تخفیف 30 تا 70 درصدی بعضی مجموعه های فرهنگی و هنری تهران برای گردشگران نوروزی

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، ایلنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، تخفیف 30 تا 70 درصدی بعضی مجموعه های فرهنگی و هنری تهران برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شد.

تخفیف 30 تا 70 درصدی بعضی مجموعه های فرهنگی و هنری تهران برای گردشگران نوروزی

امیر قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه ایستگاه های اطلاع رسانی و استقبال از مسافران نوروزی با شعار تهران دوست داشتنی و در قالب ویژه برنامه های نوروزی تحت عنوان بهار ایران برپا شده، گفت: براساس برنامه ریزی اجرا شده، در 79 نقطه تهران ایستگاه های اطلاع رسانی و در 11 نقطه مبادی ورودی تهران ایستگاه های استقبال از مسافران راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه 140 هزار بسته تهرانگردی تا به امروز آماده شده تا با قیمت تنها 10 هزار تومان به مسافران و گردشگران فروخته گردد، گفت: ارزش این بسته ها 300 هزار تومان است که تنها به قیمت 10 هزار تومان به فروش می رسد و به بچه هایی که به همراه والدین خود برای خرید این بسته ها مراجعه نمایند نیز یک کتاب هدیه داده می گردد.

به گفته قاسمی، در داخل بسته های گردشگری نقشه بروز تهران و مکانهای دیدنی آن و بعلاوه تصاویر و معرفی جاذبه های گردشگری شهرداری تهران و مرکز وجود دارد.

معرفی ناشناخته های تهران

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران اضافه نمود: هدف ما معرفی ناشناخته های تهران است که در این بسته به این مهم توجه شده است. بعلاوه تخفیف 30 تا 70 درصدی بعضی مجموعه های فرهنگی و هنری نیز در داخل این بسته ها وجود دارد و این در حالی است که علاوه بر فهرست مراکز دارای تخفیف، 15 بن دو نفره برای بازدید از مراکز مختلف همانند توچال، برج آزادی و...در داخل بسته ها گنجانده شده و به همین علت نیز ارزش ریالی بسته گردشگری حدود 300 هزار تومان است.

منبع: همگردی

به "تخفیف 30 تا 70 درصدی بعضی مجموعه های فرهنگی و هنری تهران برای گردشگران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 30 تا 70 درصدی بعضی مجموعه های فرهنگی و هنری تهران برای گردشگران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید