تغییرات قطعی در پرسپولیس با جدایی 3 نفر ، درویش: من هم آماده رفتن هستم!

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، تغییر در ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی شد تا تعدادی از مدیران بدون مسئولیت مالی از این جمع خداحافظی نمایند.

تغییرات قطعی در پرسپولیس با جدایی 3 نفر ، درویش: من هم آماده رفتن هستم!

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی آنلاین، خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس در حالی شروع شده است که همچنان ابهامات زیادی درباره نحوه انتخاب هیأت مدیره این شرکت حقوقی وجود دارد.

  • شرایط خرید استقلال و پرسپولیس آسان تر شد

سازمان خصوصی سازی کشور اصرار فراوان مبنی بر تغییر هیأت مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس دارد. از این رو احتمال بازگشت انتخاب هیأت مدیره با نظر مستقیم وزیر اقتصاد و دارایی وجود دارد تا پس از آن هم اعضای عمومی مجمع درباره آینده هیأت مدیره تصمیم گیری نمایند.

آنچه معین است هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس همانند باشگاه رقیب سنتی تغییرات قطعی خواهد داشت تا افرادی با آشنایی بیشتر نسبت به امور مالی در این مجموعه فعالیت نمایند. خروج سه عضو فعلی از مجموعه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس قطعی شده است و قرار نیست در فصل آینده نیز این تیم را همراهی نمایند.

ادامه حضور رضا درویش در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نیز یکی از نکات در حال آنالیز است که او دو بار به مسئولان وزارت ورزش اعلام نموده است در صورت احتیاج حاضر به استعفای رسمی از جایگاه خود است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تغییرات قطعی در پرسپولیس با جدایی 3 نفر ، درویش: من هم آماده رفتن هستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات قطعی در پرسپولیس با جدایی 3 نفر ، درویش: من هم آماده رفتن هستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید