انجام آخرین عمل چشمان ستایش هفته آینده

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، خبرنگاران/کردستان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: عمل آخر ستایش کودک دیواندره ای که از ناحیه چشم دچار مشکل شده بود و خانواده وی توان مالی مداوای وی را نداشتند هفته آینده انجام می شود.

انجام آخرین عمل چشمان ستایش هفته آینده

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، سید مهدی فرشادان، دیشب(چهارشنبه 29 دی ماه) در نوزدهمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد و ورزش اتاق بازرگانی سنندج که با دستور کار گردشگری سلامت برگزار گشت، اظهار کرد: یکی از راه های جذب توریست، توسعه بخش خصوصی است و اگر این بخش توانمند باشد می تواند بسیار موثر واقع شود.

وی افزود: خدمات پزشکی در ایران بسیار ارزان قیمت است و ایران در بخش پزشکی در دنیا حرف برای گفتن دارد.

نماینده مردم سنندج با اشاره به راه اندازی بیمارستان کوثر سنندج در آینده ای نزدیک، گفت: با راه اندازی این بیمارستان بیش از 95 درصد از نیازهای درمانی مردم استان کردستان در خود استان رفع می شود.

وی ادامه داد: از وزیر بهداشت و درمان قول مساعد اعطای تجهیزات و امکانات مدرن برای بیمارستان کوثر سنندج را گرفته ایم که امیدواریم این امر محقق شود.

فرشادان در ادامه در مورد سخنان نماینده مریوان مبنی بر این که نارضایتی هایی از عملکرد پرسنل و کادر بهداشتی و بهداشتی استان از جانب مردم به نمایندگان کردستان اعلام شده است، گفت: این نارضایتی ها تنها مختص به بخش بهداشت و درمان نیست و در همه بخش ها و اقشار جامعه وجود دارد.

وی با بیان این که بی انصافی است اگر جامعه پزشکی را بی اخلاق بدانیم، شرح داد: اشتباهات پزشکی جزء لاینفک حوزه بهداشت و درمان است و در همه جای دنیا وجود دارد.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: جامعه پزشکی ما بسیار خدوم هستند و ارتقای سلامت جامعه ما به عملکرد آن ها وابسته است.

وی هم چنین یادآورشد: استان کردستان پتانسیل آن را دارد که به جایگاه مناسبی در بخش خدمات توریسم درمانی دست یابد.

فرشادان در ادامه از شرکت های خصوصی فعال در بخش سلامت و درمان خواست که بیماران را برای معالجه به خارج از استان راهنمایی نکنند و در خود استان تحت مداوا قرار بگیرند.

وی در مورد آخرین شرایط ستایش کودک دیواندره ای که به جهت نداشتن توان مالی برای درمان، از ناحیه بینایی دچار مشکل شده بود و وزیر بهداشت قول درمان وی را داده بود، گفت: عمل آخر ستایش هفته آینده انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انجام آخرین عمل چشمان ستایش هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام آخرین عمل چشمان ستایش هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید