آنر 50 و 50 پرو با شارژرهای 66 و 100 واتی عرضه می شوند

به گزارش وبلاگ جعبه گیگابایتی، با توجه به لیست گواهی 3C، به نظر می رسد آنر میخواهد پرچم داران سری آنر 50 خود را با شارژر 66 (برای مدل استاندارد) و 100 واتی (برای مدل پرو) رونمایی کند.

آنر 50 و 50 پرو با شارژرهای 66 و 100 واتی عرضه می شوند

این طور که به نظر می رسد، آنر میخواهد در همین ماه از گوشی های سری آنر 50 (شامل یک مدل استاندارد و یک مدل پرو) رونمایی کند؛ گوشی هایی که گفته می گردد پرچم داران شرکت چینی برای بازارهای جهانی خواهند بود. در رابطه با این گوشی ها خبر زیادی در اختیار نداریم اما امروز به لطف انتشار لیست 3C، از سرعت شارژر این گوشی ها باخبر شدیم.

البته اینکه گوشی های سری آنر 50 در نهایت شامل چه گوشی هایی می شوند تعیین نیست و فعلا تنها چیزی که می دانیم این است که دو مدل آنر 50 و آنر 50 پرو در لیست 3C دیده شده اند. با توجه به آنچه که در لیست مشاهده می گردد، گویا آنر میخواهد شارژر را برخلاف کاری که سامسونگ و اپل انجام داده اند، درون جعبه و به همراه گوشی در اختیار کاربران قرار دهد. اما این شارژرها اصلا شارژری معمولی نیستند و این خبر بسیار خوبی برای کاربران خواهد بود که دیگر مجبور نیستند برای چنین شارژر پرسرعتی هزینه نمایند.

به گزارش وب سایت MyFixGuide، این دو مدل از گوشی های پرچم دار آنر با شماره مدل NTH-AN00 برای مدل استاندارد و NRA-AN00 برای مدل پرو راهی بازار خواهند شد و در لیست یاد شده هم با همین شماره مدل ها حضور پیدا کردند. در همین لیست است که دیدیم شارژری که آنر برای این گوشی ها در نظر گرفته به ترتیب برای مدل استاندارد و آنر 50 پرو، 66 و 100 واتی است که فوق العاده سرعت بالایی هم به نظر می رسد.

اولین شارژر که در این لیست دیده می گردد، از شماره مدل HW-110600C00 برخوردار است؛ این شماره مدل همان شارژری است که با سری آنر V40 راهی بازار شد. اما شماره مدل شارژر دوم HN-200500C00 است. این همان شارژر پرسرعت آنر است و سرعت آن هم به 100 وات می رسد.

در رابطه با گوشی های سری آنر 50 باید به این نکته اشاره کنیم که با توجه به رندرها و تصویرهایی که توسط خبرگزاری های مختلف از این گوشی ها منتشر شده، به نظر می رسد شباهتی به هواوی نوا 8 پرو داشته باشد. مثلا روی پنل پشتی شاهد یک ماژول دوربین جالب و البته کاملا متنوع هستیم که از دو حلقه بهره می برد. این گوشی در حلقه بالایی از یک دوربین قدرتمند با اندازه ناتعیین بهره برده و در حلقه پایینی آن هم دو دوربین دیگر قرار دارند.

با توجه به خبرها و شایعه های مختلف، انتظار داریم آنر مدل استاندارد از پرچم داران این سری را با پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون 870 و مدل پرو را با اسنپدراگون 888 راهی بازار کند. بدین ترتیب کاربران دلیل های بیشتری برای ترجیح یکی بر دیگری خواهند داشت.

همان طور که گفته شد، در رابطه با این گوشی ها خبر خیلی زیادی منتشر نشده اما با در نظر دریافت شایعات مختلف، می توانیم حدس بزنیم مدل استاندارد از سری آنر 50 به نمایشگری 6.67 اینچی با پنلی 120 هرتزی از جنس AMOLED مجهز خواهد شد که وضوح تصویر آن هم به +1440P می رسد. منبع تغذیه این گوشی هم یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی خواهد بود (احتمالا) که به نظر می رسد باید برای محصولی با چنین تعیینات کافی باشد.

در نهایت اما می رسیم به جذاب ترین بخش ماجرا، یعنی دوربین ها که در ماژولی زیبا و در انواع مختلف در دسترس قرار دارند. سیستم عکاسی و فیلم برداری در این گوشی به 3 دوربین وابسته است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی می گردد. دوربین سلفی این گوشی هم احتمالا شامل دو دوربین می شوند اما به نظر می رسد فاصله کانونی آن ها با یکدیگر متفاوت باشد.

این فعلا تنها چیزی است که از گوشی های سری آنر 50 می دانیم. البته خوشبختانه به نظر می رسد تا زمان رونمایی از این گوشی ها مدت زمان زیادی باقی نمانده و باید طی دو هفته جاری، شاهد این اتفاق باشیم. با این حال این موضوع بر اساس شایعه هایی است که غالبا به وقوع می پیوندند و به همین خاطر اندکی با اطمینان در این رابطه صحبت می کنیم.

متأسفانه در رابطه با قیمت این گوشی ها هم خبرهای زیادی منتشر نشده و باید منتظر بمانیم ببینیم آنر چه برنامه ای در سر دارد. حالا که این شرکت از هواوی جدا شده، به نظر می رسد اندکی راستا سخت تری در پیش دارد. اما به نظر می رسد با ماندن به عنوان شریک تجاری هواوی هم چیزی درست نمی شد و هواوی با نابودی خود، سبب نابودی آنر هم می شد. این طور بود که شرکتی که سال ها به عنوان زیر مجموعه فعالیت کرد، تصمیم به جدایی و در نتیجه استقلال گرفت و حالا می بینیم در راستا موفقیت بزرگی واقع شده است.

به نظر شما آیا آنر می تواند به عنوان اولین کوشش خود بعد از جدایی از هواوی، عملکرد موفقیت آمیز و رضایت بخشی در بازار جهانی داشته باشد؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنر 50 و 50 پرو با شارژرهای 66 و 100 واتی عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر 50 و 50 پرو با شارژرهای 66 و 100 واتی عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید