از تهران تا قلب استانبول با اسنپ تریپ

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، خبرنگاران : استانبول را می توان نگین گردشگری جهان معرفی کرد. شهری اوراسیایی که از پرجمعیت ترین مرکز های جهان به شمار می رود. با جاذبه های گردشگری فراوان، شب های پرجنب وجوش، خیابان استقلال و بنا های تاریخی متعدد.

از تهران تا قلب استانبول با اسنپ تریپ

استانبول از محبوب ترین مقاصد گردشگران ایرانی است. عدم احتیاج به ویزا، هزینه کم سفر، تطابق فرهنگی و امکانات گردشگری فراوان از دلایلی است تا روزانه صد ها مسافر در مسیر تهران استانبول تردد نمایند. همین شلوغی ها سبب شده تا این خط پروازی موردتوجه ایرلاین های معتبر قرار بگیرد. امروزه در هر زمان از سال پرواز های چارتری، سیستمی و لحظه آخری به سمت استانبول امکان رزرو دارند.

برای رسیدن به پروازی امن و مقرون به صرفه احتیاج است به وب سایت های معتبر سر بزنید. آن ها در کمترین زمان ممکن، برترین پیشنهادات را برای شما جستجو نموده و گزینه های بی شماری مانند بلیط استانبول به تهران پیش روی شما می گذارند. اسنپ تریپ معتبرترین وب سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما است که با عقد قرارداد با چارترنمایندگان معتبر، تخفیفات ویژه ای را در اختیار شما می گذارد و شما را در سفری کم هزینه یاری می نماید.

ایرلاین های فعال در مسیر استانبول تهران

یکی از مهم ترین بخش های رزرو بلیط هواپیما خارجی، انتخاب ایرلاین معتبر است. از جمله ایرلاین هایی که در مسیر تهران استانبول فعالیت دارند می توان به ایران ایر، ماهان ایر، ایران ایر تور، معراج، قشم ایر، قطر ایرویز، الامارات، پگاسوس ایرلاینز و ترکیش ایرلاینز اشاره نمود که روزانه چند پرواز را در این مسیر صورت می دهند.

مقرون به صرفه ترین بلیط تهران استانبول

البته که قیمت بلیط هواپیما خارجی شما به تاریخ سفر، ایرلاین موردنظر و خدمات پرواز بستگی دارد؛ اما نوع بلیط هم در معین قیمت بسیار مؤثر است. شما در بلیط تهران استانبول سه انتخاب دارید:

1. بلیط سیستمی که به وسیله ایرلاین ارائه می گردد. گران ترین نوع بلیط بوده و رزرو آن در هر لحظه امکان پذیر است. این بلیط تخفیف خاصی ندارد و معمول ترین گزینه سفر است.

2. بلیط چارتری که به وسیله چارترنمایندگان به فروش می رسد. چارتر نماینده فرد یا آژانس هواپیمایی است که به شکل سالانه یا فصلی، بخشی از صندلی های هواپیما را رزرو می نماید. عموما در فصول پر سفر به سود موردنظر خود می رسد و در فصول کم تردد بلیط را با قیمت کمتری به مسافرین می فروشد. بعضی از وب سایت های معتبر همانند اسنپ تریپ قرارداد هایی با چارتر نمایندگان دارند و به همین دلیل امکان اعطای تخفیفات ویژه در این وب سایت ها وجود دارد.

3. بلیط لحظه آخری که از محبوب ترین نوع بلیط در سفر به استانبول است. وقتی به ساعات پایانی پرواز نزدیک می شویم، امکان دارد بخشی از بلیط ها به فروش نرسیده باشد یا بعضی مسافرین بلیط خود را کنسل نموده باشند. در این صورت چارتر نماینده تخفیفات ویژه ای را در اختیار مسافرین قرار می دهد. گاهی در نزدیکی پرواز این تخفیف به 80 درصد هم می رسد. برای تهیه این نوع بلیط ضروری است چمدان خود را ببندید و در وب سایت های معتبر، خرید خود را مدام جستجو کنید.

دقت داشته باشید که افراد زیادی مثل شما منتظر بلیط لحظه آخری هستند. پس احتیاج است این همکاری را با وب سایتی معتبر انجام دهید که در کمترین زمان ممکن بلیط لحظه آخری را برای شما جستجو می نماید. اسنپ تریپ با موتور جستجوی قدرتمند خود یکی از محبوب ترین گزینه ها است.

قیمت بلیط تهران استانبول

همان طور که گفته شد قیمت بلیط تهران استانبول به تاریخ سفر شما، نوع هواپیما، ایرلاین موردنظر و فاصله زمانی تا پرواز بستگی دارد. هر چه به فصل پاییز و زمستان نزدیک می شویم، تعداد مسافران کم شده و بلیط چارتری و لحظه آخری با قیمت های پایین تری به فروش می رسند. در ادامه لیستی از قیمت پرواز ها در دو حالت چارتری و سیستمی را برایتان آماده نموده ایم. جستجوی ما در تاریخ 31 شهریورماه 1401 انجام شده است.

  • در این تاریخ بلیط چارتری هواپیمایی ماهان با قیمت 5200000 تومان امکان رزرو دارد.
  • همین پرواز به شکل سیستمی با ارائه تخفیف ویژه 5294000 تومان قیمت خورده است.
  • ایران ایر تور سیستمی مبلغی حدود 5300000 تومان را از شما طلب می نماید.
  • برای پرواز چارتری قشم ایرلاین احتیاج به پرداخت 5820000 تومان دارید.
  • ایران ایر چارتری نیز با همین قیمت در دسترس شما است.
  • اگر قصد سفر با پرواز های خارجی را دارید، ترکیش ایرلاین مقرون به صرفه ترین گزینه است که حدود 6075000 تومان قیمت خورده است.
  • آسمان چارتری 6565000 تومان را برای رزرو در نظر گرفته است.
  • و پگاسوس با قیمت 6665000 تومان امکان رزرو را به ما می دهد.

در نظر داشته باشید که همین قیمت ها در ساعات مختلف متغیر هستند و قیمت بلیط به ده میلیون تومان هم می رسد. اگر در روز سفر و ساعاتی مانده به پرواز اقدام کنید، گزینه های مناسب تری پیش روی شما خواهد بود.

پیداکردن مقرون به صرفه ترین بلیط تهران به استانبول و بلیط استانبول به تهران

برای پیداکردن مقرون به صرفه ترین پرواز رفت وبرگشت استانبول کافی است به وب سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. اینجا فیلتر های متنوعی در اختیار شما خواهد بود.

گزینه مقرون به صرفه ترین را انتخاب کنید، ایرلاین خود را برای تهیه بلیط استانبول به تهران یا بالعکس تعیین کنید، تاریخ و ساعت را وارد نموده و در نهایت در بخش فیلتر ها بازه قیمتی موردنظرتان را ثبت کنید. حالا منتظر بمانید تا مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما باتوجه به احتیاجتان برای شما جستجو گردد.

سخن پایانی

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی از اسنپ تریپ چندین مزیت دارد. بهره مندی از تخفیفات ویژه، رسیدن به مقرون به صرفه ترین پرواز در کمترین زمان ممکن، پشتیبانی 24 ساعته، ارائه اطلاعات دقیق پرواز و هدایت ویژه با ارائه محتوایی مجذوب کننده، سبب محبوبیت اسنپ تریپ شده است. این مجموعه خریدی امن و آسان را در اولویت اهداف خود قرار داده است.

منبع: توریسم آنلاین

به "از تهران تا قلب استانبول با اسنپ تریپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تهران تا قلب استانبول با اسنپ تریپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید