شباهت عجیب این تلفن همراه به آیفون!

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، زومیت نوشت: ناتینگ با انتشار پوستری از نمایشگاه MWC، از رونمایی گوشی هوشمند جدیدی خبر می دهد که ممکن است ناتینگ فون 3 باشد.

شباهت عجیب این تلفن همراه به آیفون!

کنگره جهانی موبایل یا نمایشگاه MWC از 26 تا 29 فوریه سال 2024 (7 تا 10 اسفند 1402) برگزار خواهد شد. اگرچه هنوز چند ماه تا برگزاری این رویداد به جای مانده، شرکت ناتینگ از حالا انتشار دعوت نامه برای شرکت در نمایشگاه را شروع نموده است.

طبق گزارش Android Authority، ناتینگ پیش ازاین نیز از نمایشگاه جهانی MWC برای معرفی محصولات تازهش استفاده نموده بود.

کارل پی، مدیرعامل ناتینگ، ناتینگ فون 1 را در سال 2022 معرفی و همکاری با کوالکام برای ناتینگ فون 2 را در MWC 2023 بیان کرد؛ بنابراین، می توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت یا حتی مستقیماً کارل پی سرنخ ها و نکات جالبی از محصول بعدی این برند را منتشر نمایند.

پوستر تازه منتشرشده ناتینگ می گوید: تاریخ را ذخیره کنید؛ 27 فوریه (8 اسفند). با پیغام رمزآلود Nothing to See که به نظر می رسد اشاره ای واضح به گوشی تازه ناتینگ است.

می دانیم که ناتینگ در حال کار روی گوشی هوشمند تازهی است. هنوز جزئیات زیادی از این دستگاه منتشر نشده است؛ اما شایعات به گوشی هوشمند تازهی با نام Nothing Phone (2a) اشاره می نمایند. این دستگاه که قبلاً چندین گواهینامه مخصوص گوشی هوشمند را دریافت نموده، ممکن است با شماره مدل AIN142 عرضه گردد.

شایعه شده است که سری تازه گوشی ناتینگ از نمایشگر اولد 6.7 اینچی با حفره دایره ای دوربین سلفی بهره خواهد برد. تصویر فاش شده از آن سیستم نوری معروف گلیف را نشان می دهد که در پنل پشتی قرار گرفته است.

به طورکلی، جزئیات مربوط به این گوشی، ازجمله اینکه دستگاه مذکور ناتینگ فون 3 یا گوشی 2a خواهد بود، هنوز در دست نیست.

سال گذشته نزدیک به همین تاریخ، ناتینگ ارائه مشخصات اولیه ناتینگ فون 2 را شروع کرد. اکنون با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، شایعات بیشتری از سری تازه گوشی ناتینگ منتشر می شوند.

انتظار می رود در روزهای آینده، شاهد انتشار جزئیات بیشتری از این محصول باشیم. فعلاً قیمت گوشی ناتینگ فون 3 برای مان نامشخص است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شباهت عجیب این تلفن همراه به آیفون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت عجیب این تلفن همراه به آیفون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید