روش های توسعه برند شخصی در شبکه های اجتماعی
به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، کنجکاوی انسانی همان چیزی است که برای رشد برندتان احتیاج دارید
با گذشت هر روز یک اتوماسیون و اتوماتیک سازی نو به سیستم ها وارد می گردد و افرادی که سعی می نمایند برندهای خود در شبکه های اجتماعی را بسازند با این میانبرها غریبه نیستند. این ابزارها در بعضی از کسب و کارها نیز به خوبی جواب داده اند، اما در شبکه های اجتماعی چندان موفقیت آمیز نیستند. در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا 5 استراتژی که می توانید برای رشد بیشتر برند شخصی در شبکه های اجتماعی به کار بگیرید را برایتان بیان کنیم:

1. به مربیان خود دقت کنید
به جای آنکه بطور سطحی چیزی را از مربی های خود یاد بگیرید به آنها دقیق تر و عمقی تر نگاه کنید. ببینید چه کسانی آنها را دنبال می نمایند و به مکالمات آنها دقت کنید. این ها کسانی هستند که شما باید در دنیای واقعی با آنها ارتباط داشته باشید.
2. محتوای تازه انتشار دهید
شاید این نکته مهم یا تازه ای به نظر نرسد اما افراد بسیاری هستند که محتوای یکسانی را بطور همزمان در شبکه های مختلف به اشتراک می گذارند. این کار یعنی شما محتوای تازه انتشار نمی دهید. هر پلتفرم فرق دارد و برای اهداف خاص خود طراحی شده است. یادتان باشد که قرار نیست با به اشتراک گذاشتن محتوای یکسان در شبکه های مختلف مخاطبینی که شما را در چند پلتفرم مختلف دنبال می نمایند، کسل کنید. سعی کنید از عکس ها و محتوای غیر یکسان و روزهای متفاوت برای به اشتراک گذاشتن مطالب و موضوعات بهره بگیرید.
3. مانند انسان حقیقی رفتار کنید
درست است که می خواهید کسب و کار و برند شخصی خودتان را رشد دهید، اما این بدان معنی نیست که دیگر خودتان نباشید. در ذهنتان مانع تراشی نکنید زیرا این کار زندگی واقعی شما را در زندگی دیجیتال تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را از هم دور می نماید. یادتان باشد که آنها یکی هستند.
4. یک چیز نو امتحان کنید
از شکستن قوانین نترسید، بخصوص در صنعتی که همه چیز به سرعت و یک شبه تغییر می نماید. مثلا ادی در میان سفرهای کاری عکس هایی از زندگی شخصی اش را در اینستاگرامش به اشتراک می گذاشت و اتفاقا آن پست ها هواداران بیشتری داشتند. کمی پس از آنکه به اطلاعاتی از زندگی خانوادگی اش به مخاطبین نشان داد، از او برای شرکت در یک کمپین سفر خانوادگی دعوت شد.
5. سیاست را کنار بگذارید
اگر بازار شما سیاست نیست، سعی نکنید با درگیر شدن با موضوعات سیاسی به برند خود آسیب برسانید. برندهای بسیاری بوده اند که مشتری های بالقوه خود را تنها به علت فعالیت های سیاسی و جانبداری های خاص از دست داده اند. با وجود این که به دیدگاه ها و اعتقاداتمان باور داریم، اما باید مکان و زمان مناسبی برای اشتراک گذاری آنها پیدا کنیم، جای آنها شبکه های اجتماعی کسب و کار نیست.
منبع: الی گشت