این بار بی ام و از روی تویوتا کپی کرد!، عکس

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، در مدل تازه بی ام و گیربکس شش سرعته بخشی از بسته 3500 دلاری Handschalter است و تنها در نوع شش سیلندر M40i رودستر موجود خواهد بود.این اقدام بی ام و در حالی است که مدت ها قبل تویوتا سوپرا مجهز به شش دنده شده بود.

این بار بی ام و از روی تویوتا کپی کرد!، عکس

تینا مزدکی: در مدل سال 2025 بی ام و Z4، این خودرو با گیربکس دستی هم در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. این خودرو با قیمت 3500 دلار با نام Handschalter ارائه می شود؛ رنگ San Remo Green فقط در نسخه گیربکس دستی موجود خواهد بود و همچنین یک رنگ BMW Individual به نام Frozen Deep Green Metallic با قیمت 2950 دلار موجود است. این نسخه از بی ام و یعنی Z4 دستی از مارس 2024 به فروش خواهد رسید.

این اقدام بی ام و درست مانند اقدام تویوتا برای بازگرداندن آپشن شش سرعته به GR سوپرا برای مدل سال 2023 بود، چراکه بی ام و پس از مدت طولانی گیربکس دستی را به محصول خود بازگرداند. گیربکس بین هر دو خودرو مشترک است، اما به گفته BMW، هر کدام دارای اتصالات و بوش های تنظیم متفاوتی هستند. چیز دیگری که در Z4 با سوپرا مشترک است، این است که دفترچه راهنما فقط در نوع موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی که BMW آن را M40i می نامد در دسترس خواهد بود.

راه انداختن ماشین با سه پدال گاهی بیشتر اوقات هزینه کمتری دارد اما اگر بخواهید این خودرو را با سه پدال داشته باشید باید هزینه بیشتری بپردازید. در واقع ایده بی ام و این است که اگر چنین چیزی می خواهید، قطعا به Z4 اسپرت تری احتیاج دارید و این خودرو در نهایت Z4 3500 دلار قیمت خواهد داشت. این خودرو شامل دیفرانسیل M با کنترل الکترونیکی است که روی همه M40i Z4 عرضه می شود. فرمان نیز مجددا تنظیم شده است تا کارآمدی بیشتر برای راننده داشته باشد. نسخه دستی نیز دارای تنظیمات چرخ های پلکانی با چرخ های 19 اینچی در جلو و چرخ های 20 اینچی برای عقب است.

به گفته بی ام و، Z4 دستی قرار نیست به تعداد محدود ساخته شود. سازنده در حال برنامه ریزی برای ساخت این خودرو به هر تعداد که مردم مایل به خرید هستند است. ب ام و می گوید انتظار می رود اولین نسخه های دستی Z4 در سه ماهه اول سال 2024 وارد تولید شوند.

منبع: caranddriver

227323

منبع: خبرآنلاین

به "این بار بی ام و از روی تویوتا کپی کرد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بار بی ام و از روی تویوتا کپی کرد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید