معاون امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: البرز دارای ظرفیت مناسبی برای اشتغال و سرمایه گذاری است

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، معاون امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استان البرز به لحاظ موقعیت جغرافیایی و مجاورت با صنایع عظیم بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و اشتغال است.

معاون امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: البرز دارای ظرفیت مناسبی برای اشتغال و سرمایه گذاری است

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از اداره کل استان البرز، معاون امور مالی وزارت تعاون، کار وفاه اجتماعی با بیان این مطلب در نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: استان البرز در چهار راه ارتباطی ایران قرار گرفته و به لحاظ جغرافیایی کریدور جنوب شرق به شمال غرب و جنوب به شمال است و همین موضوع موقعیت ویژه ای برای خدمات حمل ونقل و بازرگانی برای استان ایجاد نموده است.

حجت الله میرزایی، اقلیم بسیار خوب و منحصر به فرد این استان را بستر مناسبی برای خدمات گردشگری طبیعی و سلامت در کشور اسم و اظهار کرد: در آینده، البرز از قطب های اصلی توسعه گردشگری سلامت کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: هم جواری با استان تهران، تعامل مالی با مرکز و قرارگرفتن در کنار صنایع عظیم و منطقه ها صنعتی قزوین فرصت خوبی برای اشتغال در البرز ایجاد نموده است.

میرزایی با اشاره به دلایل مهاجرپذیری البرز نسبت به سایر استان ها تشریح کرد: عایدی سرانه بالا و بالاترین نرخ رشد مالی البرز در میان استان های کشور باعث شده تا این استان در جذب سرمایه پیروز باشد.

معاون امور مالی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: البرز با شرایط اقلیمی مناسب، فرصت های اشتغال زیادی دارد؛ عایدی سرانه این استان بالاست و همین ویژگی ها، آن را به برترین مقصد مهاجرت تبدیل نموده است.

معاون امور مالی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به نقش مهم اداره کل فنی و حرفه ای استان در ارائه آموزش های مهارتی به افراد مهاجر هم اشاره نمود و ادامه داد: سازمان فنی و حرفه ای وظیفۀ بالاتری نسبت به سایر سازمان ها دارد، زیرا بخش عظیمی از مهاجران فاقد مهارت هستند و قصد دارند در صنایع، واحدهای تولیدی، گردشگری و حمل ونقل شاغل شوند که این مشاغل به سطح نسبتاً بالایی از مهارت در این مشاغل احتیاج است؛ بنابراین باید از سوی مرکز آموزش فنی وحرفه ای استان تدابیری برای مهارت آموزی این افراد صورت پذیرد.

در این نشست بعلاوه از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هم رئیس اتاق تعاون استان البرز گزارشی از شرایط بازار کار و اقتصاد استان، عملکرد بخش های مختلف اداره کل، ارائه تسهیلات مختلف در حوزه اشتغال و سایر بخش های این دستگاه ارائه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "معاون امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: البرز دارای ظرفیت مناسبی برای اشتغال و سرمایه گذاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: البرز دارای ظرفیت مناسبی برای اشتغال و سرمایه گذاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید