شیشه فوق نازک در نمایشگر گلکسی فولد 2

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، سامسونگ بهمن ماه سال قبل از اولین گوشی تاشو جهان با شیشه فوق العاده نازک (UTG) رونمایی کرد و شایعاتی در خصوص استفاده از این شیشه در گلکسی فولد 2 به گوش می رسید. طبق گزارشات، کمپانی کره ای در خصوص استفاده از شیشه فوق العاده نازک یا پلاستیک در نمایشگر این محصول بر سر دوراهی قرار گرفته است.

شیشه فوق نازک در نمایشگر گلکسی فولد 2

بر اساس گزارش خبرگزاری کره ای ETNews، سامسونگ میخواهد از شیشه فوق العاده نازک برای محافظت از نمایشگر گلکسی فولد 2 استفاده کند و در صورتی که مسئله ای در آن مشاهده شد، از پلی آمید شفاف استفاده کند. به کارگیری شیشه فوق العاده نازک وزن گوشی را بالا می برد و سامسونگ به طور فعالانه به دنبال جلوگیری از این مورد است. همچنین گفته می گردد شیشه فوق العاده نازک نمایشگر را شکننده تر می نماید.

سامسونگ فراوری انبوه گلکسی فولد 2 را از اواسط ماه آینده شروع خواهد نمود و از آن در ماه اوت و همزمان با گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی نوت 20 رونمایی می نماید. این گوشی از نمایشگر 8 اینچی یا 7.7 اینچی Infinity O بهره مند است که نسبت به نمایشگر 7.3 اینچی گلکسی فولد عظیم تر شده است.

تا پیش از این شایعه شده بود گلکسی فولد 2 با قلم اس پن روانه بازار می گردد، ولی گزارشات جدید حاکی از آنند که این گوشی با قلم استایلوس به دست خریدار نمی رسد.

بر اساس شایعات و گزارشاتی که به تازگی منتشر شده اند، گلکسی فولد 2 احتمالاً نمایشگر خارجی عظیم تر با ناچ U شکل خواهد داشت و با چیپست اسنپدراگون 865، اندروید 10، پشتیبانی از شبکه 5G و دوربین چهارگانه با ماژولی مشابه با گلکسی اس 20 اولترا، به بازار عرضه خواهد شد. احتمال عرضه مدل 4G با قیمت پایین تر نیز وجود دارد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "شیشه فوق نازک در نمایشگر گلکسی فولد 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیشه فوق نازک در نمایشگر گلکسی فولد 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید