احتمال وجود عامل خارجی در انفجار بیروت وجود دارد

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، رئیس جمهور لبنان ضمن تأکید بر اینکه همچنان علت انفجار روز سه شنبه در بیروت نامشخص است، گفت که احتمال دخالت یک عامل خارجی در انفجار مهیب در بندر بیروت وجود دارد.

احتمال وجود عامل خارجی در انفجار بیروت وجود دارد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری وبلاگ جعبه گیگابایتی، میشل عون، رئیس جمهور لبنان ضمن تأکید بر اینکه همچنان علت انفجار روز سه شنبه در بیروت نامعین است، گفت که احتمال دخالت یک عامل خارجی در انفجار مهیب در بندر بیروت وجود دارد.

رئیس جمهور لبنان طی سخنانی تأکید کرد که تحقیقات در مورد علت انفجار شروع شده و به زودی معین خواهد شد که آیا این سانحه به علت بی دقتی در نگهداری مواد محترقه بوده و یا مداخله یک عنصر خارجی منجر به این سانحه شده است.

رئیس جمهور لبنان، تأکید کرد که احتمال دخالت خارجی به وسیله موشک و یا هر چیز دیگری در این انفجار وجود دارد. عون اضافه کرد: برای معین شده علت انفجار، تصاویر و فیلم های ماهواره ای نیز مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور لبنان همچنین گفت که انفجار در بندر بیروت، تبعات بسیار سختی برای اقتصاد لبنان داشته و فرایند بازسازی آن باید هر چه سریع تر شروع گردد. وی همچنین تأکید کرد که هیچ کسی در لبنان مصون از تحقیقات نیست.

وی اضافه کرد که هیچ چیزی بازماندگان حادثه انفجار در بندر بیروت را آرام نمی کند مگر اینکه عاملان انفجار به سزای اعمال خود برسند.

عون تأکید کرد: لبنان اکنون با تغییر و تجدیدنظر در سیستم سیاسی خود روبرو است. البته این اتفاق نمی تواند سریع روی دهد، بلکه به زمان بیشتری احتیاج دارد.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "احتمال وجود عامل خارجی در انفجار بیروت وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال وجود عامل خارجی در انفجار بیروت وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید