با بهار آمدیم تا کنارتان بمانیم ؛ کنارمان بمانید ، خبرنگاران محله منتشر شد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، خبرنگاران محله پس از چندین ماه توقف انتشار کاغذی و فعالیت در فضای مجازی؛ بار دیگر در 21 اسفند 1398 منتشر شد. اولین شماره به پهنه جنوب و مناطق 16، 17، 18، 19 و 20 اختصاص دارد.

با بهار آمدیم تا کنارتان بمانیم ؛ کنارمان بمانید ، خبرنگاران محله منتشر شد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، آزاده محمدحسین سردبیر وبلاگ جعبه گیگابایتی محله در یادداشتی در نخستین شماره دور جدید وبلاگ جعبه گیگابایتی محله نوشته است: آمدیم؛ در آستانه بهار و همراه با کاروانی از روزگار که منزلش نوروز است. هرچند زخم دارد تن این روزها از نیشتر پر زهر بحران ها.

بهار اما خاصیتش رویش است و زایش، زیستن است و رُستن. دربند تیرگی های روزگار نمی ماند لبخند بنفشه، ذاتش شکافتن تیرگی خاک است و شکفتن. بهار می آید و اسفند با دانه های اسپند به استقبالش می رود.

ما نیز رهرو بهاریم. آمدیم تا رویشی دوباره را به نمایش بگذاریم. تابستان بود که رفتیم؛ طوفان بحرانی از جنس کاغذ کشتی کوچک محلهمان را درهم شکست، اما امید داشتیم به گذر فصل تلخ. ماندیم، جنگیدیم و سرشار از مهر شدیم با بودن تان. دِینی بر گردن مان داشتیم که مقید بودیم به ادایش؛ دینی از محبت شما همراهان که در روزهای هجران ما، تنهایمان نگذاشتید، پابه پایمان آمدید، در دنیای غیرکاغذی و لابه لای سطرها و تصاویر دنیای مجازی دنبال مان کردید و همراه مان ماندید.

به عشق شما آمدیم و می مانیم تا دوباره قصه بگوییم از کوچه ها، روایت کنیم از محله ها، همنشین شویم با همسایه ها و دست در دست شما، گذر کنیم از دل رویدادها، خاطره ها، خواسته ها و دلخواسته های اهالی تهران امید که بوی بهار باز بپیچد در گذرهای قدیمی و پرخاطره و لبخند شکوفه هایش آرام کند دل مردمان این شهر را.

آمدیم تا کنارتان بمانیم. کنارمان بمانید.

برای مطالعه این شماره وبلاگ جعبه گیگابایتی محله اینجا را کلیک کنید

منبع: همشهری آنلاین

به "با بهار آمدیم تا کنارتان بمانیم ؛ کنارمان بمانید ، خبرنگاران محله منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهار آمدیم تا کنارتان بمانیم ؛ کنارمان بمانید ، خبرنگاران محله منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید