غذاهای خوشمزه در برترین رستوران های شاندیز مشهد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، رستوران های شاندیز مشهد بقدری معروف هستند که کمتر کسی را می توان یافت که به این شهر سفر نموده باشد اما طعم غذا های آنها را نچشیده باشد. در شاندیز مشهد شما غذا های متنوع و لذیذی از این خطه را پیدا خواهید کرد. یکی از غذا های معروف شیشلیک است که در زمان ورود به این منطقه رستوران های زیادی آن را سرو می نمایند. انتخاب یک رستوران با برترین کیفیت و لذیذ ترین غذا بدون شک مشکل است. اما ما در این مقاله قصد داریم تا به شما 10 رستوران برتر در منطقه شاندیز مشهد را معرفی خواهیم کرد.

غذاهای خوشمزه در برترین رستوران های شاندیز مشهد

رستوران های شاندیز مشهد

منطقه شاندیز، یک منطقه ییلاقی نزدیک به شهر مشهد است که ایرانیان به خوبی با آن آشنا هستند. اهالی شهر مشهد تعطیلات و آخر هفته های خود را در شاندیز و طرقبه می گذرانند. بدون شک یکی از اهداف گذراندن اوقات فراغت و سرگرمی در منطقه شاندیز، غذا خوردن است. رستوران های شاندیز مشهد در این منطقه مشهور بوده و از تنوع غذایی بالایی برخوردار هستند. اگر به شاندیز سفر کردید به شما توصیه می کنیم حتماً شیشلیک شاندیز را امتحان کنید. اما اینکه در کدام رستوران کدام غذا و با چه سطح کیفیتی بهتر و لذیذتر ارائه می گردد را، در ادامه با یکدیگر مرور خواهیم کرد .

رستوران پدیده شاندیز مشهد

آدرس: شهر مشهد، شاندیز، بعد از فلکه اول شاندیز، رستوران پدیده شاندیز.

اولین و یکی از برترین رستوران های شاندیز مشهد رستوران پدیده شاندیز است که محیطی زیبا و دلنشین داشته و خاطره خوشمزه ای را برای شما به یادگار خواهد گذاشت. البته این رستوران ظرفیت تغییر دکوراسیون و به روز رسانی را دارد اما در کل غذا های آن بی نظیر هستند. خدمات ارائه شده در رستوران پدیده شاندیز هنوز هم لوکس و بسیار با کیفیت است است و در میان رستوران های منطقه حرف اول را میزند. در قسمت سالاد بار شما با تنوع بسیار زیادی روبرو هستید و دسر های رنگارنگ و خوش طعمی را در مقابل خود خواهید دید.

از میان رستوران های شاندیز مشهد، آلاچیق های رستوران پدیده شاندیز همگی با ایجاد فضایی بی نظیر، رمانتیک و رویایی، پذیرای مهمانان و گردشگران هستند. در منوی غذایی این رستوران کباب شیشلیک مخصوص، کباب برگ مخصوص، کباب فیله، کباب میکس، کباب بختیاری، کباب سلطانی، کباب برگ با گوشت بوقلمون، گوشت بره، ماهیچه، میگو کبابی، جوجه مخصوص، گردن بوقلمون، جوجه کباب، ماهیچه بوقلمون، کباب لقمه و باقالی پلو در کنار دسرهایی مانند سالاد مخصوص، ماست، ماست موسیر، زیتون پرورده، سالاد سیب زمینی، خیارشور، سالاد فصل و سالاد ماکارونی سرو می شوند.

رستوران ارم شاندیز مشهد

آدرس: شهر مشهد، منطقه شاندیز، نرسیده به فلکه دوم، رستوران ارم شاندیز.

رستوران ارم شاندیز را به نام رستوران ایزدی نیز می شناسند که یکی از برترین رستوران های شاندیز مشهد محسوب می گردد. این رستوران از 3 بخش سالن VIP، رستوران سنتی و رستوران در فضای باز تشکیل شده است. محیط ارم شاندیز دلنشین و زیبا بوده و در کنار خدمات بی نظیر و با کیفیت خود، می توانید از فضای منحصربه فرد و چشم نواز آن نیز لذت ببرید. مساحت زمین رستوران 12 هزار متر مربع است که یکی از امتیازات ویژه ای که به این رستوران تعلق دارد وجود کارخانه فراوری محصولات لبنی ارم است. این کارخانه در قسمت انتهایی سالن غذاخوری قرارداد و محصولات خود را تنها برای رستوران ارائه می نماید.

صاحب رستوران ارم، آقای حاج حسن ایزدی هستند که در جوانی فردی فعال و پرکوشش بوده اند. ایشان در ابتدا فعالیت خود را با ساخت و ساز و نجاری آغاز کردند و بعدها در بازدید از کارخانه محصولات لبنی شهر گوانجو چین، ایده فراوری این محصولات را به سال 1382 در رستوران خود پیاده سازی کردند. جناب آقای ایزدی دو سال قبل از این اتفاق نیز یعنی در سال 1380 اتحادیه مربوط به رستوران های طرقبه مشهد و شاندیز را تاسیس نموده و تا سال 1388 به عنوان ریاست این اتحادیه نیز فعال بودند. در منوی رستوران ارم شاندیز شما با چلو ماهیچه، کباب شیشلیک، چلو گوشت، کباب برگ و جوجه کباب در کنار انواع و اقسام نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ روبرو هستید.

رستوران حاج حسن منطقه شاندیز

آدرس: شهر مشهد، منطقه شاندیز، پایین تر از فلکه دوم.

یکی دیگر از با کیفیت ترین رستوران های شاندیز مشهد رستوران حاج حسن نام دارد که متعلق به حاج حسن ایزدی است. حاج حسن در میان تعریف تجربیات خود به این نکته تاکید فراوانی داشتند که از کودکی عاشق گشت و گذار در رستوران های پدربزرگ خود بوده و در حال حاضر نام ایشان بر روی تعداد زیادی از رستوران ها در شاندیز و مشهد می درخشد. حاج حسن فعالیت خود را با عشق و علاقه به کار آغاز کرد و به علت اینکه حرفه آشپزی از تخصص های خانوادگی ایشان است، به سرعت توانست صاحب رستوران های معروف و با کیفیتی در مشهد و منطقه شاندیز بگردد.

رستوران حاج حسن در شاندیز مشهد با تخصص چلوگوشت و پخت برنج صددرصد ایرانی، پذیرای مسافران و گردشگران است. شب های آدینه و روزهای تعطیل این رستوران شلوغ ترین رستوران شاندیز محسوب می گردد. در منوی غذایی رستوران حاج حسن که یکی از برترین رستوران های شاندیز مشهد بحساب می آید شما تنها با 3 یا 4 نوع غذا روبرو هستید. حجم غذا زیاد بوده و سرویس ارائه شده در کنار غذا بشدت کامل است. محیط اطراف رستوران متشکل از درخت های سربه فلک کشیده چنار است که در کنار تخت های مستقر شده در کنار رودخانه، لحظاتی بی نظیر و شیرین را برای شما رقم خواهند زد. در بازسازی و تغییراتی که برای این رستوران صورت گرفته شما با اتاقک ها و غرفه های کاملا سرپوشیده شیشه ای مجزا رو به رو هستید که رو به محوطه سرسبز و آبنمای میانی هستند.

رستوران هوایی منطقه شاندیز

آدرس: شهر مشهد، مجموعه دهکده شاندیز.

رستورانی طراحی شده در شهرک شاندیز که 6 تن و نیم وزن دارد و یکی دیگر از رستوران های شاندیز مشهد محسوب می گردد. این رستوران که در شهرکی ییلاقی با نام دهکده شاندیز واقع شده تالار و رستورانی بزرگ دارد و فضای آن بی نظیر است. رستوران هوایی با ارتفاع 40 متر به واسطه یک جرثقیل بالا رفته و در یک نوبت پذیرایی می تواند از 28 نفر با 10 خدمه، پذیرایی کند. هزینه اجرا و ساخت این رستوران 20 میلیارد ریال برآورد شده است. در حال حاضر تنها کشوری که سازنده سازه های هوایی است بلژیک بوده که ایران نیز با ساخت این رستوران مقام دوم را به خود اختصاص داده است. رستوران هوایی منطقه شاندیز مجهزترین، بزرگترین و مرتفع ترین رستوران معلق در دنیا محسوب می گردد که اگر به مشهد و منطقه شاندیز سفر کردید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به آن سر بزنید.

دستگاه فِر رستوران هوایی شاندیز می تواند همزمان 40 غذا را گرم نگه داشته و به همین علت با توجه به استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته شما می توانید در آن ارتفاع غذاهایی مانند کباب، شیشلیک و غیره را نوش جان کنید. ناگفته نماند که رستوران هوایی بلژیک دارای گرمکن برای غذا ها نیست و در آنجا شما تنها می توانید غذا ها را بصورت سرد نوش جان کنید. منوی غذایی این رستوران شامل شیشلیک و انواع چلو کباب برگ است که در کنار دسرهای ماست، خیار شور، زیتون، سالاد و سیر ترشی سرو می شوند.

رستوران تخت جمشید منطقه شاندیز

آدرس: شهر مشهد، ابتدای شاندیز، حد فاصل خیابان های 3 و 5 امام رضا (ع).

رستورانی بسیار مجلل با معماری شبیه به پاسارگاد و تخت جمشید که فضایی بزرگ و لوکس داشته و یکی از باکیفیت ترین و البته زیبا ترین رستوران های شاندیز مشهد محسوب می گردد. در این رستوران که از بخش های متعددی تشکیل شده شما با تزئینات زیبای گل های طبیعی و فضایی دلنشین روبه رو هستید که سرو غذا در آن را به اتفاقی لذت بخش تبدیل می نمایند. سالاد و دسر در رستوران تخت جمشید مفصل و در حجم زیاد ارائه می شوند و ما توصیه می کنیم این قسمت از غذا در رستوران تخت جمشید را از دست ندهید.

رستوران تخت جمشید از آن دسته رستوران هایی است که بعد از افتتاح به شدت و به سرعت محبوب شد. کیفیت غذاها در این رستوران بسیار بالا بوده و بدون شک اگر یک بار وعده غذایی خود را در این رستوران میل کنید در تمام سفر ها به مشهد و البته شاندیز مراجعه به رستوران تخت جمشید پای ثابت سفرهای شما خواهد شد. این رستوران شامل بخش های تالار، رستوران و سالن همایش است.

رستوران حسین شیشلیکی منطقه شاندیز

آدرس: شهر مشهد، جاده شاندیز، قبل از فلکه سوم، روبروی رستوران پدیده شاندیز.

رستوران حسین شیشلیکی را از جمله رستوران های قدیمی مشهد می دانند که آن هم در دسته با کیفیت ترین رستوران های شاندیز مشهد واقع شده است. غذا هایی که این رستوران سرو می نماید، همگی لذیذ و دلچسب هستند. در این رستوران تمام مواد اولیه تازه و مرغوب بوده و در کنار پرسنل و سرویس دهی عالی، فضای بی نظیری را برای گردشگران و مسافران ایجاد نموده اند.

مشتری ها درست مانند قدمت رستوران، همگی قدیمی هستند و به اعتبار کیفیت و خدمات درجه یک آن است که وعده های غذایی خود را در این رستوران نوش جان می نمایند. هیچ کدام از این مشتری ها حاضر نیستند غذا های رستوران حسین شیشلیکی را با رستوران های دیگر عوض نمایند. غذای شیشلیک رستوران حسین شیشلیکی در منطقه شاندیز زبانزد خاص و عام است و به علت حجم بالای غذا، یک پرس را 2 نفر به راحتی می توانند نوش جان نمایند.

رستوران سدروس منطقه شاندیز

آدرس: شهر مشهد، جاده شاندیز 3، رستوران سدروس.

یکی دیگر از برترین و خاص ترین رستوران های شاندیز مشهد ، رستوران سدروس نام دارد که در سطح شهر 4 شعبه داشته و رستورانی زنجیره ای محسوب می گردد. طعم غذا ها در این رستوران بسیار لذیذ و باکیفیت بوده و بدون شک شما با یک وعده غذایی در آن خاطره هایی خوشمزه و لذیذ را برای خود خلق می کنید. شعار رستوران سدروس طعم های بی نظیر و لحظاتی فراموش نشدنی است.

شکم گرد های حرفه ای در شهر مشهد این رستوران را به خوبی می شناسند. در رستوران سدروس که یکی دیگر از معروف ترین رستوران های شاندیز مشهد منوی غذایی شامل ران مرغ سرخ شده، شیشلیک، سرتاس سدروس که حاوی 5 قطعه پاچینی سوخاری و 4 قطعه فیله سوخاری، کترینگ خانوادگی که حاوی 2 عدد سیخ کوبیده و یک سیخ جوجه زعفرانی و 7 فصل رستوران سدروس که شامل 2 عدد سینی گرم و سرد است. ناگفته نماند که این رستوران علاوه بر شعبه شاندیز، 3 شعبه دیگر نیز در سطح شهر مشهد دارد.

رستوران قصر مهرگان منطقه شاندیز

آدرس: شهر مشهد، منطقه شاندیز، نبش خیابان امام رضا (ع) 1، رستوران قصر مهرگان.

محیط رستوران قصر مهرگان مجلل و بزرگ است و طبیعت سرسبز و دلنشین شاندیز را با قدرت به رخ می کشد. در این رستوران که یکی دیگر از مناسب ترین و خوش خوراک ترین رستوران های شاندیز مشهد محسوب می گردد شما میتوانید وعده ناهار یا شام خود را در آرامش کامل نوش جان کنید و هم زمان از حضور در یک فضای شیک و لوکس نیز لذت ببرید. در رستوران قصر مهرگان غذا های سنتی و ایرانی، با کیفیت و روشی خاص طبخ می شوند و در کنار رفتار حرفه ای، مودبانه و مسئولانه پرسنل، شما لحظاتی ویژه را تجربه خواهید کرد. بدون شک تمام مشتریانی که برای سرو یک وعده غذایی این رستوران را انتخاب می نمایند، بعد از اتمام غذا آن را با رضایت و لبخند ترک خواهند کرد.

رستوران قورمه خوران منطقه شاندیز

آدرس: شهر مشهد، منطقه شاندیز، فلکه آبشار، حاشیه فلکه آبشار.

رستوران قورمه خوران منطقه شاندیز مشهد مناسب برای جشن ها ومهمانی های بزرگ و کوچک شماست و ظرفیت رستوران آن معادل با 350 نفر است. شما می توانید قرارهای کاری و حرفه ای و دورهمی های مجذوب کننده و دلنشین محبت آمیز و خانوادگی خود را نیز در رستوران قورمه خورانی که یکی از بزرگترین رستوران های شاندیز مشهد است، برنامه ریزی کنید.

تنوع غذا های محلی و سنتی در رستوران قورمه خوران بالا بوده و حتی در کنار غذا هایی همانند انواع کباب ها، شما غذا های دیگری مانند انواع آش ها، کشک بادمجان و غیره را نیز می توانید سفارش دهید. البته غذای مخصوص این رستوران قورمه است که اگر یک قورمه خور حرفه ای محسوب می شوید به شما پیشنهاد می کنیم حتما قورمه های این رستوران را امتحان کنید. قیمت غذا ها مالی و مناسب بوده و رستوران از ساعت 11 ظهر تا ساعت 12 شب هر روزه به شما سرویس دهی می نماید. البته به شما قول نمی دهم که در روز های شلوغ بتوانید برای خود میزی رزرو کنید و از قلم نیاندازید که این رستوران پارکینگ ندارد.

رستوران شایان منطقه شاندیز

آدرس: شهر مشهد، نرسیده به منطقه شاندیز، قبل از فلکه پدیده.

آخرین رستوران فوق العاده، رستوران شایان منطقه شاندیز است که البته معروف نیست اما در دسته بی نظیر ترین رستوران های شاندیز مشهد قرار گرفته است. طعم غذا ها در این رستوران فوق العاده است و حتی تماشا ظاهر آنها هوس سرور یک وعده غذایی در این رستوران را در شما زنده می نماید. غذای پلو ماهیچه در این رستوران به شکلی خاص و منحصر به فرد سرو می گردد و به شدت لذیذ است.

در منوی غذایی، جوجه، انواع لقمه ها، شیشلیک و دیگر غذا های محلی و بین المللی خودنمایی می نمایند. تمام غذا هایی که در منو قرار دارند جزء لذیذ ترین و برترین غذا های رستوران شاندیز محسوب می شوند و سرآشپز حرفه ای این رستوران تمام غذا ها را با مواد اولیه تازه و با کیفیت و با روش پختی خاص طبخ می نماید. در کنار همه غذا ها، نان تازه، ماست و کره محلی نیز سرو می گردد که عطر و طعم غذا را عوض می نمایند. منوی غذایی شامل فیله، جوجه کباب مخصوص و شیشلیک است که در کنار سرویس و دسر های لذیذی مانند ماست ویژه، سالاد فصل، خیارشور، زیتون پرورده، دوغ و نوشابه، سیر ترشی، نان داغ، کره محلی، طعم هایی خاص و فراموش نشدنی را برای شما خلق می نمایند.

مشهد و شاندیز خاطره ساز

رستوران های منطقه شاندیز در دسته لوکس ترین و عجیب ترین رستوران های شاندیز مشهد قرار دارند. شاید انتخاب واژه عجیب ترین، کمی زیاده روی باشد اما منظور ما از واژه عجیب این است که در این منطقه رستوران های متعددی واقع شده است که با وجود رقابت با یکدیگر، هر کدام در نوع خود به شدت خاص و باکیفیت هستند. انتخاب در میان این رستوران ها واقعاً سخت بود، اما ما کوشش کردیم تا با اختلافی میلیمتری 10 رستوران برتر و ویژه منطقه را به شما معرفی کنیم.

مطالب مرتبط:

معرفی 12 تا از برترین هتل های مشهد بهمراه آدرس

معرفی برترین هتل آپارتمان های مشهد

از سیر تا پیاز حمل و نقل عمومی در مشهد

هر آنچه که باید درباره ایستگاه راه آهن مشهد بدانید!

خوشمزه ترین غذاهای استان خراسان

راهنمای سفر به مشهد

منبع: الی گشت

به "غذاهای خوشمزه در برترین رستوران های شاندیز مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذاهای خوشمزه در برترین رستوران های شاندیز مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید