر دست خالی از آن برنشد.

واقعیت این است که برترین فصل خرید کیش فصل بهار و دقیقاً از ابتدای آغاز اردیبهشت ماه تا انتهای خرداد ماه است. یعنی دقیقاً بعد از تعطیلات عید نوروز که تمام افراد به سر کار خود بر می گردند و جزیره کیش نسبت به قبل خلوت تر می گردد.

بعلاوه از ابتدای مهر ماه تا انتهای آذر ماه نیز که زمان بازگشایی و فعالیت مدارس است، حراج های متنوع و متعددی بر روی اجناس و محصولات این جزیره اعمال می شوند. به همین علت این دو زمان برترین ماه ها و برترین زمان های سال برای خرید کردن محسوب می شوند.

البته اگر طاقت گرمای هوا و شرجی کیش را داشته باشید، فصل تابستان هم که مراجعه مسافران به این جزیره به حداقل خود می رسد برترین زمان برای خرید کردن و شرکت در حراجی های متعدد این جزیره است.

جشنواره های مخصوص کیش

بد نیست بدانید که در فصل تابستان و درست در یک بازه زمانی تعیین یعنی از پانزدهم تیر ماه تا پانزدهم شهریور ماه هر سال، مراکز خرید کیش و برند های معتبر و خوشنام حراجی های متنوعی را برای خرید برگزار می نمایند. در این حراجی ها هم جوایز غیر نقدی و هم جوایز نقدی متعددی به گردشگران و مسافران شرکت نماینده تعلق می گیرد.

بعلاوه در کنار این تخفیفات وسوسه نماینده برنامه های مفرح و شاد، جشنواره ها و جُنگ های متعدد و متنوعی نیز برپا می شوند که البته هزینه این برنامه ها نسبت به هزینه آن ها در روز ها و اوقات معمول سال، به شدت مقرون به صرفه تر است. به عبارتی در این بازه زمانی نیز شما می توانید با شرکت کردن در جشنواره مجذوب نماینده تابستانی جزیره کیش، یک خرید بُرد بُرد را با هزینه بسیار کم و اندک تجربه کنید.

تخفیفات خاص فصل حراجی در کیش

همانطور که همه ما می دانیم در بعضی از اوقات سال مسافران کمتری به دلایل مختلف راهی جزیره کیش می شوند. در همین زمان ها نیز تخفیف های متعدد و متنوعی بر روی حراجی ها و کالا های این جزیره اعمال خواهد شد که سبب می شوند شما در صورت سفر به این جزیره با دستانی پر به خانه خود باز شد. البته

جالب اینجاست که بدانید علاوه بر قیمت مناسب تر کالا ها که در فصل حراجی کیش ارائه می شوند، حتی تور هایی که در فصل های پاییز و تابستان موجود هستند هم قیمت مناسب تری دارند. پرواز ها و هتل ها هم تقریباً تا 30 درصد تخفیف را بر روی خدمات خود را ارائه می نمایند. رستوران ها، برنامه ها و جشنواره های شبانه و سرگرمیات آبی و غیر آبی کیش هم با تخفیفات چشمگیری به مسافران و گردشگران ارائه می شوند. به همین علت شما با سفر در دو فصل پاییز و تابستان هم از تخفیف های ویژه در مراکز خرید کیش استفاده نموده اید و هم سفر و اقامتی مقرون به صرفه تر نسبت به سایر اوقات سال را تجربه خواهید کرد.

با توجه به توضیحاتی که دادیم بدون شک تا این قسمت از مطلب متوجه شده اید که اجناس ارائه شده در حراجی های کیش قیمت های مناسب تری دارند. بر همین اساس به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید کردن در سفر کیش را داشتید، اول از همه اجناس مشابه را در محل زندگی خود قیمت گرفته و آنالیز کنید تا در سفر به خیال خریدی مقرون به صرفه تر، هزینه های بالاتری به شما تحمیل نگردد.

در زمان خرید شکلات و خوراکی ها حتما تاریخ انقضای این محصولات را آنالیز کنید. در زمانی که آب و هوای جزیره کیش شهرجی است و یا به عبارتی در فصل تابستان، اجناس و کالا ها خصوصا خوراکی ها به سرعت خراب می شوند. پس حتماً دقت کنید که آب و هوا تاثیری بر روی سالم بودن و کیفیت کالای خریداری شده شما نداشته باشد.

در ضمن اگر واقعا قصد دارید که یک خرید متفاوت را تجربه کنید این خرید کردن را به روز های آخر موکول نکنید. در این صورت زمان کمی خواهید داشت و ممکن است کالاهایی را بخرید که مناسب نیستند. بر همین اساس چون زمان کافی برای تعویض ندارید، به شدت ضرر خواهد نمود.

شکلات، ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی هم از جمله محصولاتی هستند که خصوصاً در حراجی های کیش و در طول سال می توانید آن ها را با قیمت مناسب تری نسبت بهراهنمر سایر شهر ها تهیه کنید. دوربین، لپ تاپ، موبایل، وسایل الکتریکی، گجت ها و موارد دیگر هم در این جشنواره ها با قیمت های پایین تری عرضه می شوند.

اما واقعیت این است که به لحاظ قیمت تفاوت چندانی با سایر شهر های ایران ندارند. ولی اگر شما این وسایل را از جزیره کیش خرید کردید حتما از فروشنده طلب ضمانت کنید.

برترین زمان برای خرید در قشم

برترین زمان خرید در قشم گزینه ای بسیار عالی برای تجربه خریدی فوق العاده مقرون به صرفه می باشد که اغلب مسافران جزیره در پی آن هستند. در این روزها که سفرهای خارجی هزینه های گزافی را روی دست گردشگران می گذارد، سفرهای داخلی برترین گزینه برای جایگزینی است. جزایز جنوبی کشور همواره از انتخاب های اول افراد برای مقصد سفر می باشند.

هزینه های سفر در قشم نیز، مانند بسیاری از شهرهای توریستی دیگر در ایام High season چند برابر می گردد. فصل بهار معمولا برترین زمان سفر به شهرهای جنوبی ایران می باشد.

از طرفی تعطیلات نوروز و از طرف دیگر آب و هوای معتدل این خطه، پای مسافران زیادی را به جزایر جنوب خصوصا کیش و قشم باز می نماید. بنابراین نمی توان توقع خرید یا هزینه های مقرون به صرفه قیمت را داشت. از طرفی تابستان های داغ، استقبال از این جزایر را کم تر می نماید. بنابراین اگر تحمل گرمای هوا را دارید، اواخر خرداد تا نیمه مرداد زمان خوبی برای سرگرمی و خرید مقرون به صرفه قیمت در جزیره قشم می باشد.

علاوه براین، در بازه های زمانی که با تعطیلات چند روزه همراه می باشند، نرخ و قیمت اغلب خدمات سفر و حتی اجناس با رشد روبرو خواهد شد. لذا پیشنهاد می کنیم برترین زمان برای خرید در قشم را حتی در تابستان و روزهای گرم آن، اواسط هفته و مواقعی که تعطیلات نباشد در نظر بگیرید.

خرید کردن همواره بخش ویژه ای از هر سفری را به خود اختصاص می دهد. سفر به قشم نیز آن چنان حال و هوای شما را تحت تاثیر قرار می دهد که دوست دارید با چمدان های پر از خرید راهی شهر خود شوید.

البته افزایش قیمت ها در ایام شلوغ و پر از مسافر، برترین زمان برای خرید در قشم را دست خوش تغییر می نماید. راهنمای زیر می تواند به شما برای برترین خرید از قشم یاری کند.

اگر از خرید در پاساژهای مدرن و شیک لذت می برید، مرکز خرید سیتی سنتر، مرکز خرید ستاره قشم و مرکز خرید فردوسی برای شما برترین گزینه هستند. کالاهایی که در این بازارها ارائه می گردد، از برترین برندها می باشند که قیمت بالایی نیز به همراه دارند. از طرفی اگر نگران هزینه های سفر و خرید خود می باشید، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید خلیج فارس، مرکز خرید دودلفین و مرکز خرید دریا مخصوص شما است.

منبع: توریسم آنلاین

به "فصل حراجی در کیش و قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل حراجی در کیش و قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید