خرید اقساطی کامیونت ایرانی و خارجی با شرایط ویژه

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، اگر به فکر خرید کامیونت برند معتبر مثل ایسوزو، جک، شیلر، الوند و ... هستید ولی توان مالی و سرمایه کافی برای خرید نقدی آن را ندارید، فقط شما با این مشکل روبرو نشده اید! این روزها بعضی افراد برای خرید خودرو، چه خودرو سواری و چه خودروهای باری دچار مشکل هستند.

خرید اقساطی کامیونت ایرانی و خارجی با شرایط ویژه

چند سالی است که بسیاری از افراد به خرید اقساطی کامیونت روی آورده اند و در پی مرجعی معتبر هستند تا بتوانند با شرایط ویژه، کامیونت مورد نظر خود را از آنجا خریداری نمایند. شما هم دست دست نکنید و همین راه را در پیش بگیرید. چرا که با انتظار و دست روی دست گذاشتن چیزی درست نخواهد شد. اگر نظر من را بپرسید، فقط خرید کامیونت اقساطی را به شما پیشنهاد می کنم که در حال حاضر برترین راه چاره است. حتما می پرسید از کجا کامیونت اقساطی بخرم؟! صبر داشته باشید و تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را هم بگیرید.

خرید اقساطی کامیونت نو بهتر است یا خرید کامیونت کارنموده؟

خرید کامیونت اقساطی اما صفر کیلومتر یا خرید کامیونت کارنموده اما قیمت پایین؟! به احتمال زیاد همه شما عزیزان در این دو راهی مانده اید. چون بالاخره قیمت کامیونت کارنموده و دست دوم مطمئنا خیلی پایین تر از قیمت کامیونت صفر کیلومتر است. اما خب چه کسی بدش می آید خودرو صفر و نو بخرد و مطمئن باشد که تا چندین سال می تواند از آن استفاده کند بدون این که مجبور به تعمیر یا تعویض قطعات آن باشد!

حالا شما اگر در پی سرمایه گذاری هستید شاید خرید کامیونت دست دوم / کارنموده، سود و آورده بیشتری برایتان داشته باشد. ولی اگر هدفتان از خرید کامیونت این است که روی آن کار کنید و رزق حلال درآورید و در مسیر پیشرفت قدم بگذارید، مطمئن باشید با کامیونت کارنموده به اهدافی که دارید نخواهید رسید. چون کامیونت و به طور کلی هر خودرو و هر وسیله دست دوم دیگری، سال ها کار نموده و احتمال فرسودگی قطعات آن خیلی بالاست. در نتیجه خرید آن وسیله همانا و درگیر خرج و مخارج تعمیر و تعویض قطعات آن شدن همانا!

برترین مرجع برای خرید کامیونت اقساطی

این روزها همه افراد، حتی اگر سرمایه کافی برای خرید وسیله موردنیازشان به صورت نقد را داشته باشند هم باز ترجیح می دهند آن وسیله را به صورت اقساطی بخرند. همین موضوع نیز سبب شده تا بیشتر فروشندگان، شرایط فروش اقساطی داشته باشند. اما خب گاها این فروشندگان شرایطی برای فروش اقساطی در نظر می گیرند که واقعا ارزشش را ندارد. شاید شما هم در جستجو برای خرید کامیونت اقساطی، با این فروشنده ها روبرو شده باشید.

نمی دانم نام دیزلیران را شنیده اید یا نه ولی من تصمیم دارم این مجموعه را به عنوان یکی از برترین مراجع برای خرید کامیونت اقساطی به شما معرفی کنم. دیزلیران جزو اولین و بزرگترین نمایشگاه های انواع کامیون، کامیونت و کشنده است که نمایندگی رسمی برندهایی مثل آرین دیزل، سایپا دیزل و ... است. این مجموعه جهت یاری به توسعه و نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل ایران و بعلاوه برای راحتی حال رانندگان عزیز و شریف، شرایط فروش اقساطی برای انواع کامیونت های خود در نظر گرفته است.

شرایط خرید اقساطی کامیونت از دیزلیران به چه شکل است؟

شاید شما قبل از مطالعه این مطلب، در اینترنت برای یافتن مراجع فروش کامیونت که شرایط اقساطی دارند، جستجو نموده اید و احتمالا هم با لیستی طول و دراز روبرو شده اید ولی شرایط دشواری که آن ها جلوی پای شما گذاشته اند، باعث شده تا از این تصمیم منصرف شوید!

اما مجموعه دیزلیران همانطور که بالاتر هم عرض کردم، در کنار این که به فکر نوسازی ناوگان حمل و نقل است به فکر راحتی، رضایت و خرسندی مشتریان و خریداران هم هست. از همین رو شرایط خیلی ویژه ای در نظر گرفته است. شما با مراجعه به سایت دیزلیران به آدرس https://dieseliran.com/ می توانید از این شرایط ویژه باخبر شوید.

انواع کامیونت هایی که با شرایط فروش اقساطی در دیزلیران عرضه می شوند

کامیونت های ایسوزو، فاو، فوسو، جک و اویکو از جمله کامیونت های خارجی محبوب و پرطرفدار هستند که در بازار ایران و در مجموعه دیزلیران نیز عرضه می شوند. ولی خب پرواضح است که این کامیونت ها چون در کشورهایی مثل ژاپن، چین و ایتالیا فراوری و سپس وارد کشور می شوند، قیمت بالایی خواهند داشت و شاید بعضی از مردم حتی توان مالی خرید اقساطی آن ها را هم نداشته باشند.

مجموعه دیزلیران برای حل این مشکل و در کنار فروش اقساطی این کامیونت ها، اقدام به فروش اقساطی کامیونت های ملی که در داخل کشور مونتاژ و فراوری می شوند و از همین رو قیمت مناسب تری دارند، نموده است. از جمله این کامیونت ها می توان به کامیونت الوند، فورس، فاو، شیلر، دایون، دیما، کادیا، بادسان، فوتون، M4 و ... اشاره نمود.

اگر با کامیونت های گفته شده آشنایی دارید و مشخصات فنی و ویژگی های آن ها را می شناسید و تصمیم نهایی خود را برای خرید گرفته اید که می توانید پس از مراجعه به سایت دیزلیران، مستقیما با کارشناسان مجرب و متخصص این مجموعه تماس بگیرید و از شرایط و نحوه خرید اقساطی آن ها آگاه شوید. ولی اگر هنوز تصمیم قطعی نگرفته اید و فعلا در پی کسب اطلاعات بیشتر هستید همین حالا برای مشاهده تصاویر انواع کامیونت های ایرانی و خارجی، شناخت ویژگی ها و مشخصات آن ها و اطلاع از قیمت این کامیونت ها در ایران، به سایت دیزلیران بروید.

در ضمن در سایت مجموعه دیزلیران بعلاوه مقالات مقایسه ای میان کامیونت های پرطرفدار و پرفروش، قرار داده شده که مطالعه آن ها می تواند در جهت اتخاذ تصمیم هوشمندانه تر و آگاهانه تر به شما یاری کند. نکته پایانی این که شما برای تعویض کامیونت قدیمی خود با یکی از کامیونت های تازه (نو یا کارنموده) نیز می توانید روی مجموعه دیزلیران حساب کنید. چرا که این مجموعه علاوه بر فروش کامیونت، در زمینه خرید انواع کامیونت با قیمت عالی و شرایط ویژه هم فعالیت دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خرید اقساطی کامیونت ایرانی و خارجی با شرایط ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اقساطی کامیونت ایرانی و خارجی با شرایط ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید