دو بسته الحاقی در کنار نسخه کامپیوتر فاینال فانتزی 16 در دست توسعه است

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) به تازگی یک به روزرسانی رایگان برای فاینال فانتزی 16 منتشر نموده است که یک اسکین سلاح، سلاح Onion Sword و لباس های جدیدی برای شخصیت هایی نظیر کلایو، جیل، تورگال و غیره به همراه دارد. این کمپانی بعلاوه اعلام نموده است که نسخه رایانه های شخصی بازی در کنار دو بسته الحاقی پولی در دست توسعه است و اطلاعات بیشتری از آن ها تا سرانجام امسال میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دو بسته الحاقی در کنار نسخه کامپیوتر فاینال فانتزی 16 در دست توسعه است

فاینال فانتزی 16 استاندارد بالایی را برای این سری معین کرد زیرا با استقبال گسترده منتقدان و بازیکنان روبرو شد و آن ها از مضامین بالغانه، باس های مجذوب نماینده، مبارزات اکشن محور و بازگشت به ریشه های قرون وسطایی فاینال فانتزی به عنوان نکات مثبت اصلی یاد کردند. در این میان اسکوئر انیکس نیز از فروش بازی راضی است چرا که فاینال فانتزی 16 به عنوان یکی از پرفروش ترین آثار در یک سال اخیر شناخته می گردد. اگرچه نسخه رایانه های شخصی بازی عملا اجتناب ناپذیر بود، با این حال نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه نماینده بازی، آن را به طور رسمی تایید نموده است.

از طرفی در تازهترین ویدیوهای منتشر شده از بازی، یوشیدا گفت که هواداران چیزهای بیشتری از دنیای والیستیا و شخصیت های آن می خواهند، بنابراین تیم سازنده در حال توسعه حداقل دو بسته الحاقی برای بازی است. در حال حاضر معین نیست که بسته های ذکر شده به چه محتوایی می پردازند اما بسیاری از بازیکنان امیدوارند که در یکی از آن ها با لوایتان روبرو شوند و بعلاوه اطلاعات بیشتری در خصوص پس زمینه شخصیت سید داشته باشند.

علاوه بر بسته های الحاقی، بازی یک به روزرسانی رایگان نیز دریافت نموده که به کلایو و همراهانش لباس های تازهی داده و بعلاوه یک تازه برای سلاح ها معرفی می نماید که به بازیکنان این امکان را می دهد تا قابلیت های یک سلاح را با ظاهر سلاح دیگری ترکیب نمایند. البته این ویژگی پس از پیشروی به نقطه خاصی از داستان در دسترس قرار می گیرد و در آغاز بازی به صورت نیو گیم پلاس تا رسیدن به همان نقطه نیز در دسترس نیست. از طرفی نحوه محاسبه امتیازات در حالت آرکید نیز دستخوش تغییراتی شده است. در نهایت لازم به ذکر است که بازی بدون اشکالات مهمی منتشر شد اما این به روزرسانی تغییراتی جزئی نیز در بخش هایی نظیر گیم پلی و گرافیک اعمال می نماید.

بازی فاینال فانتزی 16 هم اکنون روی پلی استیشن 5 در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دو بسته الحاقی در کنار نسخه کامپیوتر فاینال فانتزی 16 در دست توسعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بسته الحاقی در کنار نسخه کامپیوتر فاینال فانتزی 16 در دست توسعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید