سهند از شهریور ماه پیش فروش می گردد ، 3 محصول نو پارس خودرو

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، پیش فروش سهند از شهریور ماه سال جاری شروع می شود. محمد علی تیموری در مراسم رونمایی از کراس اوور زوتی DL5 اعلام نمود، 3 محصول نو در پارس خودرو فراوری خواهند شد. وی اعلام کرد که پارس خودرو با فراوری چانگان یونی وی هیبریدی، مجدداً به دوران فراوری خودروهای لوکس در کشور باز می شود.

سهند از شهریور ماه پیش فروش می گردد ، 3 محصول نو پارس خودرو

بیت ران - پارس خودرو 3 محصول نو خود را به زودی روانه بازار می نماید. سهند، کادیلا و چانگان یونی وی هیبریدی محصولاتی هستند که این خودروساز در نظر دارد تا آنها در کشورمان عرضه کند. ضمن اینکه زوتی DL5 نیز از سال آینده با 50 درصد داخلی سازی به فروش خواهد رسید.

کراس اوور زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبریدی برقی عرضه خواهد شد. محمد علی تیموری مدیر عامل سایپا در اینباره گفت: با توجه به ظرفیت فراوری 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.

محمدعلی تیموری در مراسم رونمایی از زوتی DL5، تاکید نمود که پارس خودرو سومین خودروساز کشور است. وی اظهارداشت: فراوری خودروی پراید در شرکت پارس خودرو باعث شد که توسعه محصول در این شرکت مسکوت بماند. این در حالی است که شرکت پارس خودرو، تجربه همکاری با خودروسازان جهانی چون نیسان و رنو را در کارنامه کاری خود دارد. حال برای اولین بار است که شرکت پارس خودرو 3 محصول مستقل شامل زوتی DL5، سهند و کادیلا را دارد.

تیموری در مراسم رونمایی از زوتی DL5 اعلام نمود، پیش فروش خودرو سهند از شهریور ماه امسال شروع می شود. این خودرو استانداردهای 85گانه را نیز پاس کرد.

فراوری انبوه کادیلا تا انتها امسال

کادیلا پارس خودرو

خودروی کادیلا که چندی پیش از آن رونمایی شد نیز با همکاری قطعه سازان داخلی به فراوری انبوه می رسد. این خودرو با نام و نشان شرکت پارس خودرو روانه بازار می شود. سعی بر این است که خودروی کادیلا تا انتها امسال به فراوری انبوه برسد.

تیموری با بیان اینکه سومین محصول شرکت پارس خودرو، زوتی 5DL است که به زودی به دست متقاضیان خواهد رسید، اذعان داشت: گروه خودروسازی سایپا به سمت استفاده از موتورهای نو و به ویژه موتورهای برقی رفته است. از این رو سال آینده خودروی زوتی DL5 با موتور هیبرید برقی عرضه می شود.

تیموری اضافه کرد: زوتی DL5، در مرحله نخست به صورت سی بی یو (خودروی کامل) وارد می شود. اما در ادامه به صورت اس کی دی و سی کی دی عرضه خواهد شد. سپس از سال آینده با تجهیز آن به موتور داخلی، داخلی سازی آن به 50 درصد خواهد رسید.

چانگان یونی وی هیبریدی محصول نو پارس خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان نمود شرکت پارس خودرو به ماهیت قبلی خود که عرضه خودرو مجلل در بازار است، بر می شود.

تیموری توضیح داد: به زودی خودروی چانگان یونی وی هیبریدی (UNI-V) که یک محصول بسیار مجلل، با تکنولوژی بالا و فول مزایا است، به وسیله پارس خودرو وارد کشور می شود.

شرکت پارس خودرو به بیان تیموری ظرفیت فراوری بیش از 250 هزار دستگاه خودرو را دارد که این امر بسیار ارزشمند است. او اضافه کرد: پارس خودرو به علت ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارد، می تواند در میان خودروسازان داخلی بیشترین مقدار صادرات را داشته باشد. در این میان قرارداد صادرات خودرو P90 با یکی از کشورها منعقد شده است.

مدیرعامل گروه سایپا اعلام کرد قرارداد فراوری موتورهای هیبریدی با یکی از برترین شرکت های چینی منعقد شد. تیموری یادآورشد: طبق برنامه ریزی ها، قرار است خودروی آریا (محصول نو شرکت سایپا) به موتور هیبرید برقی مجهز شود. مصرف سوخت این خودرو 1.4 لیتر در هر 100 لیتر پیمایش خواهد بود.

موتور 3 سیلندر ایران خودرو در مسیر فراوری / تارا هیبریدی در راه است

موتور خودرو چگونه تست می شود؟ / گزارش اختصاصی بیت ران از آزمایشگاه تست موتور ایپکو

قیمت زوتی DL5 پارس خودرو معین شد / DL5 یا چانگان CS35 پلاس؟

زوتی DL5 پارس خودرو رونمایی شد / همه چیز درباره کراس اوور اختصاصی پارس خودرو

منبع: بیت ران

به "سهند از شهریور ماه پیش فروش می گردد ، 3 محصول نو پارس خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهند از شهریور ماه پیش فروش می گردد ، 3 محصول نو پارس خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید