2 بازیکن خارجی پرسپولیس تعیین شدند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، پرسپولیس یکی از تیم های کم کار در پنجره نقل وانتقالاتی تابستان محسوب می گردد. حفظ اسکلت اصلی تیم قهرمان موجب شد تا یحیی گل محمدی لیست خرید بلند و بالایی تهیه نکند. شهاب زاهدی، مسعود ریگی و محمدحسین کنعانی زادگان سه خرید پرسپولیس تا اینجای کار به حساب می آیند. خرید هایی که از نظر سرمربی کافی نیست و به نظر می رسد پرسپولیس حداقل به دو خرید دیگر در پست دروازه بان و مهاجم احتیاج دارد. خرید دفاع چپ و ادامه کوشش برای جذب سعید عزت اللهی هم دیگر اهداف پرسپولیس در این روز ها به نظر می رسد.

2 بازیکن خارجی پرسپولیس تعیین شدند

جذب مهاجم و یک ذخیره مطمئن برای علیرضا بیرانوند، اما برای سرمربی قرمز ها حیاتی است و باتوجه به دسترس نبودن گزینه مناسب داخلی در این پست ها، قرمز ها چند روزی است برای خرید بازیکن خارجی خیز برداشتند. کوشش پرسپولیس برای انتخاب گزینه مناسب خارجی در روز های گذشته بی ثمر بوده، حالا، اما خبر می رسد این طلسم شکسته شده و گل محمدی دروازه بان و مهاجم مدنظر خود را انتخاب نموده است.

دروازه بان دوم از برزیل می آید

جدایی احمد گوهری از پرسپولیس باعث شد تا قرمز ها برای انتخاب یک دروازه بان مطمئن برای ذخیره بیرانوند کوشش نمایند. پر بودن فهرست بازیکنان بزرگسال تیم هم باعث شد تا هدف پرسپولیس خرید یک گلر زیر 23 سال باشد. محمدرضا خالدآبادی گزینه اول قرمز ها در بازار محسوب می شد. دروازه بان سابق طرفدار، اما ترجیح داد راهی استقلال گردد و پرسپولیس مجبور شد تا به خرید دروازه بان خارجی روی بیاورد.

باتوجه به اینکه مربی دروازه بان های پرسپولیس (وسلی ننکا) هم برزیلی است، جذب یک گلر برزیلی جوان در دستور کار نهاده شد و شنیده می گردد انتخاب نهایی تقریبا اجرا شده است. در بعضی رسانه ها از ناتان بازیکن تیم زیر 20 ساله های پالمیراس برزیل که در تیم های ملی پایه برزیل هم سابقه بازی دارد، به عنوان گزینه پرسپولیس نام برده شده است، این بازیکن، اما چون سابقه بازی در دسته اول یا دوم برزیل را نداردِ شرایط بازی در لیگ ایران را نخواهد داشت.

شهریار منتفی شد، مهاجم خارجی انتخاب شد

جدایی عیسی آل کثیر موجب شد پرسپولیس کوشش زیادی برای جذب مهاجم داشته باشد، قرمز ها که کوشش بی ثمری برای به دست آوردن شهریار مغانلو، مهاجم سپاهان داشتند برای خرید مهاجم خارجی روز های پرخبری را سپری کردند. در روز های گذشته ده ها مهاجم به گل محمدی معرفی گردید، اما خبری از انتخاب نهایی به گوش نرسید. یحیی ظاهرا بیشتر نمی خواهد در این زمینه وقت را از دست بدهد و مهاجم نهایی خود را انتخاب نموده است. این مهاجم شاید بنیک آفوبه باشد. مهاجم 30 ساله اهل کنگو که فصل قبل درخشش قابل توجهی در لیگ دسته اول امارات داشته است.

خروجی ها چه کسانی هستند؟

پر بودن فهرست 19 نفره بزرگسالان یکی از مسائل پرسپولیس برای نهایی کردن فهرست بازیکنان برای فصل پیش روست. با جذب مهاجم خارجی احتمالا وحدت هنانوف از جمع قرمز ها جدا خواهد شد. پرسپولیس البته به تغییر قانون در روز های آینده دل بسته است؛ اینکه مانند فصول گذشته برای بازیکن زیر 25 سال سهمیه درنظر بگیرند و با انتقال مهدی عبدی و محمد عمری به فهرست زیر 25 سال جا برای جذب بازیکن تازه باز گردد. آن زمان احتمالا خرید دفاع چپ هم جدی تر دنبال خواهد شد.

منبع: فرارو

به "2 بازیکن خارجی پرسپولیس تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 بازیکن خارجی پرسپولیس تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید