تصویب واگذاری امتیاز تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیم فصل اول

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، خبرنگاران/مرکزی تصمیمات مجمع عمومی عادی شرکت آلومینیوم اراک توسط سامانه اطلاع رسانی ناشران(کدال) متعلق به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام و مصوبات مربوط به شرایط فعالیت و بودجه تیم فوتبال تازه لیگ رجحان شده آلومینیوم اراک اعلام شد.

تصویب واگذاری امتیاز تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیم فصل اول

پس از صعود تاریخی شاگردان رسول خطیبی به لیگ برتر و حضور استان مرکزی و شهر اراک برای نخستین بار در لیگ برتر، موجی از نگرانی در مورد شرایط ادامه فعالیت این تیم وجود داشت و در این میان همگان منتظر تشکیل جلسه هیات مدیره مجتمع ایرالکو و معین میزان بودجه و تکلیف نحوه فعالیت تیم فوتبال آلومینیوم بودند.

بر این اساس جلسه مذکور پنجم مهرماه در تهران برگزار و نتایج آن عصر پنج شنبه به صورت رسمی به توضیح زیر اعلام شد:

مجمع پس از بحث و گفتگو در مورد دستور جلسه به توضیح ذیل تصمیم گیری نمود:

1- با توجه به صعود تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی فرزانگان آلومینیوم اراک به لیگ برتر ، بند 4 صورت مشروح مذاکرات و تکالیف مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت در مورخ 30 تیر 99 لغو شد.

2- به موسسه فرهنگی ورزشی فرزانگان آلومینیوم اراک برای یک فصل اجازه فعالیت داده شد.

3- مقرر شد بودجه پیشنهادی باشگاه (نامه شماره 4494 ب آ 29/06/1399) پس از آنالیز توسط هیات مدیره ایرالکو و پس از آنالیز و دریافت نقطه نظرات حسابرس قانونی شرکت ایرالکو مجددا در هیات مدیره ایرالکو طرح موضوع و مصوب گردد (سقف بودجه مصوب بیش از 350 میلیارد ریال نباید باشد).

4- اجازه داده شد حداکثر تا سقف مبلغ 100(یکصد) میلیارد ریال از محل بودجه پیشنهادی به صورت علی الحساب جهت پرداخت هزینه ها و بدهی های باشگاه تا زمان تایید بودجه بر اساس برنامه زمان بندی و بودجه پیشنهادی هزینه کنند.

5- تصمیم گیری در مورد بدهی های باشگاه تا سقف 150(یکصد و پنجاه) میلیارد ریال به هیات مدیره و حسابرس قانونی شرکت سپرده شد.

6- هیات مدیره موظف شد در نیم فصل اول اقدام به فروش یا واگذاری امتیاز تیم فوتبال به غیر کنند.

7- شرکت مکلف شد جهت اخذ امتیازات و تسهیلات مورد احتیاج، مذاکرات لازم با مقامات استان انجام دهد.

براساس این گزارش، با مصوبه هیات مدیره، امتیاز تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خاتمه نیم فصل اول لیگ برتر می بایست فروخته یا واگذار گردد و این موضوع قطعا موجبات نگرانی طرفداران تیم و ورزش دوستان استان را فراهم می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تصویب واگذاری امتیاز تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیم فصل اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب واگذاری امتیاز تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیم فصل اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید