برترین هتل های آنتالیا با پارک آبی کدام اند؟

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، حتما برای شما نیز پیش آمده در موقعیتی قرار بگیرید که از لحاظ روحی احتیاج به گردش و سفر داشته باشید! در میان کشورهای اطراف ایران، کشور ترکیه و علی الخصوص آنتالیا محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارد. این شهر علاوه بر طبیعت خارق العاده برای گشت وگذار، مکان های مخصوصی را برای گردشگران و مسافران تهیه دیده است. یکی از برترین تفریحات موجود در آنتالیا پارک های آبی اند که می توانند ساعت ها شما را سرگرم نگه دارند.

برترین هتل های آنتالیا با پارک آبی کدام اند؟

در ادامه همراه ما باشید تا هتل هایی را به شما معرفی کنیم که دارای پارک آبی اند و رزرو آن ها یک تیر با دو نشان است. در واقع هم می توانید اقامتی محشر داشته باشید و هم یکی از برترین سرگرمیات آنتالیا را تجربه کنید. با معرفی برترین هتل های آنتالیا برای پارک آبی همراه ما باشید.

مزیت هتل های دارای پارک آبی چیست؟

هتل هایی که دارای پارک آبی هستند مزایای متعددی دارند که آن ها را به گزینه ای محبوب برای مسافران، به ویژه خانواده های دارای فرزند تبدیل کند. بعضی از مزایای اصلی رزرو این هتل ها عبارتند از:

  • مناسب خانواده هستند: پارک های آبی یک فعالیت سرگرم نماینده و مهیج برای مهمانان یک هتل در رنج سنجی مختلفی محسوب می شوند. بچه ها می توانند از سرسره های آبی، رودخانه های پر از موج، آب پاش ها و دیگر سرگرمیات آن ها لذت ببرند و ساعت ها سرگرمی را تجربه نمایند. آن هم در هتلی که اقامت دارند.
  • راحتی: مهمانانی که در هتل های دارای پارک آبی اقامت دارند، برای لذت بردن از سرگرمیات مبتنی بر آب، مجبور نیستند راه دوری بروند. این راحتی و آسایش در دسترسی می تواند به ویژه برای خانواده هایی که با بچه ها خود به مسافرت میروند مجذوب کننده باشد. بعلاوه برای مجردهایی که به صورت گروهی با دوستان خود به سفر رفته اند.

معرفی برترین هتل آنتالیا با پارک آبی

آنتالیا هتل های فراوانی دارد که می توانید در فهرست هتل های آنتالیا آن ها را ببینید. بعلاوه می توانید قیمت آن ها را آنالیز کنید و برای رزرو شان اقدام کنید. اما همانطور که گفتیم می خواهیم در این قسمت هتل هایی را به شما معرفی کنیم که دارای پارک آبی اند. در ادامه با تک تک آن ها آشنا شوید.

1- هتل آستریا کرملین پالاس (Asteria Kremlin Palace) آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس از برترین هتل های آنتالیا با پارک آبی به شمار می رود

اگر از افراد علاقه مند به مکان های با ساختار شگفت انگیز و رویایی هستید، هتل آستریا کرملین پالاس گزینه فوق العاده ای برای شما به شمار میرود. هتل مورد نظر ما، معماری ای به سبک کاخ های تزاری دارد. زیبایی چشم انگیز بنای ظاهری این هتل، افراد زیادی را به سکونت در این مکان سوق داده است.

هتل آستریا کرملین پالاس که از برترین هتل های آنتالیا با پارک آبی به شمار میرود،در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار گرفته است. شما با رزرو هتل، می توانید از امکاناتی مانند بار، رستوران های متنوع، سالن ماساژ، استخر، پارک آبی، سونا، حمام ترکی و... بهره ببرید. جالب است بدانید، هتل آستریا کرملین، دو نوع پارک آبی دارد. یکی مخصوص بچه ها، دیگری مخصوص بزرگسالان!

قیمت هتل آستریا کرملین پالاس، باتوجه به خدمات و امکانات شگفت انگیز این هتل، مناسب است. به طوری که افراد پس از تجربه بار اول رزرو هتل، تمایل به اقامت دوباره در هتل آستریا کرملین پالاس دارند!

2- هتل شروود اکسکلوسیو لارا ( Sherwood Exclusive Lara ) آنتالیا

اگر در پی رزرو هتل پنج ستاره در شهر آنتالیا هستید، هتل شروود اکسکلوسیو لارا به شما پیشنهاد می گردد. هتل مورد نظر، در نزدیکی ساحل دریا ساخته شده است. در نتیجه دسترسی به دریا در سریع ترین زمان ممکن، امکان پذیر است.

هتل شروود اکسکلوسیو که از برترین هتل های آنتالیا است، امکاناتی بی نظیر در اختیار مسافران قرار داده است. برای مثال شما با اقامت در این هتل می توانید تجربه شنا در استخر سرپوشیده و سرباز را داشته باشید. بعلاوه، سونا و حمام ترکی از خدمات منحصر به فرد هتل به شمار می رود.

ساخت انواع باشگاه ها و پارک های آبی، برای آرامش و لذت بیشتر ساکنان هتل شروود اکسکوسیو اجرا شده است. در نتیجه شما می تواند با رزرو هتل یاد شده به عنوان محل اقامت خود، علاوه بر سرگرمی و گردش در سطح شهر استانبول، اوقاتی شگفت انگیز را در داخل هتل نیز سپری کنید!

3- هتل رامادا ریزورت ساید ( Ramada Resort Side ) آنتالیا

هتل رامادا ریزورت ساید، برترین هتل با پارک آبی در آنتالیا

اگر از عاشقان دریا هستید، اقامت در هتل رامادا ریزورت ساید به شما توصیه می گردد. هتل مورد نظر، در فاصله 600 متری نسبت به دریا قرار گرفته است. به همین دلیل، ساکنان هتل می توانند از ساحل خصوصی هتل نهایت لذت و استفاده را ببرند.

علاوه بر نزدیکی هتل رامادا ریزورت ساید به ساحل دریای مدیترانه، امکانات شگفت انگیز درون هتل، آرامش خاطری بی نظیر را به ساکنان هدیه می دهد. هریک از افراد پس از رزرو هتل می توانند از استخرهای سرپوشیده و سرباز، باشگاه ها، انواع ماساژها، حمام ترکی و اتاق بازی استفاده نمایند.

علاوه بر اتاق بازی، پارک آبی مخصوص، برای ساتفاده بچه ها و بزرگسالان طراحی شده است. در نتیجه رامادا ریزورت ساید از جمله برترین هتل با پارک آبی در آنتالیا است.

چگونه می توانیم در برترین هتل های آنتالیا با پارک آبی اقامت داشته باشیم؟

با تور آنتالیا اقامتی بی نظیر را در هریک از برترین هتل های آنتالیا با پارک آبی، تجربه خواهید کرد

سفر به کشور ترکیه همراه با تور، تجربه ای بی نظیر است. اگر در پی تجربه لحظاتی دلپذیر در کنار دوستان و یا خانواده خود هستید، استفاده از انواع تورهای آنتالیا، می تواند اوقاتی خوش و خرم در کنار عزیزان برای شما رقم زند.

انتخاب نوع تور، معین نماینده کیفیت سفر خواهد بود. در نتیجه برترین تور آنتالیا، علاوه بر گردش در دل طبیعت و آثار تاریخی شهر آنتالیا، اقامت در مکانی زیبا و دلپذیر را به ارمغان می آورد. استفاده از انواع تور آنتالیا، علاوه بر استفاده از امکانات پیشرفته در حین سفر، از لحاظ قیمتی نیز بسیار مناسب است.

اگر که در پی رزرو تور آنتالیا هستید، می توانید با مراجعه به سایت اقامت 24، تور موردنظر را انتخاب نموده و سفری فوق العاده را تجربه کنید. قیمت تور آنتالیا نیز، در برابر سفر جداگانه بسیار مناسب است. در نتیجه استفاده از تور آنتالیا، تصمیمی پر از برد است!

حرف آخر

آنتالیا شهری ست پر از جاذبه های سرگرمیی که هر ایرانی حداقل یکبار باید به آنجا سفر کند. مخصوصا به خاطر پارک های آبی اش. جالب اینجاست که برای استفاده از این پارک ها نیازی نیست به سختی بی افتید و می توانید با رزرو هتلی که دارای پارک آبی باشد، کار خودتان را راحت کنید.

منبع: چمدان

به "برترین هتل های آنتالیا با پارک آبی کدام اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های آنتالیا با پارک آبی کدام اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید