لغزندگی جاده های کردستان در اثر بارش باران

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: بارش باران موجب لغزندگی محورهای مواصلاتی استان شده و ضرورت دارد رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز نمایند.

لغزندگی جاده های کردستان در اثر بارش باران

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی به نقل از ایرنا، سرهنگ عیسی گوهری اظهارکرد: امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت 99 تمام محورهای استان کردستان شاهد بارش باران و لغزنده است و شهروندان برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار با رعایت فاصله ایمن و نکات ایمنی رانندگی نمایند.

وی اضافه نمود: هنگام بارندگی و لغزندگی جاده ها رانندگان باید سرعت مطمئن را جایگزین سرعت مجاز نموده تا در مواقع حساس مانع از بروز حوادث احتمالی شوند.

رئیس پلیس راه کردستان گفت: این پلیس همیشه با استفاده از دوربین های ثابت و سیار و حضور ماموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد نموده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می نماید.

وی اعلام کرد: بارش باران در محورهای این استان از عصر روز گذشته 16 اردیبهشت شروع شده و هم اکنون شدت آن در مناطق غربی بیش از سایر نقاط است.

دانش زندی اضافه نمود: این بارش ها در محورهای منتهی به شهرستان های قروه، دهگلان و بیجار به صورت پراکنده و نقطه ای همراه با لغزش جاده ها است.

رئیس پلیس راه کردستاناضافه نمود: طبق اعلام هواشناسی کردستان بارش باران در این استان تا اواخر وقت امروز ادامه دارد و با توجه به این مساله توصیه می گردد مسافران از تردد غیر ضرور در محورهای ارتباطی استان کردستان خودداری نمایند.

وی یادآور شد: شماره تماس 141 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین شرایط راه های استان است اما توصیه می گردد مردم از انجام سفرهای غیرضروری به ویژه در طول شب خودداری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "لغزندگی جاده های کردستان در اثر بارش باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغزندگی جاده های کردستان در اثر بارش باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید