مورینیو پس از اخطار عجیب به خاطر خواندن یادداشت سرمربی رقیب: نسبت به یک ابله گستاخ شدم!

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، ژوزه مورینیو پس از شکست تیمش بابت رفتار عجیب خودش توضیحاتی داد.

مورینیو پس از اخطار عجیب به خاطر خواندن یادداشت سرمربی رقیب: نسبت به یک ابله گستاخ شدم!

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، ژوزه مورینیو در جریان شکست یک - صفر تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر انگلیس به خاطر حضور روی نیمکت حریف و کوشش جهت خواندن یادداشت سرمربی تیم مقابل با کارت زرد روبرو شد.

آقای خاص در کنفرانس خبری پس از خاتمه رقابت در این باره و شرایط بازی گفت: بازی کاملا عجیبی بود. از نظر دفاعی مسئله ای نداشتیم. رقیب مسائل بزرگی برای ما رقم نزد. دنی اینگز خوب کار کرد .کنترل کار در دست ما بود. چندان موقعیت نساختیم اما موقعیت هایی که ایجاد کردیم برای گلزنی کافی بود. آن ها بازی را متوقف کردند و در دفاع کردن خیلی خوب ظاهر شدند. مدافعان میانی پر کوشش و بی اشتباه حریف، کار را برای مهاجمان ما سخت کردند. در لحظات خاتمهی بدون کین، مهاجمی دیگر و سون، گزینه های محدودی داشتیم. به نظرم نتیجه خیلی بی رحمانه است ولی به هر حال باید آن را بپذیریم.در صحنه اخطار گستاخ بودم اما این موضوع دلیل داشت. به دلیلی خاص، نسبت به یک ابله، گستاخ بودم. کاملا لیاقت دریافت کارت زرد را داشتم چون حرف های بدی به آن شخص زدم.

او در ادامه اضافه کرد: باید کار کنیم و روی داشته های خودمان تمرکز کنیم. به دنبال این نیستیم که پادشاه بازار باشیم. بازی بد امروز، نتیجه فرایند تیم از سال گذشته بود. به مدت 12 ماه، نتیجه دریافت خارج از خانه برای این باشگاه سخت بوده است. کار ما سخت به نظر می رسد. باید با بازیکنان مان درون زمین کار کنیم و این ربطی به خرید کردن ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مورینیو پس از اخطار عجیب به خاطر خواندن یادداشت سرمربی رقیب: نسبت به یک ابله گستاخ شدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو پس از اخطار عجیب به خاطر خواندن یادداشت سرمربی رقیب: نسبت به یک ابله گستاخ شدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید