بهبودی 78 درصدی مبتلایان قطعی کروناویروس در شاهرود

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بهبودی 78 درصدی مبتلایان قطعی کروناویروس در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه اطلاع داد.

بهبودی 78 درصدی مبتلایان قطعی کروناویروس در شاهرود

دکتر رضا چمن در گفت وگو با وبلاگ جعبه گیگابایتی اظهار کرد: بیماران کووید19 دو شهرستان تحت پوشش این دانشگاه(شاهرود و میامی) در بیمارستان امام حسین شاهرود بستری می شوند.

وی از کوشش برای فرایند افزایشی بهبودیافتگان در این دانشگاه اطلاع داد و اضافه کرد: خوشبختانه با کوشش همکاران ما شمار بهبودیافتگان رو به فزایش است و در حال حاضر 78 درصد مبتلایان قطعی پس از بهبودی کامل مرخص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه نمونه گیری های مبتلایان در شاهرود انجام و برای انجام تست به انستیتو پاستور وزارت بهداشت ارسال می شوند ادامه داد: در دو روز اخیر پاسخ نمونه های استان از انستیتو پاستور و وزارت بهداشت ارسال نشده ولی از ابتدای اسفندماه تا به امروز در مجموع یک هزار و 190 نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان های علوم پزشکی شاهرود مراجعه سرپایی داشتند.

دکتر چمن از بستری شدن 696 نفر از این افراد در روزهای گذشته اطلاع داد و گفت: در حال حاضر 130نفر از این بیماران در بیمارستان شاهرود بستری هستند.

وی یادآوری کرد: از 280مورد مثبت شهرستان های شاهرود و میامی تا نخستین روز از بهار 220 نفر پس از بازیافتن سلامتی خود از بیمارستان این شهر ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر ضرورت توجه به هشدارها و توصیه های دانشگاه علوم پزشکی تاکید و توضیح داد: توصیه اکید ما به شهفرایندان همچنان رعایت بهداشت فردی، توجه جدی به اصول خودمراقبتی و عدم حضور در اجتماعات و محیط های پرتردد و شلوغ و عدم سفر است.

وی همچنین از عموم مردم دو شهرستان تحت پوشش این دانشگاه خواست با مراجعه به سامانه پیش بینی شده به اجرای طرح غربالگری یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهبودی 78 درصدی مبتلایان قطعی کروناویروس در شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودی 78 درصدی مبتلایان قطعی کروناویروس در شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید