همه چیز درباره نحوه خرید از علی اکسپرس

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، علی اکسپرس یکی از بزرگ ترین سایت های خرده فروشی آنلاین است که در سال 2010 از طریق سایت علی بابا راه اندازی شد و امروز به یکی از محبوب ترین فروشگاه های آنلاین در سطح بین الملل تبدیل شده است. علی اکسپرس در حقیقت یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که فضایی را ایجاد کرده تا فروشندگان مختلف بتوانند محصولات خود را به طور مستقیم عرضه کنند و مشتریان از سراسر دنیا خرید از علی اکسپرس را تجربه کنند. یافتن کالای موردنظر یکی از مهم ترین کارها هنگام خرید از یک سایت فروشگاهی خارجی است.

همه چیز درباره نحوه خرید از علی اکسپرس

روش صحیح جستجو در علی اکسپرس

اولین و مهم ترین نکته ای که باید در زمان خرید از سایت Aliexpress به آن توجه داشته باشید، چگونگی جستجوی کامل و دقیق در این سایت است که به دو روش تقسیم بندی می شود. این دو مورد را به طور کامل در ذیل برایتان توضیح داده ایم، عبارت اند از:

موتور جستجوی سایت: اولین و ساده ترین روش، استفاده از موتور جستجوی سایت است که در صفحه اصلی و بالای صفحه قرار گرفته است. در همان قسمت نام کالای دلخواه خود را با دسته بندی کلی تری وارد کنید. مثلاً کلمه کفش را در نوار جستجو ثبت کنید. سیستم به صورت اتوماتیک همه محصولاتی را که در این گروه هست به شما پیشنهاد می دهد و درصورتی که با فیلتر مشخصاتی خاص آن را ثبت کنید، پیشنهادها دقیق تر خواهد بود.

دسته بندی های سایت: روش دیگری که برای یافتن کالای موردنظر خود دارید انتخاب گزینه All Categories است. در این حالت سرچ بسیار محدود خواهد بود و تنها در گروه و قسمت دلخواهتان می توانید کالای خود را بیابید. دسته بندی های انجام شده در سایت اینترنتی علی اکسپرس که در سمت چپ سایت جای گرفته است،

خرید با ویزاکارت و مسترکارت از علی اکسپرس

روش های پرداختی متفاوتی برای خرید از علی اکسپرس وجود دارد؛ اما یکی از مهم ترین و کارآمدترین روش، استفاده از کارت های اعتباری ارزی؛ مانند مسترکارت و یا ویزاکارت است. اگر در سایت علی اکسپرس پنل کاربری اختصاصی، کارت اعتباری ویزاکارت یا مسترکارت در اختیار دارید، می توانید از قسمت بالای صفحه آیتم پرداخت آنلاین را انتخاب کرده و از میان تنوع پرداخت های آنلاین، ویزاکارت یا مسترکارت را برگزینید. با انتخاب ویزاکارت یا مسترکارت، به مرحله بعدی خرید اینترنتی منتقل شوید. در صفحه ای که مربوط به خرید اینترنتی با استفاده از کارت اعتباری است، باید ابتدا مشخصات و اطلاعات درخواستی را ثبت کنید. اولین قدم این است که قیمت کالایی را که در سایت علی اکسپرس انتخاب کرده اید، بادقت در باکس مبلغ کالا وارد کنید.

در این جا نیاز است که واحد ارز مشخص شود. سپس مبلغ پرداختی به همراه کارمزد آن در همان کادر مشاهده می شود. در این مرحله سایت از شما لینک کالایی را که انتخاب کرده اید می خواهد که باید در کادر مربوطه وارد کنید. اگر نیاز بود توضیحات تکمیلی برای کالای موردنظر خود ثبت کنید. سپس تصویری از محصول را به عنوان یک فایل به آن پیوست کنید. در انتها ثبت سفارش را انتخاب کرده و به مرحله تأیید نهایی منتقل شوید. در این مرحله هزینه ها باید پرداخت شود. بعد از پرداخت، مدت زمان تحویل کالا و ارسال آن را خواهید دید.

بهترین کالاها برای خرید از علی اکسپرس

بیشتر کالاهایی که در چین تولید می شوند در سایت فروش اینترنتی علی اکسپرس ارائه می شود. تا زمانی که محصولی در کشور شما مشکل قانونی نداشته باشد می توانید انواع مختلف آن را باکیفیت بالاتر از این فروشگاه آنلاین اینترنتی تهیه کنید. بااین حال برخی از بهترین گزینه ها برای خرید از این پلتفرم عبارت اند از:

  • محصولات مراقبت بهداشتی
  • لوازم الکترونیکی مصرفی
  • کفش و لوازم جانبی آن
  • لوازم جانبی خودرو
  • محصولات ورزشی
  • دستگاه های بازی
  • محصولات زیبایی
  • ابزار باغبانی
  • اسباب بازی
  • لوازم خانگی
  • ابزار تعمیر
  • جواهرات
  • پوشاک
  • رایانه

سیاست بازگشت کالا در علی اکسپرس

هنگام ثبت خرید خود از مشخصات ظاهری و کیفی آن اطمینان حاصل کنید. این کار را می توانید با خواندن نظرات کاربران و همچنین اعتبار فروشنده بررسی کنید. به این صورت تا جایی که امکان دارد احتمال لزوم عودت کالا را کاهش دهید. زیرا:

  • هزینه بازگرداندن کالا به چین، ممکن است از قیمت خود کالا بیشتر باشد.
  • کالا ممکن است در جهت گم شود.

آسان ترین نحوه خرید از علی اکسپرس

علی اکسپرس، یک سایت چینی است که در سال 2010 از طریق سایت علی بابا راه اندازی شد، این سایت در سرتاسر دنیا فعالیت خود را توسعه داده و به دلیل کیفیت بالای محصولات و قیمت های مناسب و… توانسته طرف داران زیادی را برای خود در سرتاسر دنیا رقم بزند. لازم به ذکر است که نیازی نیست نگران مسائل مربوط به پرداخت هزینه سفارش و خرید از چین باشید. شما می توانید با همکاران ما در شرکت توسعه بازرگانی سپاهان همراه تماس برقرار کنید تا به راهنمایی شما بپردازند.

منبع: فوت و فن

به "همه چیز درباره نحوه خرید از علی اکسپرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره نحوه خرید از علی اکسپرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید