مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله تازه دونالد ترامپ به هواوی تا پرواز تاکسی های پرنده در آسمان

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله تازه دونالد ترامپ به هواوی تا پرواز تاکسی های پرنده در آسمان

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده با امضای فرمانی تازه عرصه را برای فعالیت شرکت چینی هواوی در ایالات متحده تنگ تر کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید باورکردنی نباشد اما این روزها فیس بوک به جولانگاه حساب های کاربری جعلی تبدیل شده است. حساب هایی که اغلب هویت اشخاصی مشهور را جعل نموده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دوربین تازه دی جی آی با امکاناتی تازه و خیره کننده معرفی گردید. این دوربین دارای نمایشگری دو گانه و یک دوربین 4K است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کاخ سفید نوعی ابزار آنلاین طراحی نموده که می تواند انواع تخلفات موجود در شبکه های اجتماعی را ثبت کند. این ابزار با هدف مبارزه با سانسور صدای احزاب و گروه های معین سیاسی طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از شرکت ها معتبر دنیا در پی اجرای طرح تاکسی های پرنده هستند و شرکت لیلیوم نیز یکی از شرکت هایی است که در این حوزه در حال رقابت با دیگران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله تازه دونالد ترامپ به هواوی تا پرواز تاکسی های پرنده در آسمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حمله تازه دونالد ترامپ به هواوی تا پرواز تاکسی های پرنده در آسمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید