به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛ تفاهم دانشکده رسانه فارس با موسسه دیده بان افکار عمومی

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، رئیس دانشکده رسانه خبرنگاران، از امضای تفاهم نامه بین این دانشکده و موسسه دیده بان افکار عمومی نوید ایرانیان به مناسبت هفته پژوهش اطلاع داد.

به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛ تفاهم دانشکده رسانه فارس با موسسه دیده بان افکار عمومی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ جعبه گیگابایتی، دانشکده رسانه فارس تفاهم نامه همکاری با موسسه دیده بان افکار عمومی منعقد کرد.افکارسنجی به طور معمول با هدف کشف نظرات جامعه در مورد موضوعات اجتماعی،فرهنگی و سیاسی صورت می گیرد. روش های علمی پذیرفته شده ای برای انواع افکار سنجی وجود دارد که وجه اشتراک آنها در پرسشگری از بخش محدودی از جامعه و تعمیم آماری آن به کل جامعه است.

بنابراین افکار سنجی، انتخابات و رفراندوم از روش ها و ابزارهای مهم در مشارکت شهفرایندان در تصمیم گیری های کلان به شمار می فرایند.

امضای تفاهم نامه دانشکده رسانه فارس و موسسه دیده بان افکار عمومی

به همین دلیل رئیس دانشکده رسانه وبلاگ جعبه گیگابایتی از امضای تفاهم نامه بین این دانشکده و موسسه دیده بان افکار عمومی نوید ایرانیان به مناسبت هفته پژوهش اطلاع داد.

حمید حسن پور گفت: این تفاهم به منظور بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های آموزشی و پژوهشی دو طرف به امضاء رسیده است.

وی اضافه نمود: این تفاهم نامه شامل موارد مختلفی است که مهم ترین آنها، فراهم کردن زمینه های لازم جهت بهره مندی از امکانات مادی، معنوی و ظرفیت های نیروی انسانی طرفین است.

رئیس دانشکده رسانه وبلاگ جعبه گیگابایتی در سرانجام گفت: همکاری در برنامه ریزی و اجرای سمینارها، نشست ها، کارگاه های آموزشی و همایش های تخصصی، تبادل دانش و اطلاعات تخصصی در زمینه های مختلف کاری از جمله مشارکت درطرح های افکارسنجی به خصوص آمارگیری و تحلیل داده ها توسط دانشجویان دانشکده رسانه فارس نیز از دیگر مفاد این تفاهم است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛ تفاهم دانشکده رسانه فارس با موسسه دیده بان افکار عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛ تفاهم دانشکده رسانه فارس با موسسه دیده بان افکار عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید