با سدر، پوستی شفاف و موهایی پرپشت داشته باشید

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، پوست و مو نیاز به مراقبت دارند تا همواره سالم و زیبا باشند. نیازی هم نیست هزینه های زیادی کنید. شما می توانید با چند ماده ساده همواره پوست و موی زیبایی داشته باشید.

با سدر، پوستی شفاف و موهایی پرپشت داشته باشید

خاصیت سدر برای پوست و مو بی میزان است. سدر یک گیاه فوق العاده است که گیاه همه کاره نام گرفته است. یعنی شما می توانید برای همه قسمت های بدن این گیاه را بکار ببرید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

خاصیت سدر برای پوست و مو

سدر خاصیت های فراوانی دارد که در این مطلب به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

خاصیت سدر برای پوست و مو مثل جلوگیری از ریزش مو

برای اینکه یک ترکیب فوق العاده برای جلوگیری از ریزش مو داشته باشید، 50 گرم حنای بی رنگ را با 150 گرم سدر و 150 گرم مورد ترکیب کنید و روی موها بگذارید. بعد از گذشت نیم ساعت، موهای خود را با آب ولرم بشویید. این ماسک ریشه موهای شما را محکم می نماید و ریزش آن جلوگیری می نماید.

خاصیت سدر برای پوست و مو مثل لایه برداری و ترمیم

از گیاه سدر ضمادی درست می گردد که اگر بدن را با آن شست وشو دهید، به اصلاح و لایه برداری پوست یاری می نماید. استفاده از سدر مخصوصاً برای کسانی که پوستی چرب و مرطوب دارند بسیار مناسب است.

خاصیت سدر برای پوست و مو مثل سفیدکردن دست ها

سفیدشدن پوست بدن معضل بسیاری از افراد است که همیشه در پی راهی برای ازبین بردن مشکل خود هستند. برای سفیدشدن دست و بدنتان سدر و آبلیمو رو با هم ترکیب کنید تا به شکل خمیری نه سفت و نه بسیار شل در آید سپس آن را به تمام قسمت های بدنتان بمالید و 15 دقیقه بعد بشویید.

خاصیت سدر برای پوست و مو به همراه ماست

یکی از ماسک های طبیعی که با سدر درست می گردد و خاصیت لایه برداری دارد، ماسک سدر و ماست است. البته از دیگر کاربردهای این ماسک مجذوب کننده، ازبین بردن جوش ها، جای جوش، مخصوصاً جوش هایی که افراد در دوران نوجوانی و جوانی دارند، است. می توانید از این ماسک زمانی که پوست بدن، صورت یا حتی پوست سرتان دچار خارش شده، برای برطرف خارش و التیام التهابات پوستی بهره ببرید.

طرز تهیه ماسک: ابتدا مقداری سدر را به میزان نوک قاشق چای خوری بردارید و ماست را به میزانی اضافه کنید که به صورت خمیری در آید که روی پوست قرار بگیرد.

دقت کنید این خمیر نباید بیش از حد غلیظ یا رقیق باشد. بعد از اینکه ماسک آماده شد آن را به صورت لایه ای نازک به مدت نیم ساعت روی پوست خود بگذارید و سپس آغاز به آبکشی آن با آب سرد کنید، اگر پوست چربی دارید استفاده از این ماسک را پیشنهاد می کنیم.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب این روغن شما را خوشگل و مجذوب کننده می نماید را مطالعه کنید.منبع: پیام دلتا

به "با سدر، پوستی شفاف و موهایی پرپشت داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سدر، پوستی شفاف و موهایی پرپشت داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید