فروش سایبرپانک 2077 از 20 میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، پس از نزدیک به دو سال از عرضه فاجعه بار سایبرپانک 2077، حال به نظر می رسد که این بازی به یک نقطه عطف تازه در فروش خود دست پیدا نموده است.

فروش سایبرپانک 2077 از 20 میلیون نسخه عبور کرد

طبق آمار رسمی منتشر شده در حساب رسمی بازی در توییتر، این اثر بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است. آخرین آمار فروش منتشر شده در 14 آوریل 2022 بود که در آن موقع بازی به بیش از 18 میلیون نسخه فروش دست پیدا نموده بود. موارد متعددی به افزایش فروش بازی یاری نموده اند که از بین آن ها می توان به انتشار پچ 1.5 و نسخه های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اشاره نمود.

از طرفی پخش انیمه ی Cyberpunk Edgerunners از نتفلکیس و عرضه آپدیتی با محتوای این سریال، تاثیر زیادی بر فروش گذاشته است. جالب است بدانید که سایبرپانک 2077 اخیرا پیروز شده تا The Witcher 3: Wild Hunt را از حیث داشتن بیشترین بازیکن هم زمان در پلتفرم استیم شکست دهد. طبق آمار رسمی، در ه فته گذشته به طور میانگین یک میلیون بازیکن هر روز به تجربه این بازی پرداخته اند.

فروش 20 میلیونی برای هر اثری پیروزیت آمیز محسوب می گردد و تعداد کمی از بازی های تاریخ به این حد از پیروزیت تجاری دست پیدا نموده اند. با این حال این مقدار از فروش برای سایبرپانک 2077 توجه بیشتری می طلبد زیرا این بازی در زمان عرضه در شرایط سختی قرار داشت و حتی سونی مدت کوتاهی پس از انتشار آن را به علت داشتن مسائل فراوان از فروشگاه پلی استیشن حذف کرد. البته بازی تابستان گذشته به این فروشگاه بازگشت و از آن موقع تا به امروز، بسیاری از مسائل خود را برطرف نموده است.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی، سال آینده اولین و آخرین بسته الحاقی پولی خود را با نام فانتوم لیبرتی (Phantom Liberty) دریافت خواهد نمود. این بسته الحاقی ب ه همراه بازگشت جانی سیلورهند، منطقه و خط داستانی نوی را به بازی اضافه می نماید. استودیوی سی دی پراجکت رد بعلاوه در حال کار روی به روزرسانی هایی برای سیستم های پلیس و مبارزات تن به تن بازی است. البته این به روزرسانی ها مختص سخت افزارهای نسل نو خواهند بود.

بازی سایبرپانک 2077 هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش سایبرپانک 2077 از 20 میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سایبرپانک 2077 از 20 میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید