واردات خودروهای نیسان به ایران مجوز گرفت

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، شرکت نامی خودرو برای واردات خودروهای نیسان به ایران مجوز گرفت.بنابراعلام این شرکت در چند ماه پیش رو شاهد مدل های تازه نیسان به کشورمان خواهیم بود.

واردات خودروهای نیسان به ایران مجوز گرفت

وبلاگ جعبه گیگابایتی - پس از شروع واردات خودرو، ورود محصولات نیسان به کشورمان نیز قطعی شد.

واردات نیسان با آزادسازی مجدد واردات خودرو

شرکت نامی خودرو به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران، به تازگی پیروز به دریافت مجوز واردات خودرو با برند نیسان به ایران شده است. از این پس این شرکت در واقع مجوز رسمی از سوی وزارت صمت برای واردات خودروهای نیسان به ایران را خواهد داشت و با این برند فعالیت خود را در این زمینه شروع می نماید.

انتظار می رود طی چند ماه پیش رو با ورود خودروهای تازه و با کیفیت نیسان، محبوبیت این برند خودرویی نزد دوست داران آن در ایران دو چندان گردد. در این راستا نامی خودرو نماینده واردات، فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران خواهد بود.

واردات خودروهای نیسان به ایران

فراوری نیسان در سایت های مختلف جهانی

نیسان دارای سایت های مختلف فراوریی در سراسر جهان از جمله آمریکای جنوبی، اروپا و چین است. فرایند فراوری و سطح کیفیت خودروها در همه آن ها یکسان و با نظارت و تایید این برند ژاپنی صورت می پذیرد.

محصولات نیسانی که به زودی به وسیله نامی خودرو به ایران وارد می شوند از سایت های مختلف فراوریی نیسان در سراسر جهان تهیه و تامین می شوند.

در حال حاضر و با توجه به تحریم های ایالات متحده اخذ نمایندگی شرکتهای خودروساز در جهان به صورت غیر مستقیم و از کشوری سوم صورت می پذیرد . و شرکت های وارد نماینده چنین مسیری را پیش رو دارند.

ویدیوی معرفی کامل تازهترین مدل نیسان پاترول را در کانال یوتیوب وبلاگ جعبه گیگابایتی پلاس دیدن کنید:
پیشینه حضور نیسان در ایران

نیسان یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین برندهای خودرو در ایران است. اولین خودروی نیسان که به ایران وارد شد، یک دستگاه پاترول بود که در سال 1340 پا به کشور عزیزمان گذاشت. سرعت محبوبیت پاترول به حدی بود که در بیشتر سریال ها و فیلم های سینمایی آن روزها همواره پای ثابت سکانس ها بود. و این خودرو به یکی از پرفروش ترین خودروهای ایران تبدیل شد.

در سال های بعد، نیسان محصولات دیگری مانند ماکسیما، تیانا، جوک و ایکس تریل را هم به بازار ایران عرضه کرد. این خودروها نیز به سبب کیفیت، آپشن و استانداردهایی که داشتند به سرعت محبوب شدند و نیسان را به بالای جدول برندهای محبوب خودرویی در ایران تبدیل کرد.

آزمایش فنی ریرا برای اولین بار در ایران / عملکرد ریرا در گرمای اهواز

کاتالوگ ری را منتشر شد / مشخصات فنی و آپشن های ری را ایران خودرو

ویگو اسکوتر جان سخت شرکت TVS به بازار برگشت! / قیمت سرسام آور تازه

گزارش بازار امروز خودرو / کاهش 90 میلیونی بهمن رسپکت، رکور زد

قیمت موتورسیکلت در بازار به شدت کاهش یافت / فهرست قیمت تازه تمامی موتورسیکلت ها

مالکان خودروهای فرسوده می توانند خودرو وارد نمایند؛ کدام خودروها با چه شرایطی؟

شرایط گارانتی خودرو تغییر کرد

منبع: بیت ران

به "واردات خودروهای نیسان به ایران مجوز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات خودروهای نیسان به ایران مجوز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید