غول فناوری چین رکورد زد ، تحریم ها از پس هواوی برنیامدند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، هواوی به عنوان یکی از سرشناس ترین غول های فناوری چین پیروز شد رکورد بزند، چرا که هواوی در امسال میلادی بیش از 200 میلیون نسخه از گوشی های هوشمند خود را به فروش رسانده است.

غول فناوری چین رکورد زد ، تحریم ها از پس هواوی برنیامدند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بار مهم این فروش بر دوش p20 و Honor 10 است که از بقیه گوشی های هواوی پر اقبال تر بوده اند.

این سازنده تلفن همراه سرشناس چینی اعلام نمود که از موفقیت خود در فراوری گوشی های با کیفیتی مثل P20، Honor 10 و Mate 20 بسیار شاد است.

بر اساس آمار و ارقام، نرخ محموله های گوشی هوشمند هواوی در سال 2010 از 3 میلیون دستگاه بیشتر شده است. سال گذشته، هواوی اعلام نمود که 153 میلیون گوشی هوشمند فروخته است. این شرکت در سه ماهه دوم سال 2018 اپل را به عنوان بزرگترین فروشنده تلفن در دنیا مبهوت نموده است.

هواوی در بیانیه ای اعلام نمود: در بازار بین المللی گوشی های هوشمند، هواوی به عضو مهمی در رتبه بندی میان 3 بازیکن برتر حوزه تلفنهای همراه تبدیل شده است.

جالب است بدانید هواوی این موفقیت را در شرایطی ثبت نموده که با چالش هایی در جامعه بین الملل و به خصوص با ایالات متحده روبرو است. در ماه فوریه، مقامات اطلاعاتی ایالات متحده به شهروندان آمریکا توصیه کردند که محصولات هواوی را با این پیشفرض بخرند که استفاده آنها می تواند مساوی با جاسوسی برای دولت چین باشد. در ماه ژانویه، AT & T از قرارداد فروش Mate 10 Pro خارج شد.

با این حال، هواوی همچنان در بازارهایی مانند چین و اروپا محبوب است. به گفته این شرکت، بیش از نیم میلیارد نفر در بیش از 170 کشور از گوشی های هواوی استفاده می نمایند.

منبع: انتخاب

به "غول فناوری چین رکورد زد ، تحریم ها از پس هواوی برنیامدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول فناوری چین رکورد زد ، تحریم ها از پس هواوی برنیامدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید