ال جی می آید تا اپل را زمین گیر کند!

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، زومیت نوشت: ال جی میخواهد سال آینده اولین هدست های واقعیت ترکیبی خود را برای رقابت با اپل ویژن پرو عرضه کند.

ال جی می آید تا اپل را زمین گیر کند!

ال جی اعلام نموده است از فناوری تلویزیون های OLED خود برای ساخت هدست واقعیت ترکیبی استفاده می نماید و میخواهد در سال آینده اولین مدل این دستگاه را رونمایی کند.

به گزارش خبرگزاری The Guru، مدیرعامل ال جی در نمایشگاه CES 2024 اعلام نموده است که در رویداد سال آینده اولین هدست واقعیت ترکیبی ال جی رونمایی خواهد شد.

اطلاعات بسیار کمی درباره دستگاه وجود دارد، اما گفته می گردد که هدست ال جی به وسیله تراشه اسنپدراگون +XR2 نسل 2 تغذیه می گردد. شایعه مشابهی در خصوص هدست واقعیت مجازی سامسونگ نیز پیش بینی نموده است که از همین تراشه استفاده خواهد نمود.

اگر هدست واقعیت مجازی ال جی واقعاً از تراشه +XR2 نسل 2 کوالکام استفاده کند، باید انتظار داشت با دستگاه سطح بالایی روبه رو باشیم که قادر است با هدست اپل ویژن پرو که به زودی عرضه خواهد شد، به رقابت بپردازد. علاوه براین، گفته می گردد که قیمت هدست واقعیت مجازی ال جی احتمالاً بیش از 2٬000 دلار خواهد بود.

ممکن است ال جی قصد داشته باشد در سال 2025 بیش از یک نوع هدست عرضه کند که یکی مدل سطح بالایی در حد هدست واقعیت مجازی اپل و دیگری گزینه مقرون به صرفه تری است که رقیب هدست واقعیت مجازی متا کوئست 3 خواهد بود.

از طرفی، گفته می گردد که ال جی در ساخت هدست های VR به متا یاری خواهد نمود. پیش از این اعلام شده بود که متا میخواهد با ال جی همکاری کند تا نمایشگرهای OLED را برای هدست های Meta Quest Pro 2 و Meta Quest 4 فراهم آورد.

منطقی به نظر می رسد شرکت فناوری کره ای که در زمینه فراوری انواع نمایشگرهای OLED در چنین سطحی واقع شده است، به این فکر بیفتد که هدست های واقعیت مجازی اختصاصی خودش را فراوری کند.

  • قدرت گرفتن گوشی های میان رده 2024!

  • فرودگاه ابرشهر بن سلمان یک جاذبه گردشگری است!/ عکس

  • هرآنچه باید از سامسونگ گلکسی A35 بدانید!/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ال جی می آید تا اپل را زمین گیر کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی می آید تا اپل را زمین گیر کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید