مجیدی؛ رقیب بزرگ نقل و انتقالاتی استقلال شد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی نمایند و احتمال جدایی آنها از این تیم وجود دارد؛ آنهم در حالی که استقلال خواستار جذب یکی از این نفرات است.

مجیدی؛ رقیب بزرگ نقل و انتقالاتی استقلال شد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی آنلاین، علی قلی زاده و امیرحسین حسین زاده دو بازیکن ایرانی باشگاه شارلوا بلژیک هستند که فصل خوبی را با این تیم پشت سر نمی گذارند.

قلی زاده که بیش از چهار سال است در شارلوا بازی می نماید، در این فصل آمار ناامیدکننده ای داشته و تنها یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت نموده است.

این بازیکن که در جام جهانی عملکرد قابل توجهی داشت و امیدوار بود به یک تیم بزرگتر در اروپا ترانسفر گردد، این روزها حتی از فهرست 20 نفره شارلوا هم خط می خورد و حالا بر اساس اعلام یکی از رسانه های بلژیک در آستانه جدایی از شارلوا واقع شده است.

روزنامه Het Nieuwsblad بلژیک در این خصوص خاطرنشان کرد که قلی زاده که از فهرست شارلوا برای بازی با کلاب بروژ خط خورد، شراط بدی را پشت سر می گذارد. به نوشته این روزنامه، وینگر ایرانی در حال آنالیز شرایط جدایی از شارلوا است و برای او در خاورمیانه پیشنهاداتی وجود دارد.

علی قلی زاده

اما شرایط برای امیرحسین حسین زاده هم در شارلوا چندان مناسب پیش نمی رود؛ بازیکنی که این فصل از استقلال راهی شارلوا شد تا رویای خود را در فوتبال اروپا محقق کند اما ظاهرا قرار نیست این رویا بیش از چند ماه دوام داشته باشد.

نشریه بلژیکی در مورد حسین زاده تاکید نمود که این بازیکن شرایط سختی را برای سازگاری و هماهنگی در شارلوا پشت سر می گذارد.

بر این اساس، احتمال جدایی حسین زاده هم وجود دارد و باشگاه های استقلال ایران و اتحاد کلباء امارات شرایط او را برای انتقال قرضی دنبال خواهند کرد.

امیرحسین حسین زاده

راهنمایی اتحاد کلبا بر عهده فرهاد مجیدی است؛ سرمربی سابق استقلال که شناخت کاملی از حسین زاده دارد و این بازیکن در واقع مطرح شدنش را مدیون مجیدی در استقلال است.

به این ترتیب باید دید حسین زاده در رقابت نقل و انتقالاتی بین تیم سابق خود یعنی استقلال و سرمربی سابق خود یعنی فرهاد مجیدی در نهایت کدام مسیر را انتخاب می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "مجیدی؛ رقیب بزرگ نقل و انتقالاتی استقلال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی؛ رقیب بزرگ نقل و انتقالاتی استقلال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید