دست رد شکیرا به کوشش های عاشقانه تام کروز برای به دست آوردن دل او

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، اینطور که گفته می گردد تام کروز بعد از تماشا شکیرا در حاشیه مسابقات فرمول یک ِ میامی حسابی شیفته شکیرا شده و از آن موقع برای ابراز کردن علاقه خود به او سخت در کوشش بوده است.

دست رد شکیرا به کوشش های عاشقانه تام کروز برای به دست آوردن دل او

به گزارش روزیاتو، بر اساس شنیده ها، بعد از سرانجام رابطه عاشقانه 11 ساله شکیرا با پدر 2 فرزندش، جرارد پیکه، حالا یکی از مردان بازیگر تراز اول هالیوود در کوشش است تا دل این خواننده مشهور را به دست آورد.

اما با آنکه این بازیگر یکی از خوش چهره ترین مردان جهان است، اما شکیرای 46 ساله به این رابطه بی میل است و حتی از او خواهش نموده دست از رفتار های عاشقانه خود بردارد.

اینطور که گفته می گردد تام کروز بعد از تماشا شکیرا در حاشیه مسابقات فرمول یک ِ میامی حسابی شیفته شکیرا شده و از آن موقع برای ابراز کردن علاقه خود به او سخت در کوشش بوده است.

شکیرا و تام کروز ماه گذشته در جریان این مسابقه با یکدیگر دیده شدند و تصاویر منتشر شده از آن ها نشان می داد خنده کنان با یکدیگر در حال صحبت بودند.

گرچه برای خانم خواننده همه چیز به همان ملاقات ختم شده، اما گفته می گردد آقای بازیگر مایل است همه چیز وارد مرحله دیگری گردد.

بر اساس شنیده ها، کروز به شدت مجذوب شکیرا شده و حتی بعد از آن ملاقات برای او دسته گل فرستاده است.

به گفته یک منبع، کروز 60 ساله بعد از ملاقاتش با خانم خواننده از خود بی خود شده بود و همان حال بعد از آشنایی با همسرش سابقش، کیتی هولمز را داشت.

گرچه گفته می گردد شکیرا در جریان آن مسابقه از مصاحبت با کروز لذت برده و او به نظرش مرد واقعاً خوبی آمده بود، اما بر اساس شنیده ها، شکیرا به خود و او به چشم یک زوج نگاه نمی کند.

به گفته یک منبع، شکیرا در حال حاضر در پی روابط عاشقانه نیست و می خواهد تمرکز خود را روی بزرگ کردن 2 پسرش بگذارد. گفته می گردد او حتی از کروز خواهش نموده که از ابراز علاقه به او دست بردارد.

منبع: فرارو

به "دست رد شکیرا به کوشش های عاشقانه تام کروز برای به دست آوردن دل او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست رد شکیرا به کوشش های عاشقانه تام کروز برای به دست آوردن دل او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید