تماس تلفنی دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، سخنگوی فدراسیون کشتی از تماس تلفنی رئیس فدراسیون با رئیس اتحادیه جهانی درباره معین شدن شرایط موجود و ابهامات در خصوص برگزاری مسابقات گزینشی المپیک اطلاع داد.

تماس تلفنی دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، در شرایطی که کشور قرقیزستان نیز بعد از چین از میزبانی مسابقات گزینشی المپیک در بخش آسیا انصراف داده است، حسن رنگرز از تماس تلفنی علیرضا دبیر با نناد لالوویچ اطلاع داد.

وی در برنامه دایره طلایی گفت: صبح امروز (شنبه) با حضور علیرضا دبیر، حمید سوریان، محسن کاوه و سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جلسه مفصلی در رابطه با راهبردهای موجود برای شیوع بیماری کرونا و تأثیر آن در برنامه های تیم های ملی داشتیم. با توجه به ناتعیین بودن زمان و مکان برگزاری رقابت های گزینشی المپیک در آسیا، مقرر شد که موضوع برپایی اردوها به تعویق بیفتد تا شرایط را برای برپایی اردوی پایدار مهیا کنیم.

وی ادامه داد: در همین رابطه علیرضا دبیر با نناد لالوویچ صحبت کرد که رئیس اتحادیه جهانی تأکید داشت شرایط در جهان شرایط خاص و ویژه ای است و روز دوشنبه او جلسه مفصلی با مسئولان IOC خواهد داشت تا جمع بندی نهایی برای گزینشی المپیک تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تماس تلفنی دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس تلفنی دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید