شهر رویاها اصفهان؛ جاذبه ای تفریحی و هیجان انگیز

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، یکی از بی مثال ترین مراکز تفریحی در شهر اصفهان با عنوان شهر رویاها اصفهان معروف است. این مجموعه چیزی حدود 170000 متر مربع وسعت داشته و در شرق اصفهان واقع شده است. این مجموعه در هر چهار فصل آماده میزبانی و پذیرایی از افرادی بوده که به این شهر و این مجموعه می آیند و برای هر فردی با هرگونه سلیقه و در هر رده سنی، سرگرمی های خاصی دارد. این مجموعه دارای مدرن ترین تجهیزات و امکانات بوده و در دو فضای باز و سرپوشیده به مشتریان خدماتی را ارائه می کند. شما می توانید در قالب گروهی و خانوادگی سری به این مجموعه پیشرفته و مدرن بزنید و یک روز خاطره انگیز را برای خود و همراهانتان بسازید. جالب است بدانید که شرکت هایتکنولوژی چین در ساخت این مجموعه مدرن و پیشرفته نقش باورنکردنی داشته و با همکاریش، شهر رویاها تاسیس شد. تاریخچه بنای این شهر به سال 1388 بازمی گردد. مجموعه شهر رویاها در سال 1393 افتتاح شده و چیزی حدود 60 میلیارد تومان برای ساختش هزینه شد. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه شوید تا در کنار تفریح، شما را از ساعت کار شهر رویاها اصفهان و همچنین قیمت بلیط شهر رویاها اصفهان آگاه کنیم.

شهر رویاها اصفهان؛ جاذبه ای تفریحی و هیجان انگیز

چرا شهر رویاهای اصفهان را مقصد گردشگری خود انتخاب کنیم؟

-یکی از جاذبه های دیدنی و منحصر به فرد در شهر اصفهان شهر رویاها بوده که برای هر رده سنی از جذابیت خاصی برخوردار است و سرگرمی های مهیجی دارد.

-بی مثال ترین شهربازی در کشورمان به شمار می آید و همچنین دارای سه سینمای چند بعدی بوده که در خاورمیانه در این زمینه بی همتاست.

- امکانات و افکت های شگفت انگیزی داشته و به واسطه داشتن فضای سرپوشیده و فضای باز، در همه فصل ها می تواند به مراجعه کنندگان خدماتی را ارائه کند و مجموعه ای است که بازی های مهیج و خارق العاده ای داشته که آدرنالین خالص خونتان را بالا می برند و برای آن دسته از افرادی که اهل ماجراجویی و هیجان هستند، این مجموعه می تواند بهترین انتخاب باشد.

  • قیمت بلیط شهر رویاها اصفهان

-رالی کودک با هزینه ای حدود 5000 تومان

-اسب گردان یا کاروسل با هزینه ای حدود 5000 تومان

-ترن هوایی کوچک که 7000 تومان هزینه دارد.

-ترن هوایی معلق با 10000 تومان هزینه

-موتور فضایی با 7000 تومان هزینه

-تاب زنجیری که 7000 تومان هزینه دارد.

-بازوی چرخان که 10000 تومان هزینه دارد.

-زنبور کوچولو با 5000 تومان هزینه

-کرم کوچولو با 4000 تومان هزینه

-قورباغه با 4000 تومان هزینه و سقوط آزاد که 4000 تومان هزینه دارد.

فضای سرپوشیده مجموعه شهر رویاهای اصفهان

استودیو جلوه های ویژه

این استودیو در فضای سرپوشیده شهر رویاها اصفهان واقع شده است، دو سالن داشته که ظرفیت آنها 300 نفر بوده و دارای دو بخش پیش نمایش و نمایش اصلی هست. در لحظه ابتدایی که وارد این سالن ها می شوید، باید در اتاق پیش نمایش حضور یابید و در آنجا به کمک بازیگران فیلم یک سری ترفندهای سینمایی را طراحی کنید. سپس، در بخش نمایش اصلی، فیلم در سبک غربی، مصری، شهرهای مدرن و قلعه های باستانی و غیره به نمایش در می آید و بازیگران و عوامل فیلم به اجرا خواهند پرداخت. از تکنیک های ویژه ای که در این فیلم ها استفاده می شوند، می توان به تصاویر مصنوعی، پرده سبز اشاره کرد. در طی 30 دقیقه ای که در این سالن هستید، می توانید لحظات مهیج و خاطره انگیزی را تجربه کنید. در این بخش ترکیب جلوه های ویژه و صحنه های واقعی اجرا شده که بسیار هیجان انگیز و شگفت انگیز هست.

سالن بازی های کامپیوتری

این سالن 8 بخش دارد و حدود 70 دستگاه در آن برای ارائه خدماتی نظیر بازی های کامپیوتری ورزشی، هیجانی، ماجراجویی و جنگی قرار گرفته اند. همچنین، برای 300 نفر نیز ظرفیت دارد. هزینه هر بازی در این سالن حدود 4 هزار تومان است.

بازی های آبی

در مجموعه شهر رویاها یک ساختمان بوده که به فرم کاملا اختصاصی در زمینه بازی های آبی فعالیت می کند. این بخش برای 300 نفر جا دارد و هنگام بازی موسیقی هم پخش می شود که باعث خلق لحظات شاد و خاطره انگیزی برای مراجعه کنندگان خواهد شد. در درون این ساختمان چندین پمپ اتوماتیک آب و 54 تفنگ آبپاش موجود هستند. هزینه شرکت در ساعت کار شهر رویاها اصفهان 20 هزار تومان محاسبه می شود.

کارتینگ شهر رویاهای اصفهان

این بخش با سایر بخش ها متفاوت بوده و مطمئناً لحظات هیجان انگیزی را برایتان رقم می زند. در این بخش یک پیست 600 متری وجود دارد و یک مسابقه اجرا گشته که افراد شرکت کننده باید به مدت 5 الی 6 دقیقه این پیست را در طی مسابقه بپیمایند.

سفر به فضا

یکی دیگر از بخش های جذاب این مجموعه سفر به فضا بوده که در این مرحله شما در داخل یک آسانسور قرار می گیرید و سپس این آسانسور شما را به صورت فرضی تا 12 طبقه بالا می برد. وقتی در آسانسور باز می شود و شما از آن پیاده می شوید، وارد یک سفینه فضایی شده که باید در یکی از کابین های متحرک قرار بگیرید. این کابین ها در همه جهت ها از جمله چپ، راست، پایین و بالا حرکت خواهند داشت. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این بخش این است که شما با چشم غیرمسلح از میان این اجسام فضایی و کره ها عبور می کنید، بدون اینکه از عینک های مخصوص استفاده کنید.

شهر واژگون

یکی از خارق العاده ترین صحنه هایی که با تهیه قیمت بلیط شهر رویاها اصفهان با آن روبرو می شوید، وجود ساختمانی بوده که حالتی واژگون به خود گرفته است. شما با ورود به این ساختمان وارد یک داستان هیجان انگیز می شوید. در این بخش باید وارد یکی از واگن ها شده و سپس عینک های مخصوصی را که به شما داده می شوند را به روی چشم های خود قرار دهید. این واگن ها پس از مدتی به حرکت در می آیند و در طی این لحظات صدا، نور و تصویرهایی برایتان به ارمغان می آیند. این واگن ها در یک جهت و فضای چند بعدی شروع به حرکت می کنند. در این جهت حدود 19 افکت برای مراجعه کنندگان طراحی شده اند. نکته دیگر اینکه در این ساختمان واژگون دو سالن انتظار وجود داشته که در آنها اختراعات و آثار علمی بسکمک به نمایش گذاشته شده اند و علاقمندان می توانند از این آثار دیدن کنند. از جمله این آثار علمی می توان به فوتبال رباتیک، آینه های محدب و مقعر، آینه های مقعر صوتی، تیراندازی لیزری، سبیل مکانیکی اشاره کرد که هزینه شرکت در این بخش چیزی حدود 10 هزار تومان هست. هیجان در این بخش بسیار بالا بوده و ضربان قلب و آدرنالین خالص خونتان بسیار بالا می رود. این بخش برای آن دسته از افرادی که اهل هیجان بالا و ماجراجویی هستند، می تواند بهترین انتخاب باشد.

دنیای زیر آب

این بخش از مجموعه هیجان انگیزتر از سایر بخش ها بوده که به شما فرصت یک تجربه بی مثال را می دهد. در این بخش شما در طی یک ساعت وارد دنیای دیگری در زیر آب می شوید که این عمل به کمک تصاویر و افکت های هوا، نور و صدا و به واسطه یکسری پروژکتورهای قوی سه بعدی و پرده فراگیر محیطی انجام می شود. 6 پروژکتور در این بخش و در این زمینه استفاده می شوند. ظرفیت این بخش 300 نفر بوده و هزینه آن چیزی حدود 7000 تومان است.

اطلاعات دسترسی به شهر رویاها

آدرس: بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، پس از روشن دشت، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان

شماره تلفن: 95020960 - 031

ساعت کار شهر رویاها اصفهان: نیمه اول سال 17 الی 24 (روزهای تعطیل: 8:30 تا 13 و 17 الی 24) و نیمه دوم سال 9 تا 19 (شنبه ها و یکشنبه ها تعطیل)

منبع: همگردی

به "شهر رویاها اصفهان؛ جاذبه ای تفریحی و هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر رویاها اصفهان؛ جاذبه ای تفریحی و هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید